käytetyt keittiökaapit?

anu

Olen mahdollisesti aikeissa remontoida keittiön.Mietin vaan mihin laitan vanhat ihan hyväkuntoiset.Löytyisiköhän niille ostaja ja missä kannattais ilmoittaa?Onko tietoa?

6

6781

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lahjoitetaan

niin joku voi hakea ne pois.

• mää

ja jos ovat ok kuntoiset, voi jotain pyytääkkin. Itse pyysin kaapeista 120e ja jk pak 5 kymppää - ja sain. Ihan vaan työkuluina, koska ei kaappeja ihan hetkessä saa irrotettua..

otetaan hyviä kalusteita.

itse ostin keväällä oikein siistit ja hyväkuntoiset kalusteet tikkurilan kierrätyskeskuksesta. Valtavasti kaappeja ja puutasot sun hanat ja muut.

Tosin mitään mäntyisiä peiliovikaappeja netkään eivät huoli.

mutta jos ei mene kaupaksi jossain huuto.netissä tai paikallislehdissä niin soita kierrätykseen. Net hakee kyllä jos kamat on irroitettu ja hyväkuntoiset.

Ja kun koitat myydä niin laita sellainen halpa hinta... satanen tai pari niin joku saattaa innostuakin :)

• haussa

Missä sun kaapit on ja minkä kuntoiset? Haen apukeittiöön pätkää kaappeja edullisesti.

• Iidapaaso

Olen kovasti etsinyt käytöstä poistettuja, vaaleita keittiökaappeja tulevaan mökkikeittiö remppaani Mäntyharjulle, lähinnä pääkaupunkiseudulta sekä Mäntyharjun lähiympäristöstä. Tarjouksia olen kyllä saanut, mutta varteenotettavat tarjoukset ovat älyttömän kaukana, ts. ei kannata lähteä katsomaan saati hakemaan. Siis etsintä on edelleen päällä. Sinulla jolla on siistit kaapistot menossa vaihtoon, otatko yhteyttä, s-postini on [email protected]

• Tukkitäti

tori.fi :ssä on vähän väliä tarjolla käytettyjä keittiön kaapistoja jopa koneineen, halvalla tai ilmaiseksi (silloin yleensä täytyy itse hakea ja purkaa myös). Miten käytettyjen kaapistojen asentaminen oikein sujuu, tuleeko siistiä, mitä erikoisjippoja asiaan ehkä liittyy, mitä olisi hyvä asiaa harkitsevan tietää?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      167
      2293
    2. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      58
      1295
    3. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1177
    4. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1137
    5. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      1049
    6. Martina ja jalkapalloilija2

Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      1048
    7. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      122
      998
    8. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      94
      989
    9. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      58
      975
    10. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      972
    Aihe