Moneen viikkoon en ole päässyt ko. kennelin nettisivuille...Onko tietoa, mahtaako kennel ylipäänsä olla yhä voimissaan tai miksi sivut eivät ole käytössä?
Alderglades
5
861
Vastaukset
- palve
Eiköhän kenneli ole voimissaan.Muutamilla palvelimilla on parasta aikaa ongelmia liekö siinä mahdollisesti syy???.....
- sari
Enpä tiennytkään tuollaisista ongelmista! On vain kummastuttanut, kun useamman viikon on pääsy ollut estynyt ko.kennelin sivuille... Olisin kiinnostunut heidän pentutilanteestaan / suunnitelmistaan, joten jos jollakin on parempaa tietoa siitä niin saa kertoa :)
- ~hannah~
sari kirjoitti:
Enpä tiennytkään tuollaisista ongelmista! On vain kummastuttanut, kun useamman viikon on pääsy ollut estynyt ko.kennelin sivuille... Olisin kiinnostunut heidän pentutilanteestaan / suunnitelmistaan, joten jos jollakin on parempaa tietoa siitä niin saa kertoa :)
Kurkkaahan tuolta http://www.greatdane.fi/Kennellaatikot/ Alderglades-kennelin yhteystiedot ja soita tai meilaa, niin osaavat varmasti itse kertoa pentuesuunnitelmistaan ja samalla sen, mikä sivujen toiminnassa mättää. :))
Ja palvelinongelmat voivat jatkua viikkoja, nimim. "Kokemusta on". ;))
- Ihmettelee myös
palvelimen ongelmat viikoja voi jatkua, vai voiko???
- MMJKLMS
IHANIA KOIRIA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492338- 262213
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271545Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161534- 1241447
- 191093
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71984Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117954Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883