Tuli tällainen ongelma eteen ku asensin lisävalot niin ne toimii vain silloin ku auton omat pitkät ei ole päällä ja silloin ku on normaalit ajovalot niin ne toimii, edellinen omistaja oli asentanu johtosarjan lisäpitkille ja kattelin asennusta niin siinä ei näyttäis olevan mitään vikaa, eli jos on neuvoja tai vinkkejä niin kiitos jo etukäteen:) auto on mitsubishi galant 2.0i vm.90
lisävalojen asennus
5
1536
Vastaukset
- Haba
Katsoppas releeltä, mistä nastasta lähtee piuha valoille. Pitäis olla nasta 87.
- jake
ok. pitää tarkistaa
herätevirta tulee nyt puolivaloilta, vaihda se kaukovaloilta tulevaksi niin pitäis toimia oikein.
- löytyy
Minulla oli samanlainen auto. Polttimossa käännellään napaisuutta vähän erikoisesti. Helpoin tapa on että pistät pitkät päälle ja mittaat sekä että maan polttimosta ja vedät ne MOLEMMAT releelle, elikkä myös releen maadoitus polttimolta!
- jippii
taitaapi olla edellinen omistaja lukenut uudet valomääräykset.On meinaan tehnyt ihan oikean kytkennän.Tuolla tavalla saapi keulalle lisäpitkät joiden referennsiluku on 70yhteensä.Eli sallittua jos auton omat pitkät ei pala yhtäaikaa sen sijaan lyhyet ajovalot ja apupitkät saavat tuolla kytkennällä palaa laillisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416