Olen tutustunut hauskaan skorpioni-mieheen,
mutta horoskoopin mukaan suhde olisi liian myrskyisä,
mikä taas tuntuu tällähetkellä oudoksuttavalta.
Sen lisäksi Kiinalainen horoskooppi sanoo, että "suhteenne olisi mitä täydellisin yms." (Härkä/Jänis)
..en tiedä kumpaa pitäisi enemmän uskoa vai täydentääkö molemmat horoskoopit toisiaan?
En sinänsä anna tällaisille arvoa, mutta...mitä mieltä itse olette? :)
Kaksonen & Skorpioni
4
2111
Vastaukset
- twin
tämä kaksonen oli naimisissa 10v.skorpparin kanssa,mutta aikaa myöten kävi vähän tylsäksi molemmin puolin,joten erottiin sovussa.Ja edelleen ollaan ystäviä!Eli uskalla ihmeessä panostaa skorpioniin..!:)
- Amore
Moi mä olen ite skorppari ja meil oli ukon kanssa koko aika riitoja vaik mistä ja minä en niitä yleensä alottanut vaan ukko paineli niitä vääriä nappeja tahallaan joten erottiin sit ennen lapsen syntymää ja takasin ei oo tullu vaik on tullu rukoilee tuohon....
Joten en kyl pitkän päälle suosittelisi
- yöpeikko
Mä olen kolmeenkin kertaan kokeillut suhdetta kaksosmieheen, viimeisellä kertaa "kituutin" noin 10v kun oltiin naimisissa. No eipä siitä mitään tullut. Skorpioni on suorasukainen luonne ja vaatii ehdotonta antautumista, rehellisyyttä ja avioliitto (suhde pitää olla numero 1). Kun tämä ei kaksoselle näytä sopivan niin skorppari kyllästyy ja potkaisee kaksosen ulos elämästään... ei pahalla!
- Tytti :D
Heips
Itse olen rakastunut/ihastunut kaksos mieheen joka on hiljainen, sulkeutunut ja hellä. Tosin emme tunne viellä kovin hyvin joten onko syytä panostaa moiseen suhteeseen? Itse olen skorpioni (nouseva kalat) Tietysti pidän kaikkea tätä toisarvoisena mutta hemmetti kun näitä tulee silti aina luettua!!! :DD
Miehessä kuitenkin on vahvasti kaksosen piirteitä mutta minään tyrannina en häntä pidä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522216
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3511485Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.971473- 2091428
- 681121
- 35988
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59960Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31959Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta29891Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46859