mua kiusataan ammatti koulussa

mikoa

mua kiusattu 1luokasta ammattikouluun saakka eikä oppetaja tee sen asian eteen mitään ja sitä ei saadalopumaan kun opettaja ei välitä siitä että mua kuisataan kaikialla missä liikun kuuluu huutoja tyhmä-ääliö-läski tampooni homo runkari tönintään minut nurin varastetaan tavarani uhataan hakata jos meen kertoon opettajalle siitä mua kiusataan koulussa (ammatti koulussa) vieläkin mitä teen saan tään lopumaan

9

1314

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tare

Niin ammatti koulu on aikuiskoulutus keskus, ja ne kiusaajat näyttävät muille kuinka epäkypsiä ne ovat ja lapsellisia. kestä se tai tee itse sen eteen jotain!

• Meitsi

Ne on vaan kateellisia sulle koita jaksaa ;)

• yut
        Meitsi kirjoitti:

Ne on vaan kateellisia sulle koita jaksaa ;)

nii....

• surkimukset kiusaavat

Älä siedä kiusaamista. Työpaikoilla kiusaaminen on tavallista- jotkut on vajaita vielä aikuisinakin, mutta on rikos kiusata.
        On hyvä tietää, että kateus, omat ongelmat ja pahaolo saavat jotkut typerykset kiusaamaan. Niillä on juopot vanhemmat tai avioero käynnissä tai muuten vaan vajaaälyisiä. Miesten joukossa kiusaaminen on tönimistä tms, naiset taas haukkuvat - kaikilla se on oman pahan olon purkamista ja pelkoa, että itseä aletaan kiusaamaan. Surkimuksia ne tosiasiassa on, joista ei kannata välittää, mutta se on tuskallista kun kaikki sen seurauksena välttelee itseä. Tulee kauhean skandaalinomainen tunne, että on poikeava, mutta se ei ole totta- vaan poikkeavia ovat ne, jotka kiusaavat. Se on ryhmissä syntyvä patologinen tila, jossa ihmiset eivät ole täysin järjissään- varo vaan ettet itse joudu ryhmäprosessiin kiusaajien mukaan. Uhri ei ole näille tärkeä, vaan se, ettei itse joudu kohteeksi.Joillekin sekiusaaminen voi olla ajanviettoa, koska niillä on tyhjä pää.

• minä

Oletkos kertonut asiasta kenellekkään ???
      Siis ottanut vaikka vanhempien tai opettajan kanssa jutuksi.... Lähdeppä siitä liikkeelle, uskon, että siitä lähte pyörä pyörimään...
      Kenenkään ei tarvi sitää moista, mutta jos ei siitä itse tee asiaa on siihen vaikea muiden (ulkopuolisten) puuttua!!!

• Ode

Ne kiusaajathan käyttäytyy tosi lapsellisesti ja ymmärtämättömästi! Kuitenkin kiusaamisesta on lähes mahdoton olla välittämättä.
      Sun tilannetta mutkistaa opettajan välinpitämät-
      tömyys. Ehkei se ole kokenut samaa...Älä kuitenkaan jää yksin ongelmasi kanssa, sillä joku kyllä välittää! Pystyisitkö puhumaan näin aluksi terkkarille tai vanhemmillesi? Ehkä asiaa voitais käsitellä niin, ettet jäisi kiinni...

• brita

Ehdotan ,että puhut vanhemmillesi ja haet apua asiantuntioilta. Koulussasi on varmaan terveydenhoitaja joka voi auttaa myös sinua . muista sinä olet tärkeä vanhemmillesi ja ainutkertainen ihminen sinä olet upea ja hyvä tyyppi. Ne on valheita joita sulle huudellaan.

• fllöääöff

samassa tilanteessa ..kestämistä

• +1

Ei se syy ainakaan sinussa ole, kiusaajilla on usein surkeat kotiolot tms. Noh, mutta mitäpä ne kiusaajat mistää tietää tai välittää. Koita kestää, eihän se ammattikoulu kestä kuin 3 vuotta. Aika vähä aikaa, kun peruskoulu 9 vuotta, ja näkee ne kusipäät koko aja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      75
      4537
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3769
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3473
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1229
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      118
      1035
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      129
      950
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      925
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe