Haluan vaan sanoa että maga ei todellakaan sovi kaikille!! Lähes aina treeneissäkin joku on taju kankaalla kun vapaaottelussa ym. tulee iskua. Ryhmä on karsiutunut huomattavasti alkuajoista; moni on saanut vammoja vaikka varusteita on käytetty. Itelläkin on kroppa lähes aina mustelmilla ja silmätkin on muurautunu umpeen kerran. Mutta lajina ihan ok jos on valmis ottamaan iskuja vastaan. Mutta kuten sanoin ei voi suositella heiveröisille, aroille yms. koska uskallusta todellakin tarvitaan.
erittäin rankka ja kova laji
8
3584
Vastaukset
- touhua
antaa pahoinpidättelyttää itseään, mielenvikaista pellehommaa
- diablo
^^Lähes aina treeneissäkin joku on taju kankaalla kun vapaaottelussa ym. tulee iskua^^
Höpö, höpö. Surkea provo. - uusi magaaja
"Mutta kuten sanoin ei voi suositella heiveröisille, aroille yms. koska uskallusta todellakin tarvitaan."
Oli provo tai ei, mutta minusta tämä nimenomaan on hyvä laji aroille, sillä tässä varmasti pääsee arkuudestaan. Eihän sitä heti peruskurssilla treeneissä otetakaan kontaktia, mutta silti tehokkaita ip-juttuja kuitenkin, joilla arkajalat saavat itsevarmuutta. Lisäksi lajissa opetetaan myös teoriaa, josta arkajalat saavat varmasti hyviä oppeja arkielämään.
Ja heiveröisyydellä ei mun mielestä ole mitään merkitystä lajivalinnassa. Itsekin olen aika heiveröinen ja hyvällä menestyksellä olen useita erilaisia lajeja kokeillu. Paini vielä puuttuu, ja siihen ehkä tarvitsisikin lisää lihasmassaa, mutta ei heiveröisyys mua estäisi aloittamasta.
Niin, että arat ja heiveröiset rohkeasti Krav Magaan mukaan vaan kokeileen :) - Yeah right...
Missä päin treenataan tämän tyylistä magaa. Kirjoituksesi on todennäköisesti pelkkä provo mutta olisi silti mielenkiintoista tietää missä treenataan näin rankasti, varsinkin kun se on periaatteiden vastaista. Yksi magan perusperiaatteistahan on se että treeni saa olla kovaa mutta vammoja ei saa tulla.
- Mara
Kirjoittajan kuvaamaa magaa taidetaan treenata vain hänen oman näppäimistönsä äärellä.
- Olet
Mara kirjoitti:
Kirjoittajan kuvaamaa magaa taidetaan treenata vain hänen oman näppäimistönsä äärellä.
Tekkeniä,Half lifeä ja Mortalia tuli tuupattua. Todellisuus, Sucks!
- judokan mies
Eiköhän mustelmat ja kivut ole kamppailulajien arkipäivää. Ainahan voi myös sattua "tapaturmia". Pahimpia tilanteita lienevät aloittelijoita tai huonon tekniikan omaavia vastaan käydyt ottelut.
- jaa
olen harjoitellut säännöllisesti kohta seitsemän vuotta Krav Magaa. Ja huomio kiinnittyy juuri siihen, että useimmin aloittelijoille tulee runsaasti mustelmia (esim. käsivarret eivät ole tottuneet iskuihin), suoritusten ollessa "sitä sun tätä" tulee ruhjeita, (siis: huonosta suorituksesta kärsii koko ruumis)
Olenkin sanonut aloittelijoille, että kestää muutaman kuukauden ennen kuin huomaa ehkä tilanteessa muutoksen.
Toiseksi, on ehkä hyvä harjoitella kestämään kipuakin, koska tositilanteessa kivun sietäminen voi olla ratkaisevaa siihen lamaantuuko vai pystyykö reagoimaan "toivotulla tavalla."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1105875Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453833Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503285Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4652691Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681720- 871396
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321383Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151346- 771268
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1541255