Kävin joskus nettisivuilla, jonne sai laittaa omia kuviaan ja sieltä sitten sai (esimerkiksi mainostoimistot) ostaa kuvia. Suomalainen taisi sivu olla, mutta nimi on unohduksissa. Muistaako kukaan ystävällinen sielu osoitetta/nimeä?
Valokuvat nettiin
10
8059
Vastaukset
- linkkiä
http://www.vastavalo.fi/00sivut/ostaminen.php
oisko tää se mitä tarkoitit?- Marion.T
jotka haluavat ostaa kuvia, sain sen käsityksen. Jossakin on kyllä myös sivut joissa voi myydä omia kuviansa, tietääkö kukaan sellaista osoitetta tai linkkiä?
- vastavaloon!!!!!
Marion.T kirjoitti:
jotka haluavat ostaa kuvia, sain sen käsityksen. Jossakin on kyllä myös sivut joissa voi myydä omia kuviansa, tietääkö kukaan sellaista osoitetta tai linkkiä?
http://www.vastavalo.fi/00sivut/lisatietoa.php
Ei. Kannattais tutustua tarkemmin. Kyllä tuo vastavalo on tarkoitettu ihan avoimesti jokaiselle joka haluaa kuvansa MYYNTIIN.
Kuvablogi taas on puhdas blogi josta ei voi sen kautta myydä mitään. - Hinnat
vastavaloon!!!!! kirjoitti:
http://www.vastavalo.fi/00sivut/lisatietoa.php
Ei. Kannattais tutustua tarkemmin. Kyllä tuo vastavalo on tarkoitettu ihan avoimesti jokaiselle joka haluaa kuvansa MYYNTIIN.
Kuvablogi taas on puhdas blogi josta ei voi sen kautta myydä mitään.Hieman tuntuu polkumyynniltä varsinkin mainosten osalta.
Niistä olen saanut joskus useita satoja € kpl levitysmäärästä riippuen.
- Blogisti
..500 kb:tä ilmaista tilaa:
http://www.kuvablogi.com- mzi
plugi.fi
Vaatii kuvaajasopimuksen tekemisen - ja myös
mzi kirjoitti:
plugi.fi
Vaatii kuvaajasopimuksen tekemisenolikos se vähintään 6 megapikselin kameran myös.....vasta-valo harrastajille parempi!
- MZi
ja myös kirjoitti:
olikos se vähintään 6 megapikselin kameran myös.....vasta-valo harrastajille parempi!
Lyhyt sivu vähintään 2000 pics
Itse kuvaan 5.0 Megapixelin Canon Powershot A95:llä ja suurennan 1944 kokoiset kuvat 2000:een. Näkyy menevän laatu läpi kuvasta riippuen. 300 dpi täytyy olla myös. - Rajattomasti tilaa
Mistä sait tuon 500 kb:n??
Sivusto mainostaa itse: "rajattomasti ilmaista levytilaa kuvillesi!"
Itsekin jo huomattavasti tuo 500kb ylitettynä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71627
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33503- 72483