Webasto lakkasi toimimasta, siinä ei näy mitään edes nestekidenäytössä. Auttaisikohan laitteen nollaus ja miten se tehdään. Vai liekö isommastakin onkelmasta kyse? Kellään vastaavasta kokemusta?
Miten Webasto nollataan?
3
17707
Vastaukset
- en ole kokeillut itse
Tältä saitilta löytyy muutakin tietoa.
Eli copy-paste toi osoite selaimeen.
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=45041&highlight=webasto sulake - 525td
Jossain webaston lähellä on rasia jossa on kolme sulaketta. Tarkista ensin että kaikki on ehjiä.
Nollaaminen tapahtuu siten että virta webastoon päälle ja keskimmäinen sulake otetaan pois n. 10 sekuniksi ja sitten takaisin paikalleen.Tämä toimenpide korjaa joitain häiröitä, mutta en ole varma jos koko keksintö on totaalisen mykkä.. - Kra
Sain väärää tietoa Metro-Auton huoltoneuvojalta. Kun oman (530 da -99)autoni tiedostoja päivitettiin alkusyksystä, niin selvitettiin samalla Webaston käyttöön liittyvät kysymykset. Merkkiliike tarjosi samassa yhteydessä erillistä kellokytkintä asennettavaksi autoon. Mutta en sitä ottanut sillä kertaa. En tiedä oliko "myyntipuheita" vaiko silkkaa tietämättömyyttä kun kaveri väitti, että ilman erillistä kellokytkintä ajastettuna Webasto jatkaa toimintaansa niin pitkään kun akussa vaan puhtia riittää. Siis tilanteessa, että autoa ei käynnistetäkään silloin kun on suunniteltu.
Nyt viikonloppuna kun oli aikaa ja mielenkiintoa tutustua asiaan, niin selvisi tuokin seikka. Laitoin ajastimella, siis auton omilla näppylöillä, Webaston käynnistymään parin minuutin päähän. Webasto käynnistyi ja seurailin miten paikat lämpenee pikkuhiljaa. Yllätyin kun puolen tunnin päästä lämppäri alkoi sammutella itseään. JES se toimii sittenkin. Mihinkäs sitä erillistä kelloa oikeastaan tarvitaan jos kerran ilmankin pärjää????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374896- 823476
- 302943
- 612915
- 72709
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 371752
- 181681
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91680- 161574