Onko kellään muulla kokemuksia Philips DVDR 70 ?
Meidän Philips:ssä DVD RW levyt ovat aika lyhytikäisiä. Muutamien tallennus ja poisto kertojen jälkeen DVD ilmoittaa levyvirhettä. Ja levyt ovat pilalla. Onko tämä Philips:ssä yleistä ? Vai onko vika levyissä ? Yleensä käytämme maxell DVD RW levyjä.
Philips DVDR 70 rikkoo levyt ?
6
2855
Vastaukset
- 4w56
Ei ne rw levyt tahdo kestää kovin kauaa tuollaista käyttöä millään laitteella.
mielestäni levyjä ei kannata polttaa kuin arkistointitarpeeseen. ja jos on tarvetta ajansiirrolle, eli käyttää tallentavaa samalla tavalla kuin vhs:saa eli ilta toisen perään tallennetaan joku ohjelma, jonka päälle seuraavana päivänä taas nauhoitetaan, niin kannattaa ehdottomasti hankkia kovalevytallennin. joko dvd tai digiboxi.- Mona-Henrika
...
- sama laite
Kyllä ne levyt käyttöä kestävät ! Itselläni oli tuo sama ongelma, vaihdettiin takuuna lukupää ja taas alkoi homma toimimaan.
- Digimonni
Kyllä RW-levyt kestää oman kokemukseni mukaan kamalan määrän polttoja ja tyhjennyksiä...jospa koneessasi on jokin vika tai levyjen käsittelyssä toivomisen varaa
- on vika
ja sen vian nimi Philips. Philipsiltä ei näytä enää onnistuvan kunnon laitteistojen teko. TV:t ja DVD ovat kertakäyttö kamaa. Kokemuksen mukaan pari vuotta on keskimääräinen elinikä Philipsin laitteilla...
- Phili-esko
Vaan laitteessa. Philipsin omistavana tiedän.
Kävi tak-kuuhuollossa ja vikaa ei saatu pois.
Vituttaa kun tekee tuntikausia töistä (kopioiden vanhoja VHS-nauhoja DVD:lle) ja sitten sitten tulee makkeli.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362314Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381559
- 141372
- 1281310
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2681293Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275