Oisko ketään joka haluis tavata niiku "livenä"?Ois kiva vaihtaa kuulumisii ja ystävystyy jonkun syömishäiriöisen kaa.Itse olen syömishäiriöinen.Sairastanut puol vuotta sitten anoreksiaa,nykyisin enemmänki bulimiaa.Oon 15 vuotta.Sinänsä haluisin parantuu mut sit en kuitenkaan tiedä.Kaikki jotka haluisitte ystävystyy nii ilmoitelkaahan!
HALUISKO KUKAAN...
15
1153
Vastaukset
- Anorektikko
Olen 15v anorektikko ja haluaisin ystävän/ystäviä jolla on syömishäiriö..yksin on vaikeaa ja haluisin ystävystyä..
- ystävystyy...
Mikä sun nimi on?Ja mikä sun sähköpstis on?Ootko halukas parantuu vai jatkaa sitä vai etkö tiedä?
- 15 & syömishäiriö
haluaisin ystävystyä,minulla on anoreksia enkä oikein halua parantua siitä.
- ystävystyy...
Mikä sun nimi on?Kauan oot sairastanu anoreksiaa?
- 15v & anoreksia
ystävystyy... kirjoitti:
Mikä sun nimi on?Kauan oot sairastanu anoreksiaa?
mun nimi on Kati ja oon sairastanu anoreksiaa n.vuoden,entä sä?
- ystävystyy...
15v & anoreksia kirjoitti:
mun nimi on Kati ja oon sairastanu anoreksiaa n.vuoden,entä sä?
No mä on sairastanu anoreksiaa puol vuot sitte ja nyt enemmänki bulimiaa.Mikä sun sähköposti osoite on?
- 15 & anoreksia
ystävystyy... kirjoitti:
No mä on sairastanu anoreksiaa puol vuot sitte ja nyt enemmänki bulimiaa.Mikä sun sähköposti osoite on?
Mun sähköposti osote on [email protected] mul on kyl yks toinen osote mitä käytän enemmä ni voin antaa sen sit sähköpostis,mikä sun sähköposti osote on?
- ystävystyy...
15 & anoreksia kirjoitti:
Mun sähköposti osote on [email protected] mul on kyl yks toinen osote mitä käytän enemmä ni voin antaa sen sit sähköpostis,mikä sun sähköposti osote on?
Mun on [email protected] sul mesee ja jos on nii mikä se on?
- 15 & anoreksia
ystävystyy... kirjoitti:
Mun on [email protected] sul mesee ja jos on nii mikä se on?
on mese,jos toi sun osote on mese ni voin kohta lisätä sut jos käy? onks toi sun mese ossa minkä annoit?
- ystävystyy...
15 & anoreksia kirjoitti:
on mese,jos toi sun osote on mese ni voin kohta lisätä sut jos käy? onks toi sun mese ossa minkä annoit?
Juu on.Entäs sun mese?
- CherryVanilla<3
Mäki haluaisin ystävystyä teidän kanssa. Oon 14-v. E-mail on [email protected]
- Katjuska
Moi!
Mä oon Kati ja 17v.Mä oon sairastanu anoreksiaa
9 vuotiaasta astti tai jotain.Ois tosi kiva
tutustuu!Mulla on muutamia kavereita muutenkin
jolla on syömishäiriö,sairaalakavereita.Olin
vuos sitten sairaalassa osastolla,sielä oli
melkein kaikki anorektikoja niin tutustuin.
Tosi kivoja ne on vaikka muut haukkuu,mut mä
en.Mä vihaan toisten haukkumista ja kiusaamista.
Mä en muutenkaan oo koskaan ollu samalainen
kun muut ja sik kaikki sanoo mua oudoks.
Mulle sä voit kertoa ihan mitä vaan.voit
luottaa muhun 100%.Mä en kerro kellekkään,jos
mulle uskoutuu ja avautuu niin mä en petä.
Mä pidän lupaukseni ja se on monistta tosi
outoo.En oo koskaan pettäny ystäviäni,enkä
poikakaveriani.Monet sanookin et mä oon tosi
luotetava ystävä eikä niin hyvää ystävää oo
kun minä.Tai jos on niin sitä voi etsii kaukaa.
Eli ois tosi kiva tutustua :)!- Gloris
Olen halukas myös ystävystymään syömishäiriöisten kanssa.En siksi että saisin laihdutus vinkkejä tms.Mulla ei ole syömishäiriöisiä ystäviä.Mikä on sun (Katjuska) sähköposti osote?
- Katjuska
Gloris kirjoitti:
Olen halukas myös ystävystymään syömishäiriöisten kanssa.En siksi että saisin laihdutus vinkkejä tms.Mulla ei ole syömishäiriöisiä ystäviä.Mikä on sun (Katjuska) sähköposti osote?
Joo ois tosi kiva tutustua syömishäiriöisten
kans.En mä sen takia et kertosin muille tai
kysyisin muilta laihdutus vinkkejä,sillä mä
haluan parantua.En halua olla normaali painonen
mut terve.Niin mun sähköposti on hugo5 ja
miukumauku luukku.com
sori en loytäny sen merkkiä joka on siinä
välissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915906
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262780Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252046Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125950- 48754