tietääkö kukaan?

minä vain

tietääkö kukaan good charloten uusiman biisin nimee?? kuulin sen vähän aikaa sitten mut nimi ei jäänny päähän..

6

789

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juupa juu....

no en kyllä tiä et liittyyks tää nyt mitenkään Green Dayhyn(good charlottelaiset tykkää??)mut vastaan kuiteski,luultavasti jokin "we believe"tai vastaava,mut mee jatkossa jollekin muulle pastalle kysemään ja ollos hyvä,vastauksesta,siis...=0

• risupää

mitenkö tää liittyy green dayhin? ei niin paskan vertaa

• BJA

good charloten? gd yhteisössä? hmm joo miten vaan.

• tonttu

No eihän se nyt niin hirveetä voi olla jos tullaan täältä kysymään!:) Ja ehkä kysyjä vaan aatteli et tääl on niin viisast porukkaa et joku tietää :D

• St. Jimmy
        tonttu kirjoitti:

No eihän se nyt niin hirveetä voi olla jos tullaan täältä kysymään!:) Ja ehkä kysyjä vaan aatteli et tääl on niin viisast porukkaa et joku tietää :D

Kylhän tollasta asiaa voi ihan hyvin kysyy täällä (vaikken ite pahemmin Good Charlottesta perustakaan), että mikä on niiden uusi sinkku tai jotain. Ei heti tartte kaikkien alkaa "vittuileen" et mee jonnekin muualle kyseleen... Suomi on vapaa maa.

• GC:n fani
        St. Jimmy kirjoitti:

Kylhän tollasta asiaa voi ihan hyvin kysyy täällä (vaikken ite pahemmin Good Charlottesta perustakaan), että mikä on niiden uusi sinkku tai jotain. Ei heti tartte kaikkien alkaa "vittuileen" et mee jonnekin muualle kyseleen... Suomi on vapaa maa.

Tarkoitat ilmeisesti ilmestyvän levyn yhtä uutta biisiä. Ollessani Good Charlotten Helsingin keikalla siellä soitettiin uusi kappale nimeltä Like it's her birthday. Lyriikat voit käydä katsomassa osoitteessa http://www.goodcharlotte.com/forum/topics/lyrics-like-its-her-birthday

Toivottavasti auttoi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      102
      4609
    2. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      27
      2405
    3. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      110
      2282
    4. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      200
      2189
    5. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      421
      1974
    6. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      172
      1526
    7. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      100
      1279
    8. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      32
      1075
    9. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      72
      976
    10. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      79
      860
    Aihe