Mulla oli

"pienenä "ihastus

Eeva- Liisa nimeltään. Tais olla molemmanpuolista, oma tilanteeni oli silloin vain hankala. Terveisiä Eeva-Liisalle! Taitaapa olla Iisalmessa, olen häntä joskus vilaukselta nähnyt.

14

922

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • L-i

oli Helena. Olin silloin ehkä nelivuotias. Kiikuttiin sylikkäin samassa kiikussa.
      Sattumalta näin hänet lähes 60 v myöhemmin. Ihastuisin vieläkin, mutta lienee toisen oma ja on nyt paljon korkeammassa sosiaalisessa ympäristössä.
      En häiritse, en tuppaudu seuraan menneitä muistelemalla.
      Hänellä oli ja on elämä, minulla ei.

• Loistava.polku

Minä olin ihastunut talonmiehen Mattiin. Pussattiinkin, oltiin molemmat 5-vuotiaita.

• sulla ollut

muita "suhteita".

• Loistava.polku
        sulla ollut kirjoitti:

muita "suhteita".

Ei, kyllä se siihen jäi.

*huokaus*

• Angiina
        Loistava.polku kirjoitti:

Ei, kyllä se siihen jäi.

*huokaus*

Ei sun kannata olla millänsäkään. Hieno suhdehan toi on ollut, kun on jäänyt noin kauniit muistotkin. Sehän se pentuna tuntu vattanpohjassa, kun sai märällä villatumpulla lumipesut just siltä ihanalta.

• tuffe

Huoks... 6v, ihanat suklaasilmät ja nenäpolyypit..

• Marjorie.N

oli naapurin Keijo. Oltiin sellasia 6 vuotiaita ja päätettiin että isona mennään naimisiin ja sitten pussattiin, muistan vieläkin kun oli kaunis alkukesän päivä ja tehtiin niin pitkä voikukkaseppele, että ulottui talon ympäri.
      Keijolle terkkuja eipä olla nähty 20 vuoteen.

• kyllä

sitä ei lapsena tiedä millaista on isona olla.

• Marjorie.N
        kyllä kirjoitti:

sitä ei lapsena tiedä millaista on isona olla.

tuli vielä monta ihastusta, mutta ei se ensimmäinen "tosi" rakkaus muistoista häviä.
        Kesäisin tekee aina mieli tehdä voikukkaseppeleitä:))

• Marge

aina ollut niin ujo, niinpä en uskaltanut Hessulle ihastustani myöntää.

• jpntar1

yksi kaunis kesä heinäpellolla...Aurinko paahtoi, ja paidanhihat piti kääriä miestenkin ylös...Näin ne ruskettuneet vahvat käsivarret....Sitä lempeä kesti vuosia, mutta rakkauskaan ei riittänyt...Oli muuten ensirakkaus...

• TiinaKº

Parahin syy käydä peruskoulu loppuun oli Hemmo.
      Kolme vuotta tuskaista silmäilyä ja välituntisin lähikäyskentelyä, tiirailua. Oli ihanaa kuvitella, että Hemmon luomat katseet olisivat yhtä suurta ihastusta kuin minun pienet ujot silmäykseni hänen suuntaansa.
      Viisitoista vuotta myöhemmin tapasimme sattumalta ja hän tunnusti lähes palvoneensa minua kolme pitkää vuotta mutta koskaan en kuulemma huomannut, kuinka ujomies viestitti punastelemalla rakkauttaan.

*huokaa* Siinä se seiska - ysiluokka kului huomaamatta rakkauden roihutessa :D

• Angiina

On vuosi 1962 ja olen kansakoulun ensimmäisellä luokalla. Pekka on saanut kaikki meidät tytöt hurmoksiin. Päätämme parhaan kaverini kanssa, että me kumpikin kirjoitamme kotona rakkauskirjeet Pekalle ja tuomme ne seuraavana päivänä kouluun. Kilttinä tyttönä teen niin kuin sovitaan. Kaverini kuitenkin jättää omansa kirjoittamatta ja nauraa sepustukselleni. Hän kertoo koko luokalle, mitä olen mennyt tekemään. Olen kuolla häpeästä.

Epilogi: Kolmekymmentä vuotta myöhemmin tapaan Pekan, joka tunnustaa olleensa kansakoulun alaluokilla ihastunut minuun. Hän muistaa kertoneensa äidilleenkin, kuinka söpö tyttö se Angiina on. Uskollisuuteni palkittiin.

• oli nelivuotiaana Tero-niminen sulho.muistan ku käytiin meidän kotitalon nurkalla yhdessä pissillä...:) kamu jäi sit sinne ku muutettiin toiselle paikkakunnalle...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      67
      4421
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      68
      4271
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2947
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      66
      2835
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      2119
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      55
      2002
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1689
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1513
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      111
      1373
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      182
      1286
    Aihe