Kun, mitä se nyt oli, about parikolme vuotta sitten tuli
pojilla "muotiin" nämä "lippatukat", eli sellaiset
hiukset, mitkä on niinku melkein niinku lyhyet hiukset
ja sit hieman pidempi otsatukka nostetaan geelillä
ylöspäin lipannäköiseksi systeemiksi..
jees, mutta se mikä mua ihmetyttää, ja mitä haluan
kysyä, on se että kun vieläkin näyttää about 80%lla
nuorista pojista olevan tämä hiusmalli, niin onko
se vieläkin tyttöjen mielestä hieno? vai näyttääkö
lippatukka kauniimmankin sukupuolen silmään yhtä typerältä?!
huonosti esitetty kanta/kysymys, mutta silti toivoisin vastauksia
ja kommentteja...
kiitoos!
Nimimerkki: "Eksynyt suomenruotsalaisten pellenaamiaisiin?!"
Tytöt vastatkaa!! Onko lippatukat hienoja??
11
1538
Vastaukset
- tyttö
muistan jostain lukeneeni, että tätä kyseistä "lippatukkaa", kutsutaan myös nimillä "hinttihyppyri" ja "homohoukutin" jne. Mistähän nuokin nimet ovat tulleet... en tiedä, mutta itse en kyseisestä hiustyylistä pidä. se ei ole mitenkään seksikäs... eli kalju rules! =)
- LadyDomina
Mustaki tämä "lippatukka" on aivan törkee ja tykkään erityisesti kaljuista jätkistä.. ah!
- tonppa
LadyDomina kirjoitti:
Mustaki tämä "lippatukka" on aivan törkee ja tykkään erityisesti kaljuista jätkistä.. ah!
Aaa siis sählytukka, meitsin luokalla oli jotain 7 vuotta sitten yhel jäbäl tollanen tukka ja potki sillon tosi hyvin mut eiköhän se oo jo viime vuosituhannen stailii.. alkuperäselle kysyjälle voisin suositella vaikka et kasvattais ns. fudistukan, nyt ku rupeet kasvattaa ni sit kun se on kasvanu ni se on luultavasti jo muodissa:)
Mukava kuulla positiivista meistä kaljuist, kaikki on tähän asti vaan hämmästelly ja morkannu prkle!
sori ku toin tähä miehisen näkökulman. - E SR PN?!
tonppa kirjoitti:
Aaa siis sählytukka, meitsin luokalla oli jotain 7 vuotta sitten yhel jäbäl tollanen tukka ja potki sillon tosi hyvin mut eiköhän se oo jo viime vuosituhannen stailii.. alkuperäselle kysyjälle voisin suositella vaikka et kasvattais ns. fudistukan, nyt ku rupeet kasvattaa ni sit kun se on kasvanu ni se on luultavasti jo muodissa:)
Mukava kuulla positiivista meistä kaljuist, kaikki on tähän asti vaan hämmästelly ja morkannu prkle!
sori ku toin tähä miehisen näkökulman.jees, näinhän se on, itseasiassa olenkin nyt koko
kesän pitänyt ja samalla kasvattanut eräänlaista
futistukkaa.. laitoin kesän aluks samalnlaisen letin kun abel xavierilla!
ja kaljut on kyl kovia, olen itsekin pitäny yhden kesän kaljua, mutta
siitä pystyy tekemään niin vähän eri variaatioita,
että suosin hieman pidempää. - tufuxuftufxu
Kalju sucks....
- Tilhi
Lippatukka on ja on ollut aina ihan kamala! Itse kierrän lippatukkaiset kaukaa, vaikken ole yhtä nirso muitten ulkonäköön liittyvien asioiden suhteen. Älkää pojat laittako lippatukkaa, ikinäikinäikinä!!!
- croz
tää lippatukkahan on ihan sairaan iihana!!!se on tosi söötin näkönen!! ;)
- *bongaaja*
Juu! Ehdottomasti se on hyvännäkönen! Pitäkää vain pojat lippatukkanne, mun mielestä pojat näyttää söpömmiltä kun niillä on ne tukat...
- gimma
Mun mielestä vaaleet pörröpäiset jätkät on niiiiiiiiiiiiiin sulosia että ainakun nään sellasen niin mun tekis mieli rutistaa sitä.. Tolla pörröpäällä en tarkota siis mitään pitkää fledaa vaan aika lyhyttä pystyyn laitettu mikä on vähän sekasin... Tumma juurikasvu on PLUSSAA!!!
- *juju*
gimma kirjoitti:
Mun mielestä vaaleet pörröpäiset jätkät on niiiiiiiiiiiiiin sulosia että ainakun nään sellasen niin mun tekis mieli rutistaa sitä.. Tolla pörröpäällä en tarkota siis mitään pitkää fledaa vaan aika lyhyttä pystyyn laitettu mikä on vähän sekasin... Tumma juurikasvu on PLUSSAA!!!
Pörröpäät rules!!!!!!! Oon ihan samaa mieltä gimman kaa!! Tekisi mieleni aina kirkua kun nään sellasen blondi pörröpään x)
- Enjoy
joskus sillon se oli ihan jees, mut nyt se on lähinnä enää niillä jotka on muodista jälessä tai sit joillain 5-13vuotiailla. eli mun mielestä se ei sovi oikeen hyvin kenellekään. Eriasia jos niit hiuksia on enemmänkin pystyssä kun vaan se otsuri. Lipputukka näyttää tosi kersamaiselta. Mun mielestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703560Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483533Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463322- 532779
- 322036
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301962Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k421704- 481676
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961635- 391400