mua pelottaa kyseinen hoito, jonne olen ens viikolla menossa , että mitäs sitten jos iho meneekin PALJON huonommanksi kuin oli alussa... ja meneekö iho pitkäksikin ajaksi huonoksi...
millainen iho on hoidon jälkeen,punoitusta?
ja palautuvatko ongelmat hoidon jälkeen?
minulla on pintakuiva iho jossa paljon valko- ja musta päitä....onko hoito autannu teillä nimenomaan niihin....haluan todellakin eroon näistä itsetunnon tappajista...
kokoeiltu basiron(ei apua),nyt skinoren menossa 5kk:tta ja aloitin myöskin puhdistuksen vichyn normaderm epäpuhtaalle iholle tarkoitetulla pesunesteellä(iltaisin)aamuisin pesen erisanilla, ettei kuiva niin paljoo
käytän kosteutukseen aqualan l(humektan on liian kevyt) ja essex hydrogeeli.....hmm...saisinkohan rooaa jos mikään ei enään auta??
Hjeronymus
pelottaa
2
482
Vastaukset
- asiakas
ite oon käyny ja ainut hoito mistä olen jotain näkyvää parannusta ihoon saanut. Muut on rahan tuhlausta jos on finnejä ja muuta naamassa. Se vaan että jos ruokavalioa ei muuta terveelliseksi kuukausien kuluttua on sama hoito rumba edessä. Hyvä hoito eikä mun ihossa ainakaan ollu punoitusta tai mitään muutakaan outoa.
- huhhh
Huh mitä tököttejä naamaas laitat!! Ei ihme jos epäkunnossa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895585
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113057Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv902966Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232624Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612049Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251986- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141449- 1851328