Päivälleen vuosi kotiutuksesta lapsahti luukusta sisään kutsu kertaamaan. Viestissä meni mukavasti sitten viikko kertaillessa, kyllä vuosi on liian nopeasti
t.
1.kirjoittaja
Tasan vuosi kotiutuksesta
4
1597
Vastaukset
- reviisori
Sen siitä saa kun särmäilee liikaa.....
- riipu..
...särmäilystä laisinkaan, vaan sijoituksen mukaisen joukko-osaston kertausaikataulusta. Tietenkin jos kertauksissa särmäilee, saattaa saada sellaisen sijoituksen, että kutsuja tulee useinkin.
- Tapsat
Kerran olen ollut kertaamassa ja sekin tapahtui n. vuosi reserviin pääsyn jälkeen. Kaksi viikkoa metsässä, mutta yllättäen suhtauduin asiaan paremmin kuin olin odottanut. Homma pelasi paljon jouhevammin kuin varusmiesaikana ja "kapiaisetkin" olivat pelinhenkisempiä. Ylennys tuli tuon kertauksen jälkeen ja toista kertaa (n. 15 vuoden jälkeen) ei ole kuulunut.
- korpraali
Tapsat kirjoitti:
Kerran olen ollut kertaamassa ja sekin tapahtui n. vuosi reserviin pääsyn jälkeen. Kaksi viikkoa metsässä, mutta yllättäen suhtauduin asiaan paremmin kuin olin odottanut. Homma pelasi paljon jouhevammin kuin varusmiesaikana ja "kapiaisetkin" olivat pelinhenkisempiä. Ylennys tuli tuon kertauksen jälkeen ja toista kertaa (n. 15 vuoden jälkeen) ei ole kuulunut.
Yhden edelliseen. Kertausharjoitukset (v. 1989 ja 2005) olivat joka suhteessa mukavia kokemuksia. Kouluttajien suhtautuminen ihan erilaista (vaikka osin samoja kuin varusmiesaikana), mukava porukka jne.
Ja selvyyden vuoksi sanottakaan, että en todellakaan ole mikään särmä sotilas. Varusmiesaikana olin se rähmäkäpälä, joka aina kämmäsi kaikessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.3702864SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis662294Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj781959Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis691610- 1401552
- 691159
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki1021029Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön264965Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li9946- 39821