mining 55, hitponts 50, str 53, att 45, runecrafting 25, range 43, mage 37,
myydään 58 lvl rune ukko
11
527
Vastaukset
- Haisuli67
Käviskö lvl 55 rune ukko mith fulleilla
- shadowkil266
En oikee tiiä! Kerroppa levut!
- runeukko555
kävisikö 50lvl ukko sil on 41000gp
- shadowkil266
runeukko555 kirjoitti:
kävisikö 50lvl ukko sil on 41000gp
Sano sen levut... Hyvä tarjous!
- geef5
shadowkil266 kirjoitti:
Sano sen levut... Hyvä tarjous!
eipäs mennä asioiden edelle!
mä muistutan että ei oo mun vika jos sulta scammataan ukko.
minun mielestä runess on ihan turhaa myya ukkoi.........!
- palle-mies
käykö et ostan sen ukon 50k
- melee ouner2
Okei 50k soppii!
- joulupukki
melee ouner2 kirjoitti:
Okei 50k soppii!
mun pitää kerää rahat siihe mut ei mee kauan 70 levelesel hullul ma vaikka ostan sen illal ok?
- palle-mies
melee ouner2 kirjoitti:
Okei 50k soppii!
nii toi joulupukki on palle-mies
- rikhard999
monella myyt
- melee ouner2
Jos 200k olis hyvä... Sen verra ollaan tarjottu!
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552540Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64891
- 65829
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85700Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658