Kävipä näin köpelösti, että kun katselemaan omia ja kumppanini merkkejä, huomasin tällaiseksi..
Itse olen
Aurinko, Härkä
Kuu, Neitsyt
Nouseva, Neitsyt
kun taas kumppanini
Aurinko, Neitsyt
Kuu, Kaksonen
Nouseva, Leijona
Yhdistelmä vaikuttaa aika.. uhkaavalta.. (Meillä on aina pikkuisia riitoja ja näin, mutta ne sovitaan aina, kumppanini tosin ei vaikuta oikein leijonapiirteiseltä, mutta..)
En osaa sanoa tästä kuinka hyvin "sopisimme yhteen". Ainakin alussa tuntui että sopisimme, varsinkin kun härkä ja neitsyt, mutta nuo muut merkit kuten neitsyt ja leijona, sekä neitsyt ja kaksonen. Tuli- ja ilmamerkkien kanssa olen saanut vain sydänsuruja ja pakosta tulee mieleen onko tämäkin tapaus sellainen noiden merkkien mukaan (aina tosin on toivoa).
Menetän kohta yöuneni.
Olkaa kilttejä ja auttakaa!
Härkä ja neitsyt ja ongelmia nousevien merkkien kanssa..
Tauressa
1
347
Vastaukset
miksi sinun pitäisi menettää tämän takia yöunesi?vai onko tämä jonkinlainen provo?jos kerran suhteessanne kaikki muu toimii niin eihän silloin tätä pitäisi murehtia..no joo..jokatapauksessa.. jos sinua kiinnostaa nämä parisuhde asiat näin astrologisessa valossa niin meneppä osoitteeseen www.astro.com ja tee siellä parisuhdeanalyysi ja äläkä please menetä yöuniasi vaan suhtaudu analyysiin kriittisesti!
aargh..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984