eläinlääkärit

katti

Saiskos täältä vinkkiä hyvistä eläinlääkäreistä? Kissan hoidosta olisi kysymys, kenelle kannattaisi mennä? Kriteerit: pitää kissoista ja kohtuulliset hinnat.

21

6142

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Summassa on hyvä eläinlääkäri, sirkka jotain.. se tykkää ainakin kissoista. Omaa kissaa on siellä tullu käytettyä.

• niinpä...

Sirkka ´pitää enemmän kissoista koska pelkaa koiria. on siinä ihminen ammtin valinnut kohdalleen. kuu´lin juttua että joku oli viennyt "isomman" puoleisen koiran (eli jonkun kultaisennoutajan) perus tarkastukseen niin sirkka oli laittanut koiralle kuonokopan ja antanut rauhoittavaa. en sit tiedä pitääkö tuo asia paikkansa mutta itse en kannata ainakaan koiran käyttämistä siellä.

• Rottispoika
        niinpä... kirjoitti:

Sirkka ´pitää enemmän kissoista koska pelkaa koiria. on siinä ihminen ammtin valinnut kohdalleen. kuu´lin juttua että joku oli viennyt "isomman" puoleisen koiran (eli jonkun kultaisennoutajan) perus tarkastukseen niin sirkka oli laittanut koiralle kuonokopan ja antanut rauhoittavaa. en sit tiedä pitääkö tuo asia paikkansa mutta itse en kannata ainakaan koiran käyttämistä siellä.

Meidän rottweilerin kanssa ei Sirkka ole tarvinnut mitään kuonokoppia tmv. vaikkei koira ole niitä lempeimpiä. Ei mitään ongelmia koskaan, ihan huuhaata tollanen juttu!

• kuulin juttua
        niinpä... kirjoitti:

ensiksikään ei pitäisi alkaa kommentoimaan mitään jos kuulee juttua..ainahan sitä kuulee juttua mut jos vastakin kuulet juttua älä heti ala levittämään jotain tietoa jostain ihmisestä. kas kun se koira on voinut olla vaikka väärin kohdeltu ja häiriintynyt jolle piti laittaa kuonokoppa, et sinä voi tietää oliko niin tai näin joten jätä toiste tollaset kuulin juttua-jutut pois tältä palstalta.
        jollet voi puhua hyvää niin ole sitten puhumatta. tööt

• käyty on

Haminan ehdottomasti paras eläinlääkäri on Sirkka Salmela! Myös kaupungin eläinlääkäri on hyvä muttei ehkä yhtä edullinen.. Mar-vetia en suosittele.

• possu

Joo soitin marvettiin kesällä kun koira makasi taju "kankaalla" ja kouristeli....

Kysyin että voisiko katsoa koiraa miten pian ja sieltä vastattiin, että ei voi koska meillä on noita rokotusaikoja:(

Ja tässäkin tapauksessa soitin sinne kun muita eläinlääkäreitä ei saannu kiinni...

• vvv
        possu kirjoitti:

Joo soitin marvettiin kesällä kun koira makasi taju "kankaalla" ja kouristeli....

Kysyin että voisiko katsoa koiraa miten pian ja sieltä vastattiin, että ei voi koska meillä on noita rokotusaikoja:(

Ja tässäkin tapauksessa soitin sinne kun muita eläinlääkäreitä ei saannu kiinni...

miten sun koiralle kävi? En mäkää oo marvetista apua saanu ku pari kertaa oon käyny kysymässä. Pakkasen Vesa tai Hyväkän Jenni on parhaita lääkäreitä.

• possu
        vvv kirjoitti:

miten sun koiralle kävi? En mäkää oo marvetista apua saanu ku pari kertaa oon käyny kysymässä. Pakkasen Vesa tai Hyväkän Jenni on parhaita lääkäreitä.

tokeni koira itsekseen ja syykin kohtaukseen selvisi... Metsämaitikka niminen kasvi.

Ei ole ihmiselle vaarallinen, mut eläimille se on lievästi myrkyllinen.

• eläinlääkäri

ehdottomasti paras. Ajan saa varattua kohtuullisessa ajassa, palvelu moitteetonta ja asiallista. Myös kohtuuhinnat vet. yksityiset.

• kur nau

on pakkasen vesa. kaupungin el.lääk.

• Mar-Vet

Mutta jos asiantuntevaa palvelua haluaa, ja eläimen kerralla terveeksi, niin ehdottomasti Mar-Vettiin! Monestikin olen käynyt kaupungin ell.lääkärillä halpojen hintojen toivossa, mutta uuudestaan olen joutunt Mar-Vettiin menemään...jossa ongelmiin saatu heti apua ja ratkaisu. Hinnat ovat tietysti toista luokkaa, mutta palvelu myös sen mukaista.

Salmelan Sirkkaa en tiedä.

• ell.
        Mar-Vet kirjoitti:

Mutta jos asiantuntevaa palvelua haluaa, ja eläimen kerralla terveeksi, niin ehdottomasti Mar-Vettiin! Monestikin olen käynyt kaupungin ell.lääkärillä halpojen hintojen toivossa, mutta uuudestaan olen joutunt Mar-Vettiin menemään...jossa ongelmiin saatu heti apua ja ratkaisu. Hinnat ovat tietysti toista luokkaa, mutta palvelu myös sen mukaista.

Salmelan Sirkkaa en tiedä.

Minä en ole eläessäni saanu Mar-vetista apua.. olen käynyt siellä useammankin kerran kun ei ole muualla ollut aikoja. Eläimistäni on vain sanottu että se joko selviää tai ei, ja asialle ei tehty mitää.. sitten sain itse pyytää että ottaa elukalta verikokeet kun oli saanu kohtauksen! ja verikokeet makso 100e! Salmela ei ole koskaan minulta ottanu mitää maksua jos ei löydä mitään ja jos käy vain tarkistuttamassa tai näyttämässä ja kysymässä että onko kaikki ok..

• niin..

sirkka tosiaankin pelkää koiria(isoja.mar-vet on kallis ja ottaa kamalasti maksua tarhista asioista mutta hoitaa asiat asiallisesti.

• haloo!

sirkka ei kyllä koiria pelkää.. naurettavaa.. meidän kaikki ISOT koirat hoidettu alusta loppuun sirkan luona ja koskaan ei ole ongelmia ollut. Aina on salmelalta apua saatu, oli koiralla vialla mikä tahansa sensijaan just marvetista huonoja kokemuksia :( Sirkasta huokuu välittäminen eläimiä kohtaan. Ammattitaidosta ei ole koskaan ollut puutetta, jos minulta kysytään.

• kaupungin!

Käytän aina koirat ja kissat kaupungin ell vesa pakkasella, ainoa huono puoli että pois joskus ja sijaistajiam yksi etenkin niistä huono. ottaa pääkaupunkiseudun hintoja koska itse sieltä eikä perehtynyt tämän kaupungin hinnastoihin. toinen hyvä myös ell seppo kesäläinen, ei kyllä tietoa onko vielä toimintaa kun vanha. tietää mikä vialla vaikka puhelimen välityksellä. mar-vet surkein, ei tiedä mikä vaivaa ja lähettää maksun kanssa muille ell

• kravmaga

käytimme kaksi kertaa haminassa pakkasella koiraamme. emme oikein luottaneet pakkasen diagnoosiin. (suuntaa-antava). mutta halusimme tietää mikä aiheuttaja koiramme sairauteen on. Viemme anjalan eläinlääkäri-asemalle ja tekivät suuret tutkimukset ja tulos oli kannaltamme pahin. koira jouduttiin lopettamaan, koska sairaus oli kuollettava. enää en vie tulevaa mahd. koiraani kuin anjalaan, koska siellä kaikki verikokeita myöden tulee selville.

• koirallinen

Kaupungin ell pistelee itse sellaisia tabuja nieluunsa, ettei sinne ehkä kannata mennä. Salmelasta ei kokemuksia, marvet on ihan huuhaa rahastus firma.

• tuttu2

Kaupungin ell päivystää öisin ja viikonloppuisin, kotona on kuulemma pikkuvauva, voi joskus väsyttää...

• eLINLÄÄKÄRI

Mistä sais hyvän huoran, joka imis ilman kumia? Perseeseenkin pitäis saada panna.

• Kokemusta on

Monet ovat ryssän puolelta hakeneet omansa. Voin suositella huorkais omaa kotiryssää.

• Ryssäx

Mutta kuka tykkäis imee mun munaa?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5096
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3626
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      33
      3006
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2985
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      10
      2906
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2353
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1838
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1780
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1721
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      135
      1669
    Aihe