älkää hukatko huipputyyppiä
Sub tv: Ette ikinä löydä toista Pertun veroista
3
611
Vastaukset
- hyvin sanottu
olet oikeassa.
- voittaja
Niin oli hyvin sanottu, Pettu on yliveto sekä käytökseltään muita kilpailijoita kohtaan ja rehellinen, avulias, ottaa muut huomioon. Hänellä on hauska tyyli nauraa, saa hyvälle tuulelle ja nauramaan mukana. Niin aito ihminen, että yksinkertaisesti hän jos kuka ansaitsee voiton. Ei ole kíero selkäänpuukottaja. Ihastuttava tämä Perttu! Minä toivon totisesti että hän voittaa.
Mielestäni sopivin ehdotus hänelle sopivasta ohjelmasta missä voisi olla mukana on jo mainittu tällä palstalla. Eli Perttu mukaan johonkin rakennusohjelmaan. Tosin tuollaiset ohjelmat on yleensä suunnattu aikuiselle väestölle ja luulisin että suurimman suosion hän saisi vähän nuoremmalle väestölle suunnatussa ohjelmassa. Mutta mitäpä jos rooli näin alkutaipaleella olisikin jonkin sellaisen ohjelman pikkuroolissa jossa nikkaroitaisiin jotain pienempää.
Toisaalta kun miettii että Perttu nykyään opiskelee it-alaa niin en tiedä miten kiinnostunugt olisi tuollaisesta roolista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75670
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372