Mitä mieltä olette Ikean sohvista, kestävätkö käytössä? Harkinnassa olisi ostaa kangassohva Ektorp.
Ikean sohvat
10
16310
Vastaukset
- oli ektorp
Mulla oli Ektorp peruskankaalla ja vaikka sohva sinänsä oli mukava ja laadukkaan oloinen, ei kangas oikein vakuuttanut. Saumoista ja reunoista alkoi hyvin pian repsottaa lankoja ja siten sohva näytti nopeasti kulahtaneelta.
Eli en voi suositella kun hintakaan ei ole mitenkään erityisen halpa. Jos haluat hyvän ja suht edullisen sohvan, myydään esim. Kodin Ykkösessä Furninovan sohvia, jotka ovat hyviä. Samaten Askossa on hyvät sohvat. - Puuhpuuh
Ei kannata ostaa. Kankaat huonoa laatua ja istuinosiin tulee "pyllykuopat" muutamassa kuukaudessa.
- james
ja vaihtopäällisiä monta kuosia!
- askon sohvat
kokemusta on ikea sohvista. malliltaan upeita, mutta kuten edellisistä viesteistä käy ilmi, ei kovin hääppösiä muuten.
Itse ostin vaalean ektorp-sohvan n.2 vuotta sitten ja nyt ostin uudet askon sohvat, malliltaan aika samanlaiset, koska ikea sohvat alkoi "painumaan" istuinosastaan muhkuraksi ja tyynyt samaten, eli en suosittele
.
mekin opiskelijoina, emme viitsisi turhaan tuhkata rahaa, kuten ikean sohvan kohalla, mutta minulla siis kokemusta vain yhestä sohvasta sieltä, voipi olla että oli maanantai-kappalekin, who knows. - gaimelef
Hei,
Ystävilläni on kaksi Ektorp-sohvaa ja nojatuoli. Ikäväkseni täytyy todeta että vaikka ovatkin suhteellisen edulliset niin laatu ei ole edes halvan hintansa väärti.
Tyynyt ovat aivan liian pehmeitä! Menettävät muotonsa ja siten mukavuutensa ja eivät ole enää kovinkaan hyvännäköiset vaikka sitä uutena ehkä ovatkin.
Jos tarvetta kunnolliselle sohvalle, olen samaa mieltä jo kommentoineen kanssa että Furninovan sohvat ja nojatuolit ovat hintaansa nähden todella hyvät. Esim. Anttilan Kodin1:sen Oakland-nojatuoli (Furninova sekin) joka minulla on ollut vuoden päivät on edelleen loistavassa kunnossa ja ryhdissä. - On vielä todella mukava istua.
Voin suositella.
http://www.furninova.fi/
- ovat kyllä ruotsalaiset sivut, mutta linkkejä selailemalla eteen ilmestyy aikamoinen valikoima Furninovan tuotteita, joita tietenkin saa aika monella kangasvalikoimalla. - Furninovan tuotteita myy ensisijaisesti Anttilan Kodin1:n mutta myös Asko. Heiltä kannattaa kysellä.
- G- gaimelef
Unohtui mainita, että Furninova on Puolalainen tuote, joka ei ole mikään huono asia ollenkaan. - Puolalaisetkin osaa.
Toimitusaika on yleensä 6-8 viikkoa, mikäli ei löydy varastosta.
Perusvärit kuten sininen, punainen tai beige löytyy yleensä, mutta riippuu liikkeestä.
- Essi
Kiitokset asiallisista kommenteista kysymykseen eli pitääpä tosiaan kierrellä esim. Askossa ja panostaa laatuun jos kerran noin äkkiä menevät huonoiksi. Furninovat näytti hyviltä.
- jep jep
runko noissa furninovan sohvissa että sillä tavalla
- --------
Jos laatua haluat niin mene suoraan Vepsäläiselle!
Näköjään aika vanha kirjoitus mutta pakko kommentoida
"Jos laatua haluat niin mene suoraan Vepsäläiselle! "
http://www.vepsalainen.com/www/valmistajat/Furninova/
Mikäs se siinä samaa tavaraa. Ei taida nykyisin hirveästi olla väliä mistä sen ostaa ennemminkin täytyy tietää mitä on ostamassa ja kysyä oikeat asiat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631782- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281277- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625