Reiluun viiteen vuoteen ei haloska ole maininnut sanallakaan suomalaisten asioista vaan jankuttanut ehtimiseen lopaalin autuudesta sekä kantanut huolta kaukaisten maiden asukeista ja heidän hyvinvoinnistaan. Nyt yllättäen hän ryhtyi retostamaan suu vaahdossa miten häntä huolettaa suomalaisten asiat ja haluaisi hän kovasti tehdä hyvää suomalaisille seuraavien vuosien aikana.
Jotenkin tuntuu, että kyseessä on vaalijuoni :)
Olen ällikällä
36
1583
Vastaukset
- Kiero kuin korkkiruuvi
Kieroja kaikki vasemmistolaiset. Valehtelevat minkä ehtivät.
Tsunamikriisissäkin Halonen luikki pakoon, uudenvuodenpuheen piti ja väkinäiset osanotot lausui, sitten häipyi lomailemaan. Samanlainen vastuunpakoilija kuin Tuomioja ja vähät välittää suomalaisista.
Mutta kuten sanottua teot puhuvat ei sanat!- paras
"Mutta kuten sanottua teot puhuvat ei sanat!"
Eli olet pelkkä paskanjauhaja!
- paras
olemme osa maapalloa haluttiin siellä teidän Takahikiällä tai ei!!!
- mutta..
Onko suomen presidentin oltava lopaali haaveilija jota ei ollenkaan kiinnosta oman maansa kansalaisten asiat?
- Vasuri valehtelee aina
Vastustanut aina globalisaatiota, kuinka se vie työpaikat Suomesta.
Kuitenkin on ollut vain hiljaa, kun demariyhtiöt on siirtäneet tuotantonsa Kiinaan. Kehunut vain Kiinaa, vaikka Kiinassa nyljetään kettuja elävältä ja kommunistijärjestelmä teloittaa naisia systemaattisesti.
Paperilakostakin oli hiljaa, vaikka se oli vain masinoitu tekosyy saada Stora Enson tuotanto siirretyksi Kiinaan.
Presidenttiristeilynkin järjesti Tallinkilla, joka käyttää virolaista halpatyövoimaa ja josta penniäkään ei tule Suomeen. Näin paljon Halonen suomalaisista duunareista "välittää" - paras
Vasuri valehtelee aina kirjoitti:
Vastustanut aina globalisaatiota, kuinka se vie työpaikat Suomesta.
Kuitenkin on ollut vain hiljaa, kun demariyhtiöt on siirtäneet tuotantonsa Kiinaan. Kehunut vain Kiinaa, vaikka Kiinassa nyljetään kettuja elävältä ja kommunistijärjestelmä teloittaa naisia systemaattisesti.
Paperilakostakin oli hiljaa, vaikka se oli vain masinoitu tekosyy saada Stora Enson tuotanto siirretyksi Kiinaan.
Presidenttiristeilynkin järjesti Tallinkilla, joka käyttää virolaista halpatyövoimaa ja josta penniäkään ei tule Suomeen. Näin paljon Halonen suomalaisista duunareista "välittää"ulosvienti on oikeiston bisnes.
Toivotko siis minun laillani, että ulosmyynti estettäisiin lailla? - Demarivalta mädättää Suomen
paras kirjoitti:
ulosvienti on oikeiston bisnes.
Toivotko siis minun laillani, että ulosmyynti estettäisiin lailla?sinne Kiinaan on tunkemassa.
Niinistön Suomessa myös pk-yrittäjät voisivat hyvin eikä ainostaan nämä demariloiset isoine valtionyhtiöineen, joista pumppaavat rahat omiin taskuihinsa (Fortum) - paras
Demarivalta mädättää Suomen kirjoitti:
sinne Kiinaan on tunkemassa.
Niinistön Suomessa myös pk-yrittäjät voisivat hyvin eikä ainostaan nämä demariloiset isoine valtionyhtiöineen, joista pumppaavat rahat omiin taskuihinsa (Fortum)puheidesi vakuudeksi:
uskon miä höpäjät, jos fortum lähtee kiinaan!
Muuten puhut vain tyypillistä oikeistolaista oikeistopaskaa! - Kiinaan
paras kirjoitti:
puheidesi vakuudeksi:
uskon miä höpäjät, jos fortum lähtee kiinaan!
Muuten puhut vain tyypillistä oikeistolaista oikeistopaskaa!Fortum riistää suomalaisia Suomessa.
Ne kommariyritykset, jotka voivat lähteä, lähtevät. Esim. Stora Enso.
- helvetin hyvin.
Miksi presidentin pitäisi siitä vaahdota? Se on hallituksen tehtävä yrittää miettiä laitetaanko rahat sinne vai tänne. Suomi on niin hyvä maa, että meilläkin palstan kirjoittajilla on kaikki kaikessa miettiä sitä tekeekö USA tai Venäjä hyvää ja paljastaa niiden juonia. Itseäni ei ainakaan huoleta maan puolesta tuleeko Halosesta, Niinistöstä, Vanhasesta tai muistakaan ehdokkaista presidenttiä. Hyvin menee, mutta menköön! (ja jos jotain kiinnostaa parantaa köyhien asemaa, niin olkoon hyvä vaan ja antaa itse ensimmäisen lantin.)
- ja riippuu
Puolella menee ja puolella ei mene hyvin. Kumpaan puolikkaaseen kuuluu ratkaisee pitkälti miten asiat näkee ja kokee.
Sinänsä on aivan sama kuka pressana on kunhan hän ei ole demari. Demarit ovat mielestäni iljettävää sakkia vaikka itsekkin kannatin heitä vielä muutama vuosi sitten kun olin pelkästään heidän medioidensa varassa. Nyt inhoan koko roskasakkia enemmän kuin mitään muuta yhteiskunnassamme ja pidän heitä syöpäläisinä, yhteiskunnan parasiitteina. - paras
pitäisi vaahdota, että häntä voisi syyttää vaahtoamisesta!
- on 11000euroa
ja riippuu kirjoitti:
Puolella menee ja puolella ei mene hyvin. Kumpaan puolikkaaseen kuuluu ratkaisee pitkälti miten asiat näkee ja kokee.
Sinänsä on aivan sama kuka pressana on kunhan hän ei ole demari. Demarit ovat mielestäni iljettävää sakkia vaikka itsekkin kannatin heitä vielä muutama vuosi sitten kun olin pelkästään heidän medioidensa varassa. Nyt inhoan koko roskasakkia enemmän kuin mitään muuta yhteiskunnassamme ja pidän heitä syöpäläisinä, yhteiskunnan parasiitteina.vuodessa. Kaikki suomessa saa sen verran jostain pummittua. Oma vika jos syksy tuntuu synkältä, ei hallituksen, somalin, Venäjän, USAn, demarin, uskovaisten, kommunistin, ateistin, kapitalistin, terroristin...
- hinta?
on 11000euroa kirjoitti:
vuodessa. Kaikki suomessa saa sen verran jostain pummittua. Oma vika jos syksy tuntuu synkältä, ei hallituksen, somalin, Venäjän, USAn, demarin, uskovaisten, kommunistin, ateistin, kapitalistin, terroristin...
Kyse onkin siitä, ettei haloska ole kertaakaan kautensa aikana ilmaissut huoltaan suomen heikko-osaisista olipa näiden heikko-osaisuus sitten itse aiheutettua tai ei. Halosta ei kertakaikkiaan kiinnosta suomalaiset eikä suomalaisten asiat, näin minä asian näen.
- Häh?
hinta? kirjoitti:
Kyse onkin siitä, ettei haloska ole kertaakaan kautensa aikana ilmaissut huoltaan suomen heikko-osaisista olipa näiden heikko-osaisuus sitten itse aiheutettua tai ei. Halosta ei kertakaikkiaan kiinnosta suomalaiset eikä suomalaisten asiat, näin minä asian näen.
Tai kiinnostaako ketään muuta kuin köyhää itseään? Mitä joku toinen presidentti saisi enemmän aikaa? Halonen kuitenkin joka joulu kävi Hurstin joulu-pidoissa? Toiset syyttää Hyysäriksi jos auttaa köyhiä, toiset kommunistiksi jos on ilmainen koulu ja terveydenhuolto. Toiset USAn perseen nuolijaksi kun hihittelee Bushin kanssa. Ole siinä sitten 5miljoonan edustaja.
- Internet tätä päivää
ja riippuu kirjoitti:
Sinänsä on aivan sama kuka pressana on kunhan hän ei ole demari. Demarit ovat mielestäni iljettävää sakkia vaikka itsekkin kannatin heitä vielä muutama vuosi sitten kun olin pelkästään heidän medioidensa varassa. Nyt inhoan koko roskasakkia enemmän kuin mitään muuta yhteiskunnassamme ja pidän heitä syöpäläisinä, yhteiskunnan parasiitteina.että on tullut netti noiden kommarituuttien tilalle.
Jotkut tosin ovat edelleen näiden kommarimedioiden varassa. Mutta vähintään 1,7% viime vaaleissa Halosta äänestäneistä on jo valistunut ja nähnyt vasemmiston valheiden alta demarivallan todelliset ahneet, itsekkäät riistäjän kasvot. Se riittää hyvin, koska Halonen voitti viimeksi vain 51,6%:lla - kiinnostaa?
Häh? kirjoitti:
Tai kiinnostaako ketään muuta kuin köyhää itseään? Mitä joku toinen presidentti saisi enemmän aikaa? Halonen kuitenkin joka joulu kävi Hurstin joulu-pidoissa? Toiset syyttää Hyysäriksi jos auttaa köyhiä, toiset kommunistiksi jos on ilmainen koulu ja terveydenhuolto. Toiset USAn perseen nuolijaksi kun hihittelee Bushin kanssa. Ole siinä sitten 5miljoonan edustaja.
En ole kertaakaan perännyt mitään aikaansaannoksia vaan ainoastaan sitä, että hän olisi edes joskus ilmaissut huolensa suomalaisten huono-osaisten ja yleensä suomalaisten puolesta ja asioista. Sitä hän ei ole tehnyt vaan sensijaan ilmaissut jatkuvalla syötöllä valtavaa huoltaan maapallon toisella laidalla asuvien puolesta.
Mutta kuten sanottu, inhoan kaikkia demariparasiitteja niin paljon, ettei mikään saa minua milloinkaan äänestämään yhtäkään heistä ja olen siksi tavallaan jäävi todistamaan asiassa :) - Häh?
kiinnostaa? kirjoitti:
En ole kertaakaan perännyt mitään aikaansaannoksia vaan ainoastaan sitä, että hän olisi edes joskus ilmaissut huolensa suomalaisten huono-osaisten ja yleensä suomalaisten puolesta ja asioista. Sitä hän ei ole tehnyt vaan sensijaan ilmaissut jatkuvalla syötöllä valtavaa huoltaan maapallon toisella laidalla asuvien puolesta.
Mutta kuten sanottu, inhoan kaikkia demariparasiitteja niin paljon, ettei mikään saa minua milloinkaan äänestämään yhtäkään heistä ja olen siksi tavallaan jäävi todistamaan asiassa :)puhuu köyhien puolesta aina kun saaa suun vuoron verotuksen alentajien kannattajilta. Se että vihaa demareita ei saisi vaikuttaa niin paljon siihen mitä yksilöllä on sanottavaa, muuten ei voi kutsua itseään vastaanottavaksi tiedon suhteen, vaan punaniskaksi joka ampuu ensin ja kysyy sitten mitä asiaa.
- ei juuri
Häh? kirjoitti:
puhuu köyhien puolesta aina kun saaa suun vuoron verotuksen alentajien kannattajilta. Se että vihaa demareita ei saisi vaikuttaa niin paljon siihen mitä yksilöllä on sanottavaa, muuten ei voi kutsua itseään vastaanottavaksi tiedon suhteen, vaan punaniskaksi joka ampuu ensin ja kysyy sitten mitä asiaa.
Halonen ei ota kantaa köyhien puolesta vaan ilmoittaa asian laajemmin kertomalla "puolustavansa hyvinvointiyhteiskuntaa". Joku tietysti tekee hänen puolestaan tulkinnan, että hän oikeastaan on huolissaan huonosti pärjäävistä mutta miksi hän ei itse sano niin on minulle arvoitus.
- Ei riitä vähempi
on 11000euroa kirjoitti:
vuodessa. Kaikki suomessa saa sen verran jostain pummittua. Oma vika jos syksy tuntuu synkältä, ei hallituksen, somalin, Venäjän, USAn, demarin, uskovaisten, kommunistin, ateistin, kapitalistin, terroristin...
Demarin onnellisuuden tuloraja on vähintään miljoona euroa. Sen verran saa aina Fortumista omaan taskuun pumpattua.
- Globaaliuden
vastustaja, näillä pelisäännöillä, joilla nyt pelataan maailmanmarkkinoilla. eli pidetään köyhät köyhinä ja rikkaat maksaa sen verran kuin jaksaa ja köyhän on tyydyttävä osaansa tai ei saa edes sitä puolikasta euroa päivässä. Lehmätkin saa muuten 2euroa päivässä.
- lyöty
Yksinkertaisemmin sanottuna: Mitä esim. nokiassa tuumittaisiin jos johtajansa kantaisi huolta motorolan menestyksestä ja välillä tuumaisi, että nokiassa kaikki on kaikilla hyvin vaikka irtisanomiset lisääntyisivät kiihtyvään tahtiin :)
Tämä on se mitä ajoin takaa.- SampoRadikaali
siihen mitä jauhat. haluat vain keksiä jotain nokkelaa. Huolehtiminen ihmisistä on hiukan laajempaa kuin huolehtiminen yrityksestä. Tuskin ketään muitakaan rikkaan suomen asiat nyt niin paljon kiinnostaa, että niihin kannattaisi koko 6vuotta panostaa. Etkö sinä juuri kannata USAn mallia: "viisaat saa rahat, köyhät kärsiköön tyhmyydestään"?
- äällä lyöty
SampoRadikaali kirjoitti:
siihen mitä jauhat. haluat vain keksiä jotain nokkelaa. Huolehtiminen ihmisistä on hiukan laajempaa kuin huolehtiminen yrityksestä. Tuskin ketään muitakaan rikkaan suomen asiat nyt niin paljon kiinnostaa, että niihin kannattaisi koko 6vuotta panostaa. Etkö sinä juuri kannata USAn mallia: "viisaat saa rahat, köyhät kärsiköön tyhmyydestään"?
Se olikin vain karrikoitu esimerkki, ns rautalangasta väännetty häkätin, jonka piti selventää asiaa, ei toimia suorana vertailukohteena.
Minä en kannata mitään mallia missä osa kansasta rasvoittuu yltäkylläisyydessä ja osa lihoo joutuessaan köyhyyttään syömään rehuun verrattavaa roskaruokaa, kuluttaa päivänsä leipäjonoissa tai riutuu pois hoidon ja/tai lääkkeiden puutteessa.
Minua ei juurikaan edes kiinnosta yhdysvaltojen asiat, ei ainakaan maan sisäiset asiat.
Jos johtajiamme kiinnostaisi suomen ja suomalaisten asiat yhtä paljon kuin ne minua kiinnostavat niin todennäköisesti maamme olisi paljonkin paremmassa jamassa kuin mitä se nyt on kaikenlaisten ahneiden, poliittisten ja poliittisin perustein valittujen hyeenojen jäljiltä.
..Halonen puhuu tarkkaan laskelmoiden.
Kun nyt on uudelleenvalinta kyseessä, huomaa hän yllättäen, että myös oma kansa tarvitsisi tukijaa.
Lähes kuusi vuotta on mennyt ilman, että Halonen on kansan ongelmille korviaan lotkauttanut, mutta kun Niinistö tarjoaa työväelle yhteistyön kättä, havahtuu Halonenkin katsomaan myös oman kansansa puutteessa elävien ongelmiin.
Vaalien mentyä Tarja jatkaa taas globalisaation haasteisiin vastaamistaan, jos tulee valituksi jatkoajalle...
Toivottavasti ei jatka.- SampoRadikaali
Jos hän on sitä mitä sanoo olevansa. Mutta jos juutalaiset pääsevät vaikuttamaan liikaa häneen, niin sitten on terrorismit ja muut Amerikan vitsaukset täälläkin.
- johtaja
Jos hän on sitä mitä sanoo olevansa. Mutta jos juutalaiset pääsevät vaikuttamaan liikaa häneen, niin sitten on terrorismit ja muut Amerikan vitsaukset täälläkin.
puuttuu eräs merkittävä tekijä...äly, jepjep!
- SampoRadikaali
Juutalais kysymykseen: Juutalaiset eivät hyväksy minkään asteista köyhyyttä. Se että he tukisivat köyhiä, mutta he ehdottomasti haluavat syyllistää köyhät ja piilottaa heidät pois oppineiden näkyvistä, se on heidän kulttuuriaan. On siis hyvin vaikea uskoa juutalaisen tukemaa köyhän ystävää.
johtaja kirjoitti:
puuttuu eräs merkittävä tekijä...äly, jepjep!
Sauli sattuu olemaan Euroopan pankin varajohtaja.
Luuletko siihen valitun olevan jotenkin vähemmän älykäs?
Tarja vain kulkisi pitkin käytäviä nykimässä miesten ... solmioita!- johtaja
Hitman-1 kirjoitti:
Tarja vain kulkisi pitkin käytäviä nykimässä miesten ... solmioita!Vice President on vain kulissi, ei mitään merkittävää roolia. siihen valitun täytyy olla vähemmän älykäs, muuten ei sopeudu! Solmioiden oikominen voisi olla hyvinkin merkittävä tehtävä EKP:n varajohtajalle!
- SampoRadikaali
Hitman-1 kirjoitti:
Tarja vain kulkisi pitkin käytäviä nykimässä miesten ... solmioita!Miksi siis epäilet ettei tarja ole hyvissä väleissä Bushin kanssa? Enemmän Bushia v1tuttaisi joku EuroopanKeskusPankin virkamies joka tulee juttusille, kuin harmiton Tarja, joka suoristaa solmionkin pyytämättä.
Miksi siis epäilet ettei tarja ole hyvissä väleissä Bushin kanssa? Enemmän Bushia v1tuttaisi joku EuroopanKeskusPankin virkamies joka tulee juttusille, kuin harmiton Tarja, joka suoristaa solmionkin pyytämättä.
Bush toteaa Halosesta, että tuosta tädistä ei ole hänelle vastusta.
Euroopan älymystöön kuuluvan Niinistön kanssa Bushinkin pitäisi skarpata, joten on helpompaa seurustella kassi-Almojen kanssa...- SampoRadikaali
Hitman-1 kirjoitti:
Bush toteaa Halosesta, että tuosta tädistä ei ole hänelle vastusta.
Euroopan älymystöön kuuluvan Niinistön kanssa Bushinkin pitäisi skarpata, joten on helpompaa seurustella kassi-Almojen kanssa...Eikö päämäräsi olekaan Bushin kannattaja henkeen ja vereen presidentiksi? Miksi haluat Pyhälle Yrjölle vastusta?
- sammotta paras
Juutalais kysymykseen: Juutalaiset eivät hyväksy minkään asteista köyhyyttä. Se että he tukisivat köyhiä, mutta he ehdottomasti haluavat syyllistää köyhät ja piilottaa heidät pois oppineiden näkyvistä, se on heidän kulttuuriaan. On siis hyvin vaikea uskoa juutalaisen tukemaa köyhän ystävää.
sinä oikein höriset??? Et taida tietää asioista mitään, edes omistasi. Terv. köyhä ja juutalainen
- SampoRadikal
sammotta paras kirjoitti:
sinä oikein höriset??? Et taida tietää asioista mitään, edes omistasi. Terv. köyhä ja juutalainen
ei taideta esitellä esim. häissä uudelle suvulle, vaan pidetään siellä "kiireisiä asioita hoitamassa"?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991536Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131206- 2271189
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen2671058Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81989- 141960
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179953Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15929Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33802- 71797