Ikean sohvat

Essi

Mitä mieltä olette Ikean sohvista, kestävätkö käytössä? Harkinnassa olisi ostaa kangassohva Ektorp.

10

16283

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oli ektorp

Mulla oli Ektorp peruskankaalla ja vaikka sohva sinänsä oli mukava ja laadukkaan oloinen, ei kangas oikein vakuuttanut. Saumoista ja reunoista alkoi hyvin pian repsottaa lankoja ja siten sohva näytti nopeasti kulahtaneelta.

Eli en voi suositella kun hintakaan ei ole mitenkään erityisen halpa. Jos haluat hyvän ja suht edullisen sohvan, myydään esim. Kodin Ykkösessä Furninovan sohvia, jotka ovat hyviä. Samaten Askossa on hyvät sohvat.

• Puuhpuuh

Ei kannata ostaa. Kankaat huonoa laatua ja istuinosiin tulee "pyllykuopat" muutamassa kuukaudessa.

• james

ja vaihtopäällisiä monta kuosia!

• askon sohvat

kokemusta on ikea sohvista. malliltaan upeita, mutta kuten edellisistä viesteistä käy ilmi, ei kovin hääppösiä muuten.
      Itse ostin vaalean ektorp-sohvan n.2 vuotta sitten ja nyt ostin uudet askon sohvat, malliltaan aika samanlaiset, koska ikea sohvat alkoi "painumaan" istuinosastaan muhkuraksi ja tyynyt samaten, eli en suosittele
      .
      mekin opiskelijoina, emme viitsisi turhaan tuhkata rahaa, kuten ikean sohvan kohalla, mutta minulla siis kokemusta vain yhestä sohvasta sieltä, voipi olla että oli maanantai-kappalekin, who knows.

• gaimelef

Hei,

Ystävilläni on kaksi Ektorp-sohvaa ja nojatuoli. Ikäväkseni täytyy todeta että vaikka ovatkin suhteellisen edulliset niin laatu ei ole edes halvan hintansa väärti.

Tyynyt ovat aivan liian pehmeitä! Menettävät muotonsa ja siten mukavuutensa ja eivät ole enää kovinkaan hyvännäköiset vaikka sitä uutena ehkä ovatkin.

Jos tarvetta kunnolliselle sohvalle, olen samaa mieltä jo kommentoineen kanssa että Furninovan sohvat ja nojatuolit ovat hintaansa nähden todella hyvät. Esim. Anttilan Kodin1:sen Oakland-nojatuoli (Furninova sekin) joka minulla on ollut vuoden päivät on edelleen loistavassa kunnossa ja ryhdissä. - On vielä todella mukava istua.

Voin suositella.

http://www.furninova.fi/

- ovat kyllä ruotsalaiset sivut, mutta linkkejä selailemalla eteen ilmestyy aikamoinen valikoima Furninovan tuotteita, joita tietenkin saa aika monella kangasvalikoimalla. - Furninovan tuotteita myy ensisijaisesti Anttilan Kodin1:n mutta myös Asko. Heiltä kannattaa kysellä.

- G

• gaimelef

Unohtui mainita, että Furninova on Puolalainen tuote, joka ei ole mikään huono asia ollenkaan. - Puolalaisetkin osaa.

Toimitusaika on yleensä 6-8 viikkoa, mikäli ei löydy varastosta.

Perusvärit kuten sininen, punainen tai beige löytyy yleensä, mutta riippuu liikkeestä.

• Essi

Kiitokset asiallisista kommenteista kysymykseen eli pitääpä tosiaan kierrellä esim. Askossa ja panostaa laatuun jos kerran noin äkkiä menevät huonoiksi. Furninovat näytti hyviltä.

• jep jep

runko noissa furninovan sohvissa että sillä tavalla

• --------

Jos laatua haluat niin mene suoraan Vepsäläiselle!

• Näköjään aika vanha kirjoitus mutta pakko kommentoida
        "Jos laatua haluat niin mene suoraan Vepsäläiselle! "
        http://www.vepsalainen.com/www/valmistajat/Furninova/

Mikäs se siinä samaa tavaraa. Ei taida nykyisin hirveästi olla väliä mistä sen ostaa ennemminkin täytyy tietää mitä on ostamassa ja kysyä oikeat asiat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      109
      6926
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      103
      4628
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      47
      3908
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      13
      3304
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      665
      1958
    6. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      66
      1308
    7. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      209
      1296
    8. teemu samuli

käykäähän lukemassa uusin alibi lehti 3/26 mitä tämä ihmissaasta satuilee..
      Suomussalmi
      9
      1279
    9. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      55
      1273
    10. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      48
      1240
    Aihe