Mitä Ihmettä?

Uskomatonta

Siis mistä ihmeestä äsken oli kyse kun Mikalla ja Antilla oli riitaa.Melkein alkoivat tappelemaan,sehän oli ihan hilkulla.Ja kun Antti näytti olevan vihainen,mutta mistä syystä,mitä tapahtui?Katsoin vain lopun ja jäin ihmettelemään.Perttu näytti olevan aika pihalla tilanteesta.Antti oli myös vihainen Terhille,mutta mistä?Vastauksia,kiitos.

9

1218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin siinä Antti leikisti sekosi ja alkoi mätkimään Terhiä tyynyllä. Muut aprikoivat että psykologi on odottamassa Anttia kun "flippasi" noin.

      • ..............................

        Joo sitä tarkoitin,mutta oli siinä jotain muutakin.Antti näytti olevan oikeasti vihainen Mikalle kun Mika alkoi härnäämään Anttia sanomalla kovaksi jätkäksi.Ilmeet oli Antilla totisia.Antti sekosi jo ennen sitä tyynysotaa kun oli pientä sanaharkkaa luultavasti.Harmi kun näin vain ainostaan loput illan ohjelmasta.


      • siitä
        .............................. kirjoitti:

        Joo sitä tarkoitin,mutta oli siinä jotain muutakin.Antti näytti olevan oikeasti vihainen Mikalle kun Mika alkoi härnäämään Anttia sanomalla kovaksi jätkäksi.Ilmeet oli Antilla totisia.Antti sekosi jo ennen sitä tyynysotaa kun oli pientä sanaharkkaa luultavasti.Harmi kun näin vain ainostaan loput illan ohjelmasta.

        pelistä riitaa. oli ihan vaan huumoriks kyllä jo aika rankkaa se on kyllä totta.


      • wisnu
        .............................. kirjoitti:

        Joo sitä tarkoitin,mutta oli siinä jotain muutakin.Antti näytti olevan oikeasti vihainen Mikalle kun Mika alkoi härnäämään Anttia sanomalla kovaksi jätkäksi.Ilmeet oli Antilla totisia.Antti sekosi jo ennen sitä tyynysotaa kun oli pientä sanaharkkaa luultavasti.Harmi kun näin vain ainostaan loput illan ohjelmasta.

        kyllähän ihminen ilmeillään voi näyttää mitä vaan, pelkkää pelleilyä se kaikki oli.


    • trap

      Ei uskalla enää kertoa mitä kävi Sefu poisti ihan harmittoman herjan vaikka se ei ollu edes Mikasta

    • siinä se

      Eivät näyttäneet syytä. Antti herjasi todella pahasti vammaisia. Big Brother ei puolueellisesti näyttänyt sitä.

      • herjasi

        tää on taas jotain näitä urbaanilegendoja ja aiheetonta asiatonta mustamaalaamista.


    • vammasia

      Tappelu johtui Tiinan pilkasta vammasia ja muita erinlaisia ihmisiä kohtaan.
      Mikasta oli loukkaavaa, kun sen sukulainen on pyörätuolissa, mutta Antti ja Tiina eivät nähneet siinä mitään väärää, kun Tiina imitoi jotain vammasta jonka se oli nähnyt kaupungilla

      • Palle M

        Katsokaas kun se vaan oli oma vammanen ittensä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe