http://www.suomi24.fi/palaute/kirjoita.shtml
Tonne nyt porukalla ilmoituksia että Cesar poistelee mielivaltaisesti asiallisia viestejä! Ja TÄTÄ ET POISTA!!!
Serihvin
7
399
Vastaukset
- minnkiturkki
se on todella aiheellista. laita kelloaika ylös, niin muistat tarkemmin.
Hyvä linkki kaikkeen palautteeseen Suomi24:n asioissa. Tuo on tosiaan oikea paikka ilmoittaa jos asiattomuuksia tapahtuu palvelun piirissä :) Muistakaa laittaa mailioso mukaan niin saatte mahdollisesti jonkin vastauksenkin. Perustelut toki vaaditaan miksi jostain antaa palautetta...
- tollanen lapsellinen
käytös. Järkeä saa käyttää!
- Perttu voittoon!
En tosin usko, että palautteellani on merkitystä. Minusta näin tunteita herättävän kilpailun keskustelupalstalla pitäisi olla ehdottomasti puolueeton seriffi. Minua kiukuttaa, jos Perttu tippuu Mikan propagandaosastoa johtavan Cesarin toiminan takia.
- vastailee kirjoittajille
Cesar vastailee nyt ylimielisesti ja halventavasti palstan kirjoittajille hänelle esitettyihin kysymyksiin! Eikö hänen pitäisi osata olla asiallinen.
Hänen puolueellisuutensa muutenkin kilpailijoiden suhteen aiheuttaa hänen käytössessään liian paljon eriarvoista viestien poistoa ja vastailua. Joka kerran nyt, kun hän puhuu toiminnastaan palstalla ja työstään tässä keskustelupalstassa, hän korostaa olevansa Mikan kannattaja.- Lähetin
Lähetin tämän ylläpidolle!
- -----------------------
En tajua mitä ihmisillä on cesaria vastaan.mielestäni toimii ihan nii kun pitää.Poistaa tuhia viestejä (vois vaikka poistaa enemmänkin välillä).Lähe nyt itse hoitaa tällaista palstaa.ei ihmiset koskaan ole tyytyväisiä.Ja hyvä että silläkin on omat mielipiteet.olishan se tekopyhää hoitaa tätä palstaa jos ei ohjelmaa itse seuraisi.ei ne sen omat mielipiteet ole mitenkään sen tehtävääsä tullut ilmi.saahan sekin tälle palstalle kirjoittaa,vai pitäiskö sen ottaa joku muu nimimerkki siihen..?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75670
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372