en pidä seksistä

kylmä nainen

Otsikko on ehkä hieman ylilyövä, mutta kyllä se on osittain totta. Jotenkin olen koko ajan yrittänyt vakuuttaa itselleni, että seksi on ihana asia ja nautinnollista. Haluan olla normaali nainen ja seksi on suuri osa naiseutta. Mutta totta puhuen en sisimmässäni pidä siitä. Voisin olla ilman seksiä (tosin en varmaankaan ilman itsetyydytystä). Olen siis parisuhteessa. Mies on aktiivinen ja harrastamme seksiä noin joka toinen päivä. En tee yleensä aloitetta, paitsi joskus miellyttääkseni miestäni. Rakkautta ei todellakaan puutu liitostamme. Ehkä olen sitten se kuuluisa "kylmä nainen" kun en osaa nauttia seksistä sen kummemmin. Kai sitten jännitän liikaa ja en vaan osaa lähteä ajatuksissani fantasiamaailmaan. Yritän vaan olla hyvä miehelleni ja liikkua ja äännellä niin että hän saisi orgasmin.

Seksi on ylimainostettu juttu. Minulle se on työlästä enkä monesti jaksaisi lähteä mukaan. Mukavampi alkaa nukkumaan. Tai syödä jotain todella hyvää. Uskotte varmaan, että tämä on minulle todella surullinen juttu. Voi että olisin onnellinen, jos halut hyrräisivät ja olisin seksikäs nainen! Olen yrittänyt pukeutua naisellisemmin, mutta aina ei kehtaa. Jotenkin turvallisempaa tavallisissa vaatteissa.

Olen vähän puun ja kuoren välissä. Tämä haluttomuus aiheuttaa ongelmia. Mies haluaisi seksiä useammin. Pitäisikö minun vapauttaa mies ja antaa hänen lähteä? Pystynkö koskaan muuttumaan halut omaavaksi naiseksi? Olen jo kohta kolmekymppinen... masentaa.

19

7240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ............

      samaa oli minullakin aikoinaan xmiehen kanssa kunnes kohdalle ilmestyi mies..uuh sex tosi nam..ja ikää pikkasen päälle 3kyt



      joten zemppii

    • päästä mies

      vapaudu seksin ikeestä, turhaan pidät miestäs vankina tussua se vaan kumminkin haluaa ja jos lähdet hakee sen muualta ja kiittää kun sai vaihtelua näin on.
      terv. tussuttelija

    • ...

      luultavasti jonkun toisen kanssa seksi saattaisi sytyttää.. eikä se välttämättä ole edes mies josta sytyt.. kannattaa miettiä.

    • leila

      minulla on aivan sama juttu voin samaistaa itselleni täysin tuon saman tarinan.
      Niin minäkin toivoisin että voisin siitä nauttia, enkä tehdä sitä vain olosuhteiden pakosta.

    • puhetta

      Tietysti sait jo vihjailun, että seksuaalinen suuntautuminen on väärä. Näin ei todella ole, vaan iso osa naisista näyttelee, orgasmista ei tietoakaan.
      Ensin mietit onko syy ehkä e-pillereissä, aiheuttavat haluttomuutta. Sitten teidän seksielämää, vieläkin miehillä on käsitys, että kun jyystää kauan toisen pitää olla tyytyväinen.
      Useimmat naiset eivät tunne mielihyvää sisään-ulos yhdynnästä, siihen tarvitaan klitoriksen kiihotusta. Monelle miehelle se on kova paikka, että ei muka kalu riitä.
      Tyrmistynein olin, kun pariskunta muiden ongelmien ohella ilmoitti, että seksuaalisuus on kunnossa tai mies ilmoitti. Koska nainen kuivui yhdynnän lopussa, niin oli todella saanut. Ja alle kolmekymppinen.
      Yhdenyön seksuaaliseen tyydyttymiseen en usko naisten kohdalla kuin harvoin. Eihän se pahalta ole tuntunut, on sanottu kauniita sanoja, joku on ollut lähellä, minä olen tärkeä.
      Olet oikeassa, että seksi on ylimainostettu juttu, se on tärkeä parisuhteessa, mutta sillä ei suhde toimi.
      Tästä tulee romaani, mutta mies on sen verran erilainen, että rakastelu sinetöi hyvän suhteen, sillä näytän rakkauteni, sovitan ja tunnen omistavani, kaikki on hyvin.
      Sinulla on käytössä jossain mietintämyssy.

    • että molemmat

      nauttii; mies ja mulkku.

    • samanlaista

      Kun rakastuin ja rakastin. Oli tärkeämpää aluksi että mies nautti ja kyllä minäkin nautin mutta en saanut orgasmia koskaan.

      Nykyisin kuitenkin kun enää ei tarvitse miettiä että miltä minä näytän tai kuullostan rakastelun aikana olen pystynyt keskittymään myös omaan nautintooni. Mieheni on erittäin huomaavainen ja alusta asti on hänelle ollut tärkeää, että minäkin nautin. Tajusin, että minun täytyy itse opetella ottamaan nautintoa vastaan.

      Joka kerta hän jaksaa ensin hieroa, että rentoudun sitten vasta kun olen valmis siirrytään melkein kuin itsestään varsinaiseen rakasteluun. Nykyisin saan joka kerta kun annan mieheni tuottaa minulle nautintoa. Huomasin että ongelmani oli se että en antanut itselleni aikaa nauttia vaan oli kiire tuottaa miehelle hyvää oloa. Nykyisin jopa haaveilen miehestäni seksuaalisesti jos joudun olemaan hänestä erossa ja haluan häntä, vaikka aikaisemmin olen fantasioinut jostain muusta...

      Näin minulla. Toivottavasti oli yhtään apua.

      Neuvoni on, että anna lupa itsellesi nauttia. Anna itsellesei aikaa rakastelun aikana. Kun mies huomaa kuinka oikeasti nautit niin ilolla joka kerta vie sinut mukanaan huipulle asti.

      Jos nyt aloitat sen että odotat mieheltäsi pitempää esileikkiä ja keskittymistä nautintoosi. Ei hän eroa huomaa entiseen eli en usko, että hän rupeaisi ihmettelemään miksi et enää nykyisin saa niin helposti kuin ennen(eihän miehesi tiedä, että olet näytellyt orgasmin)Keskity ja anna miehen keskittyä nautintoosi kun mies tietää että sinä nautit hän nauttii varmasti enemmän myös itse.

      Vaikka et heti saa orgasmia niin jaksa yritää vain joka kerta keskittyä omaan nautintoosi.

      Ja jos mikään ei auta niin kerro miehellesi totuus ja yrittäkää yhdessä hiljaa tutustua toistenne kehoon ja mieltymyksiin. Miehelle kuitenkin on tärkeää, että hänen rakastettunsa nauttii rakastelusta yhtä paljon kuin hän itse!

      • kylmä nainen

        Heippa! Kiitos vastauksestasi, antoi minulle toivoa :) Huomaan kyllä että kyseessä taitaa olla juuri se seikka, että ajattelen liikaa miestäni enkä itseäni. Minulle on tärkeää miellyttää miestä ja enpäs oikein itseäni ajattele seksin aikana. Nyt täytyy alkaa yrittää olla itsekäs! En sentään ole niin epätoivoisessa tilanteessa että näyttelisin orgasmin, sille linjalle ei ole järkeä lähteä (yhdännässä en saa orgasmia koskaan). Joskus mieheni kyllä tyydyttää minut toisella lailla... mutta useasti en halua olla vaivaksi kun ei se orgasmi niin nopeaa tule. Nämä ovat hyvin pitkälti pään sisäisiä juttuja, miehessä ei vikaa.

        Ilmeisesti asennevika. Kai tämä tulee olemaan pitkä prosessi ennen kuin seksistä alkaa nauttimaan. Sekin tosiseikka täytynee hyväksyä, että minulla seksuaalisuuskierto on hidas, en siis todellakaan halua seksiä joka päivä. Mutta tietysti suostun mieheni kanssa, koska eihän se nyt mitään inhottavaa. En vaan saa niitä halujani esille. Äh, vaikea juttu...


      • että oli
        kylmä nainen kirjoitti:

        Heippa! Kiitos vastauksestasi, antoi minulle toivoa :) Huomaan kyllä että kyseessä taitaa olla juuri se seikka, että ajattelen liikaa miestäni enkä itseäni. Minulle on tärkeää miellyttää miestä ja enpäs oikein itseäni ajattele seksin aikana. Nyt täytyy alkaa yrittää olla itsekäs! En sentään ole niin epätoivoisessa tilanteessa että näyttelisin orgasmin, sille linjalle ei ole järkeä lähteä (yhdännässä en saa orgasmia koskaan). Joskus mieheni kyllä tyydyttää minut toisella lailla... mutta useasti en halua olla vaivaksi kun ei se orgasmi niin nopeaa tule. Nämä ovat hyvin pitkälti pään sisäisiä juttuja, miehessä ei vikaa.

        Ilmeisesti asennevika. Kai tämä tulee olemaan pitkä prosessi ennen kuin seksistä alkaa nauttimaan. Sekin tosiseikka täytynee hyväksyä, että minulla seksuaalisuuskierto on hidas, en siis todellakaan halua seksiä joka päivä. Mutta tietysti suostun mieheni kanssa, koska eihän se nyt mitään inhottavaa. En vaan saa niitä halujani esille. Äh, vaikea juttu...

        edes jonkinlaista apua tuosta melko sotkuisesta kirjoituksesta. Itseasiassa minäkään en kovin hyvin saa orgasmia yhdynnässä ja mieheni yleensä kiihottaa minut sitten muilla tavoin. Olen huomannut, että kiihotun joskus erittäin paljonkin, mutta sitä orgasmia ei vain tule yhdynnän aikana. Autan itse yhdynnän aikana käsin, mutta silloinkin saattaa jonkun aikaa kestää. Itselläni on ongelmana myös se, että asentoa ei saa mennä kesken kaiken muuttamaan tai minun on taas vaikea päästä takaisin fiilikseen. Täytynee myös meidän viellä tutustua lisää toisiimme, toistemme kehoon ja mieltymyksiin. Toivottavasti ajan kanssa pystyisin saamaan orgasmin näin perinteisestikkin, jotta voisin nauttia yhtä suurella tunteella yhdynnästä kuin miehenikin. Eiköhän vaan olla itsekkäitä ja yritetä löytää se kompromissi jotta molemmat voisivat nauttia ihanasta rakastelusta = )
        Kaikista vaikeintahan se taitaa olla kertoa miehelle, että miten pitäisi tehdä. Vaikka me mielellämme kuitenkin teemme niin kuin mies haluaa. Eli on kai se uskottava, ettei se mies siitä suutu vaikka vähän neuvoisikin ; )
        Tsemppiä sulle = )


    • .....

      parisuhde ilman seksiä ja hyvä henkinen suhde = ehkä pari kuukautta väkisin yritystä.
      parisuhde ilman henkistä yhteyttä ja hyvä seksi suhde = monta vuotta onnellisuutta.
      Parempi molemmat mutta jos pitää valita käy seksi aina ennen muuta. Tämä vaan on totuus jota moni ei myönnä.

    • jos ei tiedä

      että se ei saa orgasmia? Jos pääasia on teeskennellä alustalähtien niin miten toinen voi tietää miltä rakastelu toisesta tuntuu! Mulle on tärkeetä että myös nainen nauttii ja YLIPÄÄTÄÄN haluaa rakastella! Mä tykkään siitä ja haluan rakastella aina kun mahdollista, mutta en jos toinen osapuoli ei asiasta innostu. TOSIN on vaikea tuotakaan tietää aina kun teeskennellään ja se on sitten olevinaan OK miestä kohtaa!

      Mä halveksun sellasta ajatusta, että teeskennellään nyt niin jätkä saa mitä haluaa. Mun mielestä sama sit ostaa ukolle Fleshlight, että tuikkaa sinne, halitaan sitte sen jälkee! Olen kokenu miltä tuntuu saada selville että eihän se oikeesti edes saanu, eikä halunnu mua! Onkohan se ikinä saanut?!

    • ihme

      No et varmasti pidä seksistä kun se vaikuttaa olevan sulle suoritus siksi että haluat miellyttää miestäsi, etkä ala siihen siksi että itse haluaisit sitä. Harrastatte kuitenkin seksiä joka toinen päivä eli ilmeisesti suostut aika usein kun mies pyytää? Eihän hän silloin voi tietää ettet sinä sitä oikeasti halua, vai onko hän niitä "räplää ittes valmiiksi" -miehiä joka ei välitä muusta kuin omasta nautinnostaan? Vaikka et ehkä feikkaisi orgasmia, feikkaat haluavasi, mikä on oikeastaan yhtä paha kierre kuin sen orgasmin feikkaaminen. Nyt hän luulee sinunkin nauttivan ja luulee toimivansa oikein sekä sängyssä että sen ulkopuolella, vaikka totuus ei ilmeisesti kauempana voisi olla. Niin kauan kuin teeskentelet, on muutosta turha odottaa. Kuulostaa vähän siltä että sulla on vähän kiltin tytön syndroomaa, et kehtaa/uskalla vaatia itsellesi sitä mitä annat muille. Tässä tapauksessa nautinnon. Missä kunnossa itsetuntosi muuten on, joustatko usein muiden eduksi oman mielipiteesi kustannuksella? Harvoin muutenkaan naisen ja miehen seksuaaliset halut menee täysin yks yhteen, vaikka se kuulostaakin kliseeltä niin fakta kuitenkin on että naiset on enemmän hormonien heiteltävänä mikä vaikuttaa seksuaaliseen halukkuuteen. Otahan hieman itsekunnioitusta peliin äläkä seuraavalla kerralla suostu seksiin vain miestä miellyttääksesi. Myös se suu pitäisi saada auki, eli juttelua kehiin miehen kanssa siitä että homma ei voi jatkua noin, hänkin varmasti haluaisi että haluaisit juuri häntä, etkä suostu pelkästään miellyttääksesi. Tuollainen tilanne ei voi jatkua loputtomiin, jossain vaiheessa se räjähtää naamalle kaikkine seurannaisineen ja sivuoireineen, eikä jälki ole silloin kaunista.

    • foookilz8997

      tulee tunne että joku muka pakottaa ihmiset harrastamaan seksiä.Ei sitä tarvitse harrastaa jos siltä tuntuu.Tuskin se nuppi siitä sekoo,jos on vaikka ilman seksiä koko elämänsä,monet miljooonat ihmiset ovat eläneet niin ja hyvin on menny.Pelotellaan vaan ettei sellasta luonnollista halua voi vastustaa ja plaa plaa.Turhaa.

    • lääkärissä.

      Käyppäs lääkärissä ja kysele mitä keinoja siihen halukkuuden palauttamiseen on. Pää sulla taitaa haluta mutta kroppa ei tottele, eli siis sulla on jonkinlainen häiriö, se on sitten lääkärin juttu selvittää mistä on kysymys.

    • Laske Vieraisiin !

      Mies tarvitsee Seksiä, Läheisyyttä, Lämpöä ja ruokaa ! Jos söisit vähemmän jaksaisit paremmin ;) D.


      SALARAKAS ON se, joka antaa SITÄ, mitä sinä et anna MIEHELLESI !
      NAUTINTOA JA uutta virtaa elämään .....

    • kuumaaaa

      Työlästä ja ei jaksa...totta... pullasorsista kannattaa pysyäkin erossa.
      Vaihtoon heti tommonen lahna.

    • risuna

      En osaa enää nauttia kokonaan... Hyvin on vaikeata selittää. Kyllä useimmiten saan orgasmin, mutta siitä puuttuu se intohimo. Voisin olla myös ilman seksiä, koska se tuntuu niin suorittamiselta.

      Olemme 3 vuotiaan lapsen vanhempia ja seksiä n. 2 kertaa viikossa, joskus jopa useammin. Yleensä teen aloitteen kun haluan miellyttää miestä.

      Olen kerran ollut intohimoisessa suhteessa aiemmin, mutta silloinen mies petti.

      hajottaa

    • seksiäää

      Oletko kokeillut hakea inspiraatiota/maustetta seksielämään vaikka seksileluista? Välineitä, asuja ym. löytyy jos jonkinmoista -> http://www.seksikaupat.com/

    • Anonyymi

      Oon mies enka pida seksista, haluaisin kylla naisen mutta seksi ei Ole mulle paallimmaisena, mutta kaikki naiset haluaa seksi a, seksi a ja isomunainen miehen. Seksi on yliarvostettuelamassa on muutakin, kuin hieroa toistensa kusi ja paskavarkkeja toissiinsa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      5479
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      469
      3564
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      158
      3361
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2613
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2429
    6. 262
      2002
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1507
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      104
      1424
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1389
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1170
    Aihe