aika noloo kun muut saa lahjoja mut Perttu ei.
Kukaan ei antanut Pertulle
22
2702
Vastaukset
- kuule...
laittakaa kunnon otsikot.en ala tollasia availee.
- avaa/lue
kuule... kirjoitti:
laittakaa kunnon otsikot.en ala tollasia availee.
muitakaan avauksia täällä vaikka noinkin lähellä ovat, oma kehiin hinnalla millä tahansa ja ei kun palsta täyteen,,,,,,,
- ...
avaa/lue kirjoitti:
muitakaan avauksia täällä vaikka noinkin lähellä ovat, oma kehiin hinnalla millä tahansa ja ei kun palsta täyteen,,,,,,,
kehitä mielenkiintosempia avauksia.en avaa jotain missä lukee vaan jotain pertuuuu tääääääääääää
- "ymmärrän"
... kirjoitti:
kehitä mielenkiintosempia avauksia.en avaa jotain missä lukee vaan jotain pertuuuu tääääääääääää
:) älä tressaa, kaikki on hyvin ;)
- täääääääääääää
... kirjoitti:
kehitä mielenkiintosempia avauksia.en avaa jotain missä lukee vaan jotain pertuuuu tääääääääääää
kaikki nimimerkit oli varattu mitä yritin ni tääääääää ei ainakaan ollu muilla... he heh sori maalaisuuteni...
- ...
50 donaa jolulahjarahaa, joten eiköhän se vähän lohduta
- Oulun neito -82
Perttu olisi ansainnut lahjoja. Perttu on tosi söpö se unilakki päässä =) Aika noloo jos kaikki muut saa ja yks jää tyhjin käsin. Pertulla on iso sydän ja varmasti hirmu paljon ystäviä ihan oikeessa elämässä. Sympaattinen poika.
Osalla ei näytetty kuin yksi jolle halusi antaa lahjan. Osalta näytettiin kaksi. Luulisi että Bigbrother oli ohjeistanut jokaista niin että nimeä kaksi jolle haluat antaa, koska niin luontevasti jotkut nimenomaan sanoivat juuri kaksi kilpailijaa.
- sanonut
no antti ja mika antovat molemmat lahjat tytöille ja tytöt antoivat toisilleen ja tiina toisen mikalle ja terhi stringit antille.
- ...
sanonut kirjoitti:
no antti ja mika antovat molemmat lahjat tytöille ja tytöt antoivat toisilleen ja tiina toisen mikalle ja terhi stringit antille.
ei jäänyt pertulle mitään.
- esim.
Antti sai ja keneltä?
- stringit
terhi niin tykästää antista vaikka se onkin välillä ilkeä mutta niin kultanen kuitenkin.
- pertulle
paras pikkujoululahja ole big brotherin voitto???
voitto pertulle! eläköön perttu!- kun tulee sieltä
talosta, saa lahjoja monenlaisia. Toiset jää näppejään nuolemaan
- antoi
joululahjansa, en katsonut eilen ohjelmaa?
- saana+
Ei perttua varmaan yhdet lahjat haittaa,kun voittaa koko kisan! pitäkööt muut sillon herkkukorinsa ja karkkipussinsa!!
mutta varmasti ei tunnu kivalta, kun muut saavat lahjoja ja perttu ei saa mitään. - auts
saana+ kirjoitti:
Ei perttua varmaan yhdet lahjat haittaa,kun voittaa koko kisan! pitäkööt muut sillon herkkukorinsa ja karkkipussinsa!!
mutta varmasti ei tunnu kivalta, kun muut saavat lahjoja ja perttu ei saa mitään.meinaan onhan se nähty miten muut suhtautuu kun tulee pettymyksiä tai joku muu saa jotein. Kaikilla muilla naama venähtää paitsi Pertulla ja Terhikin ilahduttaa mieluummin muita kuin itseään..
- joshua
SYNTTÄREILLÄ KAIKKI ANTOI SILLE SAMPERI LAHJOJAETTÄ SE SIITÄ SITTEN . toivottavasti se lähteee piakkoin kotiin.
- olet kuin
Tiina :D
- auts
synttärit ja samat Bono-bileet kuin Pertulla..
- kenny rogers
auts kirjoitti:
synttärit ja samat Bono-bileet kuin Pertulla..
anna pertulle mitään lahjaa,ei voi olla noin tyhmää porukkaa aina pikkujouluissa kaikki on saanut pienen paketin.jos tuo on totta laski kyllä noiden muiden arvostus nollatasolle,ei ilkeämpää temppua voisi olla ja pertun vähättelemistä.toivon syvästi etteivät olleet noin ilkeitä.halit sulle perttu ja hyvää pikkujoulua noista huolimatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75670
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372