Olen mahdollisesti aikeissa remontoida keittiön.Mietin vaan mihin laitan vanhat ihan hyväkuntoiset.Löytyisiköhän niille ostaja ja missä kannattais ilmoittaa?Onko tietoa?
käytetyt keittiökaapit?
6
6598
Vastaukset
- lahjoitetaanniin joku voi hakea ne pois. - määja jos ovat ok kuntoiset, voi jotain pyytääkkin. Itse pyysin kaapeista 120e ja jk pak 5 kymppää - ja sain. Ihan vaan työkuluina, koska ei kaappeja ihan hetkessä saa irrotettua.. 

- villeotetaan hyviä kalusteita. 
 itse ostin keväällä oikein siistit ja hyväkuntoiset kalusteet tikkurilan kierrätyskeskuksesta. Valtavasti kaappeja ja puutasot sun hanat ja muut.
 Tosin mitään mäntyisiä peiliovikaappeja netkään eivät huoli.
 mutta jos ei mene kaupaksi jossain huuto.netissä tai paikallislehdissä niin soita kierrätykseen. Net hakee kyllä jos kamat on irroitettu ja hyväkuntoiset.
 Ja kun koitat myydä niin laita sellainen halpa hinta... satanen tai pari niin joku saattaa innostuakin :)- haussaMissä sun kaapit on ja minkä kuntoiset? Haen apukeittiöön pätkää kaappeja edullisesti. 

- IidapaasoOlen kovasti etsinyt käytöstä poistettuja, vaaleita keittiökaappeja tulevaan mökkikeittiö remppaani Mäntyharjulle, lähinnä pääkaupunkiseudulta sekä Mäntyharjun lähiympäristöstä. Tarjouksia olen kyllä saanut, mutta varteenotettavat tarjoukset ovat älyttömän kaukana, ts. ei kannata lähteä katsomaan saati hakemaan. Siis etsintä on edelleen päällä. Sinulla jolla on siistit kaapistot menossa vaihtoon, otatko yhteyttä, s-postini on [email protected] 
- Tukkitätitori.fi :ssä on vähän väliä tarjolla käytettyjä keittiön kaapistoja jopa koneineen, halvalla tai ilmaiseksi (silloin yleensä täytyy itse hakea ja purkaa myös). Miten käytettyjen kaapistojen asentaminen oikein sujuu, tuleeko siistiä, mitä erikoisjippoja asiaan ehkä liittyy, mitä olisi hyvä asiaa harkitsevan tietää? 
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset738074
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti905727
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut423871
- Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu903624
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät413300
- Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueitasillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi523233
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1112965
- Jos on heikkolahjainen ja laiska koulupudokas, niin silloin äänestää vasemmistopuolueitanäin tämä on käytännössä aina mennyt. Jos ei älyä ole paljon suotu, niin ei silloin inssiksi opiskella, vaan päädytään212940
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k452824
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral962815