Moooi!!Ostetaan hyväkuntoiset/uudenaikaiset melkouudet Laskettelusukset monot!..sauvoja ei tarvia,maxim hinta:160e yhteensä! jos kiinnostaa......Lähettäkää viestii,tänne palstalle ja mun sähkäriin.
Ostetaan laskettelusukset!
7
2852
Vastaukset
- play-boy90
1, Olisit laittanut viestisi ostetaan palstalle.
2, Unohdit laittaa s-posti osoitteesi jos siihen vastauksia haluat.
ja jos haluta melko uudet ja hyväkuntoiset, niin budjettisi on luultavasti hieman liian pieni.- Miraz]
jAAHAS...en kato tiennykkaa :O SIIS OHO.(NO TIESIN MÄ) NO HEI TOI OLI ZOUKKi!siin maximihinta.250eKAIKILLW TIEDOKS VAAN!
- play-boy90
Miraz] kirjoitti:
jAAHAS...en kato tiennykkaa :O SIIS OHO.(NO TIESIN MÄ) NO HEI TOI OLI ZOUKKi!siin maximihinta.250eKAIKILLW TIEDOKS VAAN!
Vielä ku laittasit sen sähköposti osoitteesi, niin saattaisi hyvä tulla... Ja opettelisit kirjoittamaan.
- KOO2
play-boy90 kirjoitti:
Vielä ku laittasit sen sähköposti osoitteesi, niin saattaisi hyvä tulla... Ja opettelisit kirjoittamaan.
Sähköpostiosoite on yhdyssana... URPO!
- jake..........
KOO2 kirjoitti:
Sähköpostiosoite on yhdyssana... URPO!
mull olis 140-150cm pitkät
"nykysukset" merkki on rossignol,väri on sellanen kulta/valkoinen myynnissä myös cc:n lauta jos kiinnostaa,sukset 240e ja lauta 250e
jos kiinnostaa ni laitappa viestiä: [email protected]
- Paukku
Hei minulla olisi yhden talven käytetyt salomonin temppu sukset ( sewentwenty ). Monot löytyy ja sauvat. Suksissa myös Salomonin lukot. Ei pahoja naarmuja pohjissa. Hintana pietän 200e ja 1000e paketti oli kun ostin.
045 120 1375 - Anonyymi
Niko k tässä Moi olisi erikoiset sukset 43-44 monoilla ne ovat tavallaan temppu sukset 140 cm ei twintip helvetin hyvässä kunnossa ilmoittele 0401927439
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181016Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 42899
- 72875