Olin ABBA:n konsertissa Ruotsissa. Oli vuosi 1948. Aurinko silloin paistoi taivaalla kun John Lennon, Ringo Starr, George Harrison ja Beatles esittivät uuden hittinsä, josta eivät vielä silloin tienneet että siitä tulisi maailmanmenestys, Dancing Queen. Kenttä oli täynnä monen rodun omaavaa ihmistä, mikä tuolloin muuten oli harvinaisuus. Minäkin näin ensimmäistä kertaa tummaihoisen ihmisen. Kävin shokissa heti potkaisemassa sitä, mutta järjestyspoliisihevonen tuli sanomaan ettei saa. Niinpä autoin sen ylös. Meistä tuli ystäviä ja kikatimme olutteltassa koko loppukonsertin ajan. Meidän piti mennä naamiaisiin mutta kun hän olikin rastaksi pukeutunut U.S.A:n konduktööri. Hänen henkivartijansa tulivat nurkan takaa ja nappasivat sen mukaan. Jäin taas yksin. Nykyään olen paronitieteiden maisteri ja minulla on hyönteisiä.
Oi sitä
aikaa
2
291
Vastaukset
- vähän
Nyt meni vähän yli hilseen!
- Tyttö-92
Meitä on kyllä moneen lähtöön, mutta että noin idiootti tarina! Ensinnäkin! Vuonna 1948 Frida oli vasta kolme vuotias! =(
Inhottavaa, että jotkut ihmiset jaksavat olla tuollaisia valehtelijoita.!. =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446