Ostetaan laskettelusukset!

Miraz]

Moooi!!Ostetaan hyväkuntoiset/uudenaikaiset melkouudet Laskettelusukset monot!..sauvoja ei tarvia,maxim hinta:160e yhteensä! jos kiinnostaa......Lähettäkää viestii,tänne palstalle ja mun sähkäriin.

7

2929

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • play-boy90

1, Olisit laittanut viestisi ostetaan palstalle.
      2, Unohdit laittaa s-posti osoitteesi jos siihen vastauksia haluat.

ja jos haluta melko uudet ja hyväkuntoiset, niin budjettisi on luultavasti hieman liian pieni.

• Miraz]

jAAHAS...en kato tiennykkaa :O SIIS OHO.(NO TIESIN MÄ) NO HEI TOI OLI ZOUKKi!siin maximihinta.250eKAIKILLW TIEDOKS VAAN!

• play-boy90
        Miraz] kirjoitti:

jAAHAS...en kato tiennykkaa :O SIIS OHO.(NO TIESIN MÄ) NO HEI TOI OLI ZOUKKi!siin maximihinta.250eKAIKILLW TIEDOKS VAAN!

Vielä ku laittasit sen sähköposti osoitteesi, niin saattaisi hyvä tulla... Ja opettelisit kirjoittamaan.

• KOO2
        play-boy90 kirjoitti:

Vielä ku laittasit sen sähköposti osoitteesi, niin saattaisi hyvä tulla... Ja opettelisit kirjoittamaan.

Sähköpostiosoite on yhdyssana... URPO!

• jake..........
        KOO2 kirjoitti:

Sähköpostiosoite on yhdyssana... URPO!

mull olis 140-150cm pitkät
        "nykysukset" merkki on rossignol,väri on sellanen kulta/valkoinen myynnissä myös cc:n lauta jos kiinnostaa,sukset 240e ja lauta 250e
        jos kiinnostaa ni laitappa viestiä: [email protected]

• Paukku

Hei minulla olisi yhden talven käytetyt salomonin temppu sukset ( sewentwenty ). Monot löytyy ja sauvat. Suksissa myös Salomonin lukot. Ei pahoja naarmuja pohjissa. Hintana pietän 200e ja 1000e paketti oli kun ostin.

045 120 1375

• Anonyymi

Niko k tässä Moi olisi erikoiset sukset 43-44 monoilla ne ovat tavallaan temppu sukset 140 cm ei twintip helvetin hyvässä kunnossa ilmoittele 0401927439

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä

Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh
      Maailman menoa
      44
      2903
    2. Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?

Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli
      Sinkut
      63
      2256
    3. Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt

Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit
      Maailman menoa
      56
      2089
    4. Mitä muutoksia tekisit

kaivatullesi? Miten on? Muista olla REHELLINEN 📸
      Ikävä
      92
      1931
    5. Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä

Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi
      Kaste
      41
      1734
    6. Kerro minulle

Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö
      Ikävä
      64
      1365
    7. Seksuaalinen ahdistelu, naisten vähättely ja törkeä käytös naisia kohtaan kukkii rakennustyömailla

Tällainen lienee ihan tavallisista kaikilla "äijävaltaisilla" työpaikoilla. Kaikki miesvaltaiset alat eivät ole toksise
      Maailman menoa
      128
      1313
    8. Miten Yxäri iskettiin?

Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j
      Sinkut
      169
      1290
    9. Rakkaalle J miehelle.

Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.
      Ikävä
      69
      1226
    10. Kristinuskossa Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimessä

Jeesuksen kehoitus kastamiseksi Isän ja Pojan ja PH:n nimeen. Matt 28:19: "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun
      Kaste
      378
      1225
    Aihe