Kitkamiesten biisi

"Olen niin onneton ei autossani ole edes nastoja talvella"

8

920

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nastasetä

Olipa niin pirun hyvin oivallettu!
      Nyt kitkapellet etsii kuumeisesti läpi kaikki maailman biisit josko sieltä löytyisi jotain kehua kitkarenkaista.
      hehehhheeeeehhheeeee.... turhaa työtä kitkapellet teette, ei sellaista biisiä ole olemassa! Ei edes satulaulujen tekijät voi laittaa niin paksua tekstiä lasten satulauluihin jossa kehuttaisiin kitkoja koska kyllähän lapsikin ymmärtää ettei nyt sentään mikä tahansa voi olla mahdollista edes saduissa.

• "kitkapelle"

"Kitkapellet" ovat tuollaisesta puberteettiin liittyvästä provoiluvaiheesta päässeet jo ohi.

En aio etsiä mitään lauluja, vaan ajan viisaampana onnellisesti kitkoilla. Meidän kaikkien eduksi :)

• nastasika
        "kitkapelle" kirjoitti:

"Kitkapellet" ovat tuollaisesta puberteettiin liittyvästä provoiluvaiheesta päässeet jo ohi.

En aio etsiä mitään lauluja, vaan ajan viisaampana onnellisesti kitkoilla. Meidän kaikkien eduksi :)

Ajaisin nastoilla, mutta autooni sopivaa nastarengasta ei saa vaikka hakis. Ainut vaihtoehto ois nastotuttaa kesärenkaat tai kitkat. Paska pito ja järkyttävän äkänen käsitellä, mutta ajan talvisin mahdollisimman vähän. Eipä mun kärryä ole ympärivuotiseen käyttöön tarkoitettukaan. Ongelma noitten kitkojen kanssa on sitten sekin, että vaikka kuinka varois niin takarenkaat kuluu kuin sulamalla. Mulla tulee ehkä 3000-4000 kilsaa vuodessa talvisin ja edes sitä ei kitka kestä. Kelit on etelässä kuitenkin kuivia ja silloin kitkarenkaat kuluu hirveetä kyytiä. Keväällä tulee sitten vetästyä se yksi burnis ja poltettua loputkin lamellit. =)

• 4x4 autoon
        nastasika kirjoitti:

Ajaisin nastoilla, mutta autooni sopivaa nastarengasta ei saa vaikka hakis. Ainut vaihtoehto ois nastotuttaa kesärenkaat tai kitkat. Paska pito ja järkyttävän äkänen käsitellä, mutta ajan talvisin mahdollisimman vähän. Eipä mun kärryä ole ympärivuotiseen käyttöön tarkoitettukaan. Ongelma noitten kitkojen kanssa on sitten sekin, että vaikka kuinka varois niin takarenkaat kuluu kuin sulamalla. Mulla tulee ehkä 3000-4000 kilsaa vuodessa talvisin ja edes sitä ei kitka kestä. Kelit on etelässä kuitenkin kuivia ja silloin kitkarenkaat kuluu hirveetä kyytiä. Keväällä tulee sitten vetästyä se yksi burnis ja poltettua loputkin lamellit. =)

Näin kun toimit, niin renkaiden kuluminen vähentyy huomattavasti: ei sudi vaan pitää, kesä talvet.

Ja muistathan kierrättää takaa eteen tasaisen kulumisen varmistamiseksi(ettei voimansiirto kulu renkaiden lisäksi).

• nastasika
        4x4 autoon kirjoitti:

Näin kun toimit, niin renkaiden kuluminen vähentyy huomattavasti: ei sudi vaan pitää, kesä talvet.

Ja muistathan kierrättää takaa eteen tasaisen kulumisen varmistamiseksi(ettei voimansiirto kulu renkaiden lisäksi).

Ei jää montaa vaihtoehtoa markkinoille nelivetoisia urheiluautoja. Renkaitakaan en voi kierrättä sen verran on eroa leveyden ja profiilin osalta etu- ja takarenkailla...

Olen mä kyllä miettinyt autonkin vaihtoa esim porschelta löytys nelivetoinen.

• harkitsen
        nastasika kirjoitti:

Ei jää montaa vaihtoehtoa markkinoille nelivetoisia urheiluautoja. Renkaitakaan en voi kierrättä sen verran on eroa leveyden ja profiilin osalta etu- ja takarenkailla...

Olen mä kyllä miettinyt autonkin vaihtoa esim porschelta löytys nelivetoinen.

Talviautoksi olen ajatellut Bugatti Veyronia, vaikka 30-sarjalaisia talvirenkaita ei Nokian renkaiden valikoimissa olekkaan. Kesäautonahan välttää joku vajaavetoinen pikkukinneri, vaikka Bemari.

• ajattele pois
        harkitsen kirjoitti:

Talviautoksi olen ajatellut Bugatti Veyronia, vaikka 30-sarjalaisia talvirenkaita ei Nokian renkaiden valikoimissa olekkaan. Kesäautonahan välttää joku vajaavetoinen pikkukinneri, vaikka Bemari.

Ajattele pois se ei maksa. Veyronit on myyty ja montaa niistä ei jälkimarkkinoillekaan ilmesty.

• kuuntelija...

Nastarenkaasta on nastoja irronnut ja katkennut ja loput on pitänyt katsastuksen takia nyppiä pois.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      87
      2345
    2. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      466
      2281
    3. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1462
    4. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1430
    5. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      67
      1333
    6. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      19
      1295
    7. Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.

Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve
      NATO
      109
      1092
    8. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      87
      1083
    9. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      262
      1068
    10. Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa

Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.
      Perussuomalaiset
      271
      1042
    Aihe