Yritämme vauvaa. Kärsin unettomuudesta ja otan toisinaan unilääkkeen tai rauhoittavan yöksi (n. 4 kpl/ viikko). Tämä unettomuus on ollut jo vuosien riesa. Voiko olla vahinkoa sikiölle unilääkkeistä, jos otan niitä ja en vielä tiedä olevani raskaana? Onko kenelläkään tietoa?
Unilääkkeet ja lapsenyritys
5
463
Vastaukset
- minä
Kannattaa kysyä lääkäriltä tai apteekista farmaseutilta!
- minä
lääkkeet eivät sovi raskaana oleville tai niistä on ainakin aina ensin keskusteltava lääkärin kanssa
- minä
minä kirjoitti:
lääkkeet eivät sovi raskaana oleville tai niistä on ainakin aina ensin keskusteltava lääkärin kanssa
Kaikkea hyvää teille! =)
- ZZZZZZZZZ
Leikillisesti voisi sanoa, että unilääkkeiden käytön suurin haitta lapsen saamiseen on se, että nukahtaa eikä harrasta seksiä :D
Vakavasti puhuen muistelisin bilsan tunnilta sellaisen jutun, että hedelmöittynyt munasolu elelee ensimmäiset pari viikkoa ruskuaispussista saatavan ravinnon varassa ja vasta istukan kehityttyä sikiö alkaa ottaa ravintoa äidiltään. Eli vahingolliset aineet eivät kulkeudu alkioon vielä siinä vaiheessa kun äiti ei tiedä olevansa raskaana. Lääkkeiden käyttö tulisi lopettaa kuitenkin heti, kun testi näyttää plussaa.- Aloittaja
Tuollaista minäkin muistelin, ettei "haitta-aineet" kulkeudu sikiöön ihan alussa kun ei vielä tiedä asiasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057