onko uniklubin jussin sukunimi kykkänen ? tai on se ainakin ollu. mut joku sano et se ois nykyään jussi selo. et kumpi se on selo vai kykkänen ?
uniklubin jussi
22
12021
Vastaukset
- ...
selo.
- karoliiiiiina
ookoo :)
- Jussi
on Jussi se ruma laulaja, ei ihme että se käyttää nin paljon meikkiä, jätkällä on naama paisunut kun zeppelin ilmalaiva.
- haista
jussi on maailman söpöin tyyppi ja ihanin ja mahtavin ja ihanin ja mahtavin ja ihanin ja mahtavin ja ihanin ja mahtavin ja ihanin ja mahtavin ja ihanin ja mahtavin ja ihanin ja mahtavin.............:(
- skorpionigirl
mis se jussi asuu??
- kuuljou .
eiks se tampereel asu.
- dave fletti
kuuljou . kirjoitti:
eiks se tampereel asu.
talossa, hölmö !!
- Meseee
Mikä on jussin mese?
- jussi fani
moi! mä oon toivonut pitkään että tuliseitte parkanoon keikalle!!!!!!
- kim1995
moi onko Jussi tietokoneella jos on niin haluan tietää sun sukunimen mut ei mulla sit muuta
- Jussi <3
kim1995 kirjoitti:
moi onko Jussi tietokoneella jos on niin haluan tietää sun sukunimen mut ei mulla sit muuta
Jussi asuu mun tädin naapuris :PP mut en kerro mishnäää xDDD Tuskin kelläää on sen meseä paitsi sen kavereilla Ö.ö
- Jussi-sgirl
Jussi <3 kirjoitti:
Jussi asuu mun tädin naapuris :PP mut en kerro mishnäää xDDD Tuskin kelläää on sen meseä paitsi sen kavereilla Ö.ö
Jussi ei kerro julkisesti mese osoitettaan.
Ja sen nykyinen sukunimi on Selo...ja Se asuu nykyään Tampereella...Ennen se asu Helsingissä mutta sitä ennen Tampereella :D
Mistä sitä tietää onko Jussillä edes Meseä...
Sen tietää vain sen kaverit! - JussiOnIhana
Jussi-sgirl kirjoitti:
Jussi ei kerro julkisesti mese osoitettaan.
Ja sen nykyinen sukunimi on Selo...ja Se asuu nykyään Tampereella...Ennen se asu Helsingissä mutta sitä ennen Tampereella :D
Mistä sitä tietää onko Jussillä edes Meseä...
Sen tietää vain sen kaverit!Onko Jussi siis vaihtanut sukunimeensä vai?
- Mirka
JussiOnIhana kirjoitti:
Onko Jussi siis vaihtanut sukunimeensä vai?
Jussi vaihto sukunimensä Kykkäsestä Seloon niin, kuin Jannekin. Selo on poikien äitin tyttönimi
- ApinaC
Jussi <3 kirjoitti:
Joo vissii.. Uskotaanhan me kuule iha täysillä yksi aina väittää: toi laulaja on mun veli mut en vaa voi sanoo sen nimee." EHEHE.
- ApinaC
Jussi <3 kirjoitti:
Eli ei se asu tätis naapuris.. Ehkä.
- Hanzuuu
Kuule, Jussi ja Janne on ollu jo kaun aikaa Selo. Ne
vaihto sukunimeä jo aikaa sitten. et silleen.- Uniklubifan
kyllähän ne pojat on jo pitkään olleet Seloja, mutta sitä ennen olivat Kykkäsiä!
- läkljl
se oli kykkänen eli isänsä sukunimi kun vanhemmat erosivat niin sitten tuli selo äidin sukunimi.
- uniklubi fani
jussin sukunimi on tällä hetkellä selo jussin entinen sukunimi oli kykkänen
- Kyttä11
Järvelin tietää.Aarno Järvelin.Luulisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.764026- 1613513
- 533129
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1911905- 271737
- 441736
- 231734
- 571684
- 191587
- 181571