Tiina inkerin venäläisiä?

palle

Onko Tiina Inkerin venäläisijä?
Taitanut muuttaa Suomeen elintasopakolaisena.
Eikö niiden suvulla ole jokin suuri kansaninvälinen hotelliketju.
Ainakin olen nähnyt tuon Tiinan tuhlaavan Oulussa päättömiä summia vaatteisiin ja muihin kulutustavaroihin muutamissa minuuteissa,
olen itse ollut sille myymässä vaatteita, käsittömättämän ylimielinen akka, me myyjät oltiin sille kuin jotain B-luokan kansalaisia, kun sitä piti mielistellä ja palvella kun se osti parikin minkki ja kettuturkkia. Ei se silloin ainakaan mistään eläinten oikeuksita piitannut, sanoi vain että ihania nämä minkkiturkit, mitäs siitä jos pari minkkiä on joutunut asumaan "vähän" ahtaasti, eikö ne ole sitä varten kasvatettukin....

9

1054

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fd-03

      Hyvä että sentään tiedostat olevasi B-luokkaa. Ei A-luokan ihmisestä oikeasti lähde tuommoista tekstiä.

    • Älä ilmoita turhaan tätä viestiä asiattomaksi. Vien tämän kirjoituksen nyt lopulta ylläpidon tarkistettavaksi. Olen jo useita tällaisia Tiina koskevia, täysin tietoisesti harhaanjohtavia viestejä poistanut mutta aina vaan tulee uudestaan.

      epäilenpa että kirjoittajana on tuo joka mainosti että oli saanut lopullisen bannin Subin keskusteluihin Tiinaa koskevista "asiallisista" viesteistä. katsotaan miten täällä käy...

      • fd-03

        Keskustelun säännöistä puuttuu herjaamisen kielto. Eikös olisi syytä sinne lisätä, etteivät sitten nämä mussukat käräjillä pääse tästä ottamaan itselleen puolustusta.

        Pikaohjeisiin siis lisäys: EI SAA
        Esittää asiattomia ja loukkaavia kommentteja muista keskustelijoista
        Esittää laitonta tai loukkaavaa materiaalia


      • Tyttinen
        fd-03 kirjoitti:

        Keskustelun säännöistä puuttuu herjaamisen kielto. Eikös olisi syytä sinne lisätä, etteivät sitten nämä mussukat käräjillä pääse tästä ottamaan itselleen puolustusta.

        Pikaohjeisiin siis lisäys: EI SAA
        Esittää asiattomia ja loukkaavia kommentteja muista keskustelijoista
        Esittää laitonta tai loukkaavaa materiaalia

        Jonkun mielestä jo vähäinenkin mielenilmaisu on herjaamista ja asiatonta. Mieluummin näin turvallisena väylänä kuonanpurkuun kuin kaduilla mummoja hakkaamassa. Minä en ainakaan haluaisi mihinkään stalinistiseen hallintaan, haluan sananvapauden. Mitäs menivät tuonne taloon arvosteltavaksi, ei pitäs tulla yllätyksenä.


    • Sillä, eihän ton 'Pallen'

      herjaukset muuten lopu, kuin käräjille laittamalla. Olispa kiva nähdä sen naama, kun poliisisetät koputtelee ovelle...vaikken Tiinasta minäkään pidä, niin aika lapselliseksi menee tämän yhden heitot..no, kalliksi kohta 'Pallele' taitaa käydä.

    • naneka

      Aika hassua, jotenki en usko tuohon. Palle vain haluaa tiinan ulos ja yrittää mustamaalata. Miksipä Tiina lähtisi Tampereelta Ouluun ostoksille,kaikkihan tietävät että Tampereella niitä parempia vaatteita on.Tai no ei nyt ainakaan oulussa..

      • että tampereella..

        ...ei ole mitään vaatekauppoja. Kuka nyt cittarissa haluaa shopata?? Kysyn vaan (paitsi tamperelaiset). Tiina on vaan ujo ja vaikuttaa siksi ylpeältä.


    • SSS

      muka tasan tarkkaan? Mistä hitosta sä voit noin päätellä ja MITÄ SITTEN VAIKKA OISKIN? Get a LIFE!

      • asun oulussa

        ja ennen asuin tampereella joten on helppoa verrata niiden vaatekauppoja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe