Kitkamiesten biisi

"Olen niin onneton ei autossani ole edes nastoja talvella"

8

924

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nastasetä

Olipa niin pirun hyvin oivallettu!
      Nyt kitkapellet etsii kuumeisesti läpi kaikki maailman biisit josko sieltä löytyisi jotain kehua kitkarenkaista.
      hehehhheeeeehhheeeee.... turhaa työtä kitkapellet teette, ei sellaista biisiä ole olemassa! Ei edes satulaulujen tekijät voi laittaa niin paksua tekstiä lasten satulauluihin jossa kehuttaisiin kitkoja koska kyllähän lapsikin ymmärtää ettei nyt sentään mikä tahansa voi olla mahdollista edes saduissa.

• "kitkapelle"

"Kitkapellet" ovat tuollaisesta puberteettiin liittyvästä provoiluvaiheesta päässeet jo ohi.

En aio etsiä mitään lauluja, vaan ajan viisaampana onnellisesti kitkoilla. Meidän kaikkien eduksi :)

• nastasika
        "kitkapelle" kirjoitti:

"Kitkapellet" ovat tuollaisesta puberteettiin liittyvästä provoiluvaiheesta päässeet jo ohi.

En aio etsiä mitään lauluja, vaan ajan viisaampana onnellisesti kitkoilla. Meidän kaikkien eduksi :)

Ajaisin nastoilla, mutta autooni sopivaa nastarengasta ei saa vaikka hakis. Ainut vaihtoehto ois nastotuttaa kesärenkaat tai kitkat. Paska pito ja järkyttävän äkänen käsitellä, mutta ajan talvisin mahdollisimman vähän. Eipä mun kärryä ole ympärivuotiseen käyttöön tarkoitettukaan. Ongelma noitten kitkojen kanssa on sitten sekin, että vaikka kuinka varois niin takarenkaat kuluu kuin sulamalla. Mulla tulee ehkä 3000-4000 kilsaa vuodessa talvisin ja edes sitä ei kitka kestä. Kelit on etelässä kuitenkin kuivia ja silloin kitkarenkaat kuluu hirveetä kyytiä. Keväällä tulee sitten vetästyä se yksi burnis ja poltettua loputkin lamellit. =)

• 4x4 autoon
        nastasika kirjoitti:

Ajaisin nastoilla, mutta autooni sopivaa nastarengasta ei saa vaikka hakis. Ainut vaihtoehto ois nastotuttaa kesärenkaat tai kitkat. Paska pito ja järkyttävän äkänen käsitellä, mutta ajan talvisin mahdollisimman vähän. Eipä mun kärryä ole ympärivuotiseen käyttöön tarkoitettukaan. Ongelma noitten kitkojen kanssa on sitten sekin, että vaikka kuinka varois niin takarenkaat kuluu kuin sulamalla. Mulla tulee ehkä 3000-4000 kilsaa vuodessa talvisin ja edes sitä ei kitka kestä. Kelit on etelässä kuitenkin kuivia ja silloin kitkarenkaat kuluu hirveetä kyytiä. Keväällä tulee sitten vetästyä se yksi burnis ja poltettua loputkin lamellit. =)

Näin kun toimit, niin renkaiden kuluminen vähentyy huomattavasti: ei sudi vaan pitää, kesä talvet.

Ja muistathan kierrättää takaa eteen tasaisen kulumisen varmistamiseksi(ettei voimansiirto kulu renkaiden lisäksi).

• nastasika
        4x4 autoon kirjoitti:

Näin kun toimit, niin renkaiden kuluminen vähentyy huomattavasti: ei sudi vaan pitää, kesä talvet.

Ja muistathan kierrättää takaa eteen tasaisen kulumisen varmistamiseksi(ettei voimansiirto kulu renkaiden lisäksi).

Ei jää montaa vaihtoehtoa markkinoille nelivetoisia urheiluautoja. Renkaitakaan en voi kierrättä sen verran on eroa leveyden ja profiilin osalta etu- ja takarenkailla...

Olen mä kyllä miettinyt autonkin vaihtoa esim porschelta löytys nelivetoinen.

• harkitsen
        nastasika kirjoitti:

Ei jää montaa vaihtoehtoa markkinoille nelivetoisia urheiluautoja. Renkaitakaan en voi kierrättä sen verran on eroa leveyden ja profiilin osalta etu- ja takarenkailla...

Olen mä kyllä miettinyt autonkin vaihtoa esim porschelta löytys nelivetoinen.

Talviautoksi olen ajatellut Bugatti Veyronia, vaikka 30-sarjalaisia talvirenkaita ei Nokian renkaiden valikoimissa olekkaan. Kesäautonahan välttää joku vajaavetoinen pikkukinneri, vaikka Bemari.

• ajattele pois
        harkitsen kirjoitti:

Talviautoksi olen ajatellut Bugatti Veyronia, vaikka 30-sarjalaisia talvirenkaita ei Nokian renkaiden valikoimissa olekkaan. Kesäautonahan välttää joku vajaavetoinen pikkukinneri, vaikka Bemari.

Ajattele pois se ei maksa. Veyronit on myyty ja montaa niistä ei jälkimarkkinoillekaan ilmesty.

• kuuntelija...

Nastarenkaasta on nastoja irronnut ja katkennut ja loput on pitänyt katsastuksen takia nyppiä pois.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      83
      7101
    2. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      26
      7063
    3. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      109
      6168
    4. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      45
      5414
    5. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      84
      5238
    6. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      63
      5205
    7. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      40
      5108
    8. Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi

Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset
      Maailman menoa
      27
      4595
    9. Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä

"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv
      Maailman menoa
      16
      3467
    10. Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto

vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html
      Maailman menoa
      300
      3390
    Aihe