Kitkamiesten biisi

"Olen niin onneton ei autossani ole edes nastoja talvella"

8

913

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nastasetä

Olipa niin pirun hyvin oivallettu!
      Nyt kitkapellet etsii kuumeisesti läpi kaikki maailman biisit josko sieltä löytyisi jotain kehua kitkarenkaista.
      hehehhheeeeehhheeeee.... turhaa työtä kitkapellet teette, ei sellaista biisiä ole olemassa! Ei edes satulaulujen tekijät voi laittaa niin paksua tekstiä lasten satulauluihin jossa kehuttaisiin kitkoja koska kyllähän lapsikin ymmärtää ettei nyt sentään mikä tahansa voi olla mahdollista edes saduissa.

• "kitkapelle"

"Kitkapellet" ovat tuollaisesta puberteettiin liittyvästä provoiluvaiheesta päässeet jo ohi.

En aio etsiä mitään lauluja, vaan ajan viisaampana onnellisesti kitkoilla. Meidän kaikkien eduksi :)

• nastasika
        "kitkapelle" kirjoitti:

"Kitkapellet" ovat tuollaisesta puberteettiin liittyvästä provoiluvaiheesta päässeet jo ohi.

En aio etsiä mitään lauluja, vaan ajan viisaampana onnellisesti kitkoilla. Meidän kaikkien eduksi :)

Ajaisin nastoilla, mutta autooni sopivaa nastarengasta ei saa vaikka hakis. Ainut vaihtoehto ois nastotuttaa kesärenkaat tai kitkat. Paska pito ja järkyttävän äkänen käsitellä, mutta ajan talvisin mahdollisimman vähän. Eipä mun kärryä ole ympärivuotiseen käyttöön tarkoitettukaan. Ongelma noitten kitkojen kanssa on sitten sekin, että vaikka kuinka varois niin takarenkaat kuluu kuin sulamalla. Mulla tulee ehkä 3000-4000 kilsaa vuodessa talvisin ja edes sitä ei kitka kestä. Kelit on etelässä kuitenkin kuivia ja silloin kitkarenkaat kuluu hirveetä kyytiä. Keväällä tulee sitten vetästyä se yksi burnis ja poltettua loputkin lamellit. =)

• 4x4 autoon
        nastasika kirjoitti:

Ajaisin nastoilla, mutta autooni sopivaa nastarengasta ei saa vaikka hakis. Ainut vaihtoehto ois nastotuttaa kesärenkaat tai kitkat. Paska pito ja järkyttävän äkänen käsitellä, mutta ajan talvisin mahdollisimman vähän. Eipä mun kärryä ole ympärivuotiseen käyttöön tarkoitettukaan. Ongelma noitten kitkojen kanssa on sitten sekin, että vaikka kuinka varois niin takarenkaat kuluu kuin sulamalla. Mulla tulee ehkä 3000-4000 kilsaa vuodessa talvisin ja edes sitä ei kitka kestä. Kelit on etelässä kuitenkin kuivia ja silloin kitkarenkaat kuluu hirveetä kyytiä. Keväällä tulee sitten vetästyä se yksi burnis ja poltettua loputkin lamellit. =)

Näin kun toimit, niin renkaiden kuluminen vähentyy huomattavasti: ei sudi vaan pitää, kesä talvet.

Ja muistathan kierrättää takaa eteen tasaisen kulumisen varmistamiseksi(ettei voimansiirto kulu renkaiden lisäksi).

• nastasika
        4x4 autoon kirjoitti:

Näin kun toimit, niin renkaiden kuluminen vähentyy huomattavasti: ei sudi vaan pitää, kesä talvet.

Ja muistathan kierrättää takaa eteen tasaisen kulumisen varmistamiseksi(ettei voimansiirto kulu renkaiden lisäksi).

Ei jää montaa vaihtoehtoa markkinoille nelivetoisia urheiluautoja. Renkaitakaan en voi kierrättä sen verran on eroa leveyden ja profiilin osalta etu- ja takarenkailla...

Olen mä kyllä miettinyt autonkin vaihtoa esim porschelta löytys nelivetoinen.

• harkitsen
        nastasika kirjoitti:

Ei jää montaa vaihtoehtoa markkinoille nelivetoisia urheiluautoja. Renkaitakaan en voi kierrättä sen verran on eroa leveyden ja profiilin osalta etu- ja takarenkailla...

Olen mä kyllä miettinyt autonkin vaihtoa esim porschelta löytys nelivetoinen.

Talviautoksi olen ajatellut Bugatti Veyronia, vaikka 30-sarjalaisia talvirenkaita ei Nokian renkaiden valikoimissa olekkaan. Kesäautonahan välttää joku vajaavetoinen pikkukinneri, vaikka Bemari.

• ajattele pois
        harkitsen kirjoitti:

Talviautoksi olen ajatellut Bugatti Veyronia, vaikka 30-sarjalaisia talvirenkaita ei Nokian renkaiden valikoimissa olekkaan. Kesäautonahan välttää joku vajaavetoinen pikkukinneri, vaikka Bemari.

Ajattele pois se ei maksa. Veyronit on myyty ja montaa niistä ei jälkimarkkinoillekaan ilmesty.

• kuuntelija...

Nastarenkaasta on nastoja irronnut ja katkennut ja loput on pitänyt katsastuksen takia nyppiä pois.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      149
      1737
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1571
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      29
      1196
    4. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      193
      1131
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      83
      991
    6. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      951
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      351
      923
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      61
      798
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      771
    10. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50