Kuopion miesten

ulkonäkö

Olenpahan tässä jo aikani miettinyt,että missä Kuopiossa voi törmätä kivannäköisiin ja omaperäisen tyylikkäästi pukeutuviin miehiin jotka olisivat vielä hyväkäytöksisiäkin?Muualta muuttaneena on itku melkein päässyt "tarjontaa"katsellessa.Siis saahan kaikki näyttää miltä haluaa,mutta miksi kaikki on silti ihan juntteja geelipäitä?Ei teitä edes vähän trendikkäämpiä/omalaatuisia ainakaan kaupungilla ja baareissa liiaksi näy.ja Huom!tästä ei tarvitse kenenkään juntin itseensä ottaa,tämä on vain yhden naisen mielipide(tai okei,aika monen naisen).kyse on siis 20-30v.miehistä. Yksi päätelmämme on että kaikki kuvausta vastaavat miehet ovat tässä kaupungissa urheilijoita tai omassa kaveriporukassa lautapeli-iltoja viettäviä uroita.

28

5732

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuuma kissa

missä baareissa sinä oikein käyt? jos henkassa niin kyllä ymmärrän mielipiteesi mutta muissahan noita vilisee pilvin pimein. suosittelen tutustumaan esimerkiksi seureeseen nimeltä prs, jossa löytyy miestä hyvinkin moneen makuun. tämän seurueen voi bongata kesäisin albasta ja näin talvisin gm/puikkari-akselilta. kyseiset lihaksikkaat herrasmiehet pukeutuvat hyvinkin särmästi ja osaavat keskustella muustakin kuin kirkkoveneen tapittamisesta. suosittelen ottamaan kontaktia.

myös fc hopeakenkien joukosta löytyy persoonallisesti pukeutuvia nuorukaisia, joiden kanssa voi keskustella jopa rusakoiden esiintymisestä neulamäessä. tämän seurueen löytää helpoiten kunkusta.

kuopiossa liikuskelee myös pari seksuaalialan insinööriä, joihin tutustumista suosittelen kaikille kissoille. anekdoottina tähän lisättäköön että ko. insinöörien mukana liikuskelee joskus myös 21-senttinen.

• ulkonäkö

joo,on kyllä ne gm:n ja alban miehet nähty...taidetaan nyt puhua erilaisista miehistä me kaksi...

• kuuma kissa
        ulkonäkö kirjoitti:

joo,on kyllä ne gm:n ja alban miehet nähty...taidetaan nyt puhua erilaisista miehistä me kaksi...

en puhu yleisesti gm:n ja alban miehistä vaan tästä tietystä seurueesta, joka koostuu kuumista kolleista. heitä lukuunottamattahan kyseisten paikkojen tarjonta on aika kyseenalainen.

• hopeakenkä
        kuuma kissa kirjoitti:

en puhu yleisesti gm:n ja alban miehistä vaan tästä tietystä seurueesta, joka koostuu kuumista kolleista. heitä lukuunottamattahan kyseisten paikkojen tarjonta on aika kyseenalainen.

Hopeakengät löytää joka vkl kunkusta jos joku haluaa fiksua ja tyylikästä herrasmiesseuraa. Tyylilajeja löytyy joka lähtöön, on rokkia ja räppiä hippiä ja muuten vaan normaalia farkut/villapaita tyyliä. Tule ja ihastu!

• ttu!
        hopeakenkä kirjoitti:

Hopeakengät löytää joka vkl kunkusta jos joku haluaa fiksua ja tyylikästä herrasmiesseuraa. Tyylilajeja löytyy joka lähtöön, on rokkia ja räppiä hippiä ja muuten vaan normaalia farkut/villapaita tyyliä. Tule ja ihastu!

Jätkät kehuu itteesä.
        Säälittävää.

• Hopeakenkä
        ttu! kirjoitti:

Jätkät kehuu itteesä.
        Säälittävää.

uuuuh, en oo Fabien :center:

• ku oot
        Hopeakenkä kirjoitti:

uuuuh, en oo Fabien :center:

se tyyppi jolla on komein tukka

• niinku..
        ku oot kirjoitti:

se tyyppi jolla on komein tukka

Ja näitä sitten riittää. Keksikään parempaa puhetta!

• kunkku?
        hopeakenkä kirjoitti:

siis mitä paikkaa kunkuksi sanotaan joka tekstissä mainitaan?

• Hot män

Just niin! Ja miks niin monet Kuopion nuoret naiset kulkee nokka pystyssä, vaikka useimmilla tapauksilla siihen ei ole edes edellytyksiä. Eikä osata puhua tai keskustella mistään, vaan aina odotetaan että mies on se joka hauskuuttaa. Minä ainakin oon kyllästynyt näihin tuppisuihin! Vähän aloitekykyä ja mielikuvitusta peliin, pliis!

• ulkonäkö

jotkut naiset on katsos sen verran vanhanaikaisia että toivovat miehen tekevän sen ensimmäisen aloitteen.Jos nainen on siltikin hiljaa,kannattaa tietysti miettiä oisko omissa jutuissa jotain vikaa..?

• spete
        ulkonäkö kirjoitti:

jotkut naiset on katsos sen verran vanhanaikaisia että toivovat miehen tekevän sen ensimmäisen aloitteen.Jos nainen on siltikin hiljaa,kannattaa tietysti miettiä oisko omissa jutuissa jotain vikaa..?

tuo "vanhanaikaisuus" on pelkkä huono seliseli-selitys sille, että oikeesti ei vain uskalleta tehdä itse aloitetta. pelkuruutta ja rohkeuden puutetta se on!

ja jos jutuissa on joskus jotain vikaa, niin keskusteluahan voi ohjata haluamaansa suuntaan osallistumalla siihen.

• n-26

Itse Kuopiossa 6 vuotta asuneena voin yhtyä sinuun arvon kanssasisar. En kulje nokka pystyssä, en sen kummemmin nirsoile, mutta vaadin kuitenkin älykkään ja herrasmiesmäiset käytöstavat omaavan miehen, joka on ilo silmälle (enkä tällä tarkoita mitään bodybody-tyyppiä, vaan ihan siististi pukeutuvaa miestä). Mutta ei niitä täällä ole. On vain peräkylän juntteja, insinöörit ovat asia erikseen (hehän luulevat tietävänsä että ovat viehättäviä adoniksia), moraalittomia varattuja löytyy pilvin pimein. Minulta on moni mies kysynyt, miten voin olla edelleen sinkku ja vastaus on: KUOPIOSSA ON VAIN NIIN HUONO MIESTARJONTA. On vain epätoivoisia riippujia, räkänökkia, ylimielisiä geelisliippareita, tai perseesnä paljastavia lökäpöksyjä. Lisäksi miehet kuvittelevat itsestään liikoja sanoin "enkös olekin komea". Puistattaa.
      Ja kaikkien näiden sanojen jälkeen - etsin vain tavallista, siististi pukeutuvaa ja asiallisesti käyttäytyvää miestä, mutta sitä on tästä kaupungista turha etsiä.
      Terveisin nimimerkki niin kauon sinkkuna kuin asuu Kuopiossa

Ryhdistäytykää miehet. Käykää vaatekaupassa, opetelpaa käytöstavat ja lopettakaa se viinan ylimääräinen juonti, kun kuvittelette, että se tekee peräkylän elviksistä kuninkaita.

• tölöväke

Marmatimarmati...

Vaihtakaa sitten paikkakuntaa jos noin helvetisti rasittaa!

Jatkuva iniseminen että pitäis olla sitä ja tätä muttei kuitenkaan tälleen ja tolleen. Rahaa pitää olla ja akateeminen ammatti, luksuslukaalit ja mersut, ulkonäköä ja tottakai viimeisimpien trendien mukaan vaatetus, silti ei sais olla pinnallinen ja työ ei sais viedä juurikaan yhteistä aikaa. Pitää olla villi, tumma ja tulinen, toisaalta sitten niin ihanan romanttinen ja rauhallinen yhden naisen mies... ja lista jatkuu loputtomiin.

Helvetinmoiset kriteerit pitää täyttää ennenkuin pääsee edes katsekontaktiin näitten isin pikku prinsessojen kanssa. Ja mitä heillä on itsellään tarjota? Ei helvetti YHTÄÄN MITÄÄN. Ja pahin puute tuntuu olevan normaali HUUMORINTAJU. Auta armias jos uskallatkaan yrittää sitä jääkuorta rikkoa jollain normaalijärjellä tajuttavalla harmittomalla vitsillä, kuten tuo mainitsemasi "enkös olekin komea"... jos ei tule drinkit naamalle niin ainakin halveksuva katse ja nokka-pystyyn-ja-kavereille-juoruamaan-tyhmästä-juntista -reaktio.

Ne harvat kerrat kun olen jonkinlaiselle keskustelutasolle päässyt, ovat päättyneet siihen kun nämä tuppisuut eivät tunnu kykenevän edes ala-aste-tasoiseen ajatustenvaihtoon. Miettikää nyt perkele hetki miltä se tuntuu, kun otat riskin ja vastuun tehdä aloitteen ja yrität avata keskustelua, ja sitten saat siitä palkinnoksi vain jonkun halveksuvan katseen. Tuntevia ihmisiä me miehetkin (jopa insinöörit) ollaan. Ei siellä kaikki vain sen kertapillun perässä juokse.

Olenkin tullut siihen johtopäätökseen, että enemmistön naisista tarvitsisi opetella ihan perus VASTUUNOTTOA asioista, sitä että ollaan varmoja itsestä ja uskalletaan laskeutua sieltä norsunluutornista alas muitten kuolevaisten tasolle. Älkää aina odottako, että mies tekee kaiken. Voin vakuuttaa että pitemmän päälle sellanen ei toimi suhteessa.

Ja vielä tuosta vaateasiasta, olen siististi pukeutuva lökäpöksy, ja ylpeä sellainen. Jokainen tyylillään, minulla on tärkeämpiäkin asioita mietittävänä kuin päivän viimeiset trendit ja se olenko nyt varmasti salonkikelpoisen näköinen mennessäki nakkikioskille.

• kyllä..
        tölöväke kirjoitti:

Marmatimarmati...

Jatkuva iniseminen että pitäis olla sitä ja tätä muttei kuitenkaan tälleen ja tolleen. Rahaa pitää olla ja akateeminen ammatti, luksuslukaalit ja mersut, ulkonäköä ja tottakai viimeisimpien trendien mukaan vaatetus, silti ei sais olla pinnallinen ja työ ei sais viedä juurikaan yhteistä aikaa. Pitää olla villi, tumma ja tulinen, toisaalta sitten niin ihanan romanttinen ja rauhallinen yhden naisen mies... ja lista jatkuu loputtomiin.

Helvetinmoiset kriteerit pitää täyttää ennenkuin pääsee edes katsekontaktiin näitten isin pikku prinsessojen kanssa. Ja mitä heillä on itsellään tarjota? Ei helvetti YHTÄÄN MITÄÄN. Ja pahin puute tuntuu olevan normaali HUUMORINTAJU. Auta armias jos uskallatkaan yrittää sitä jääkuorta rikkoa jollain normaalijärjellä tajuttavalla harmittomalla vitsillä, kuten tuo mainitsemasi "enkös olekin komea"... jos ei tule drinkit naamalle niin ainakin halveksuva katse ja nokka-pystyyn-ja-kavereille-juoruamaan-tyhmästä-juntista -reaktio.

Ne harvat kerrat kun olen jonkinlaiselle keskustelutasolle päässyt, ovat päättyneet siihen kun nämä tuppisuut eivät tunnu kykenevän edes ala-aste-tasoiseen ajatustenvaihtoon. Miettikää nyt perkele hetki miltä se tuntuu, kun otat riskin ja vastuun tehdä aloitteen ja yrität avata keskustelua, ja sitten saat siitä palkinnoksi vain jonkun halveksuvan katseen. Tuntevia ihmisiä me miehetkin (jopa insinöörit) ollaan. Ei siellä kaikki vain sen kertapillun perässä juokse.

Olenkin tullut siihen johtopäätökseen, että enemmistön naisista tarvitsisi opetella ihan perus VASTUUNOTTOA asioista, sitä että ollaan varmoja itsestä ja uskalletaan laskeutua sieltä norsunluutornista alas muitten kuolevaisten tasolle. Älkää aina odottako, että mies tekee kaiken. Voin vakuuttaa että pitemmän päälle sellanen ei toimi suhteessa.

Ja vielä tuosta vaateasiasta, olen siististi pukeutuva lökäpöksy, ja ylpeä sellainen. Jokainen tyylillään, minulla on tärkeämpiäkin asioita mietittävänä kuin päivän viimeiset trendit ja se olenko nyt varmasti salonkikelpoisen näköinen mennessäki nakkikioskille.

PUHUT ASIAA!!!! Asiahan ON juuri näin! Harvinaisen tyhjentävä vastaus ketjun aloittajalle, oli isää tai ei! Way to go!!!!

• n-26
        tölöväke kirjoitti:

Marmatimarmati...

Hyvä tölöväke:

Miesasiat on vain yksi osa elämää. Paha muuttaa, kun on työpaikka täällä.

En minä vaadi mersua - mulla on omakin auto - enkä sitä myötä miestä, joka kuskaisi minua harrastuksiini. Rahaa saa tienaamalla, olen itsekin töissä, enkä ole tottunut elämään muiden elätettävänä. Akateemisuus ei ole välttämättömuus, kunhan pään sisällä pörrää muutakin kuin perhosia ja pillun kuvia. Itse olen akateeminen, mutta älykkyys ei tule koulutuksesta, vaan elämänkokemuksesta. Trendipelleistä en ole koskaan välittänyt, kunhan ei verkkareissa mennä kirkkoon ja puku päällä lenkille.

Pinnallinen ei sais olla, siinä ollaan yhtä mieltä. Villeys on ei toivottavaa, sillä sellaiset miehet eivät tahdo kauon pysyä rinnalla, enkä koe, että naisen tehtävä on rauhoittaa mies - miehen pitää haluta itse rauhoittua. Hiusen värilläkään ei ole väliä.

Ja mitä tulee isin pikku tyttöihin, niin olen yksinhuoltajan lapsi ja ehkä just siksi en jaksa lähteä kenen tahansa kanssa yrittämään. Elämä on opettanut, että jos joskus haluaa vakaan perheen itselleen, niin asiat pitää tehdä harkiten, eikä seurusteluun ryhdytä vain siksi, että on vain joku jonka kanssa hengata.

Osaan katsoa silmiin, osaan keskustella ja nauraa. Mutta minua ei kiinnosta keskustella ekana iltana toyotan moottoreista, tietokoneen kovalevyistä tai poikien kanssa vietetyistä känni-illoista saatika panojen huikeasta määrästä. Kyllä elämässä pitää olla muutakin! Drinkkejä ei tule naamalle, sillä enää ei jaksa käydä baareissa näkemässä sitä samaa vanhaa pintaliitoa.

• Täti-immeinen
        tölöväke kirjoitti:

Marmatimarmati...

Jumaleissönit!!!!

En oo ihan vähhään aikaan näin paljon nauranut kuin hyvä "tölöväke" sinun kirjoitukselle. Osuit asian ytimeen, hauskasti ja lennokkaasti kirjoitettu. Asia tuli kyllä kerralla seleväksi ettei tarvihe rautalangasta "viäntee"...

Vuan minä en ookkaan isin pikku rinsessa... vaan ihan tavallinen rinssi nakki...luonnon suolessa.

Tuo oli hauska tuo "kertapillu".. en oo ennen kuullukkaan.

Lupsakkoo joolua ja elä immeisiksi sennii tölöväke :)))))))))))))))).

• Rillumarei

Täällä ne vanhatpiiat valittaa, kun ei ole prinssi uljas satumaan tullutkaan heitä noutamaan.

Oliskohan syytä katsoa peiliin?

• välillä peiliin

Turha sitä on miesten syyksi laskea jos kukaan ei ole kepuuttanut, enkä kyllä ihmettelekään miksi. Tiedoksi vain, että kuopiolaiset eivät ole kaikki kuopiolaisia. Kaupungin katukuvassa/baareissa liikkuu tietysti kuopiolaisia, mutta erittäin paljon myös muualta tulleita opiskelijoita/työn perässä muuttaneita.

Tuskin itsekään niin hehkeitä pakkauksia olette kuin mitä luulette. Tuon tyyliset tekstit osoittaa ainoastaan sen, että ylennätte itsenne tavallisten ihmisten yläpuolelle, eikä mikään enää kelpaa.

• ulkonäkö

joo,niihän tää keskustelu meni kun arvasinkin.Ihan vaan tiedoksi,että kyseessä EI ollut mikään pitää olla mersu ja luksusasunto-tyyppinen juttu ja että itse olen IHAN TAVALLINEN tyttö joka nyt vaan sattuu pitämään siitä mitä muissa kaupungeissaan käydessä näkyy katukuvassa..että anteeksi vaan kaikki jotka nyt sitten veditte ne herneet nenään...

• ulkonäkö

ja sitä isää ei ole koskaan ollut, että turha tulla yksinhuoltajan lapselle selittämään mistään isän pikkuprinsessa-aiheesta..

• :-)

Mä oon vasta vähän aikaa asunu Kuopiossa, mutta sanonpa tähän oman mielipiteeni asiaan..

Mua on täällä yllättänyt juuri se, että kaikki miehet, kuin naisetkin, pukeutuvat täällä todella muodikkaasti. Itteä hävettää täällä mennä ihmisten ilmoille esim. sporttisissa asusteissa, sillä ei kovinkaan muu niitä käytä. Itte oon vaan niin tottunut semmoseen omassa kotikaupungissa, että ei tartte aina niin kauheesti panostaa kaupungille mennessä, joten suokaa anteeksi jos oon teitä kaupungilla joskus järkyttänyt...Ei oo ollu tarkoitus!:)

Noita viestiä lukiessani tuli kyllä vähän semmonen kauhistusahistus, että hui! Katsooko ihmiset tosissaan noin paljon vain ulkonäköä?! Mun mielestä ne asiat on aikalailla sivuseikkoja, eihän tässä itekään mikään missi ole. Siis, miksi vaatia misteryyttä siltä vastapuoleltakaan?

Enemmän sitä toisissa ihmisissä kiinnittää huomiota olemukseen ja käytökseen, kuin muuhun ulkonäkö jutskiin.

Siinä oon toistaiseksi samaa mieltä, että kuopiolaiset taitaa kuitenkin olla vähän ujoja keskustelujen aloittajia. Mulle ainakin puhuttiin, että kuopiolaiset saa sitten juttua aikaseksi vaikka kaupan kassalla. Ite oon melko puhelias myös, mutta eihän sittä juttua tule jos ei oo semmosta tilannetta.

Mut nää on vaan mun ajatuksia, eikä toisten tarvi näistä välittää. Kunhan kirjoitin..Anteeks ja aurinkoisia päiviä! :)

• malla

Olen myös huomannut kuinka suuri osa miehistä että naisista pukeutuu tosi muodikkaasti. Melkeen kaikilla sama tyyli. Toisinaa vähän kyllä etoo, heh! Ja mä kun taas odottaisin katukuvaan lisää näitä sporttisia miehiä ;) Sporttisia vaatteita kun on todella hyvän näköisiä olemassa ja tavattoman laadukkaita. Itse lukeudun joukkoon sporttinen/klassinen -tyyli. Niin ja kun kyseessä oli Ulkonäkö, niin sehän tietty ensimmäisenä osuu silmiin.

• Ihastunut-65

Eipä ole yhtään hullumman näköinen uusimman kahvilan isäntä.Kun vain rohkeus riittäisi tutustua paremmin.Onneksi voi kahvikupin takaa katsella ja ihastella.

• Ettänuinniin

No eehäm pyöreesti rantuille akkoelle mellaa villaatella. Keelijä käätetääv vastakin. Menkää muuvalle vonkaamaan. Vae vielä rentikkäämpijä pitäsj olla. Voe voe voe että on tytöllä rentijä, sanonko missä .

• hätänä

..eikö urheilijat kelpaa? Vai eikö lautapelit nappaa?

Rohkeasti vaan mukaan lenkille tai lautapelejä pelaamaan.. ei miestä baarista löydä, paitsi pikapanoa etsivät. Pitempää ja toimivaa suhdetta
      jos haet niin kannattaa mennä jonnekin, missä et normaalisti käy.

Ja ole rohkea, tee itse aloite ja mene juttelemaan.

• tsiisus

Makunsa kullakin ei maku asioista voi kiistellä .Toinen tykkää äitistä ja toinen tyttärestä. Tulkaa kaikki Iisalmeen muodin mekkaan täällä kaikki vähänkään paremmat näköiset naiset(jotka kuvittelevat olevan hyvän näköisiä) ovat suuressa vaarassa hukkua vesisateella ja samanlaisia lehmiä myös kuopiossa ja lisäksi mykkiä.

• Solmio

ALASALISSA!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2785
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2684
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1560
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      10
      1515
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1402
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1257
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1243
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1219
    Aihe