Olen mahdollisesti aikeissa remontoida keittiön.Mietin vaan mihin laitan vanhat ihan hyväkuntoiset.Löytyisiköhän niille ostaja ja missä kannattais ilmoittaa?Onko tietoa?
käytetyt keittiökaapit?
6
6495
Vastaukset
- lahjoitetaan
niin joku voi hakea ne pois.
- mää
ja jos ovat ok kuntoiset, voi jotain pyytääkkin. Itse pyysin kaapeista 120e ja jk pak 5 kymppää - ja sain. Ihan vaan työkuluina, koska ei kaappeja ihan hetkessä saa irrotettua..
itse ostin keväällä oikein siistit ja hyväkuntoiset kalusteet tikkurilan kierrätyskeskuksesta. Valtavasti kaappeja ja puutasot sun hanat ja muut.
Tosin mitään mäntyisiä peiliovikaappeja netkään eivät huoli.
mutta jos ei mene kaupaksi jossain huuto.netissä tai paikallislehdissä niin soita kierrätykseen. Net hakee kyllä jos kamat on irroitettu ja hyväkuntoiset.
Ja kun koitat myydä niin laita sellainen halpa hinta... satanen tai pari niin joku saattaa innostuakin :)- haussa
Missä sun kaapit on ja minkä kuntoiset? Haen apukeittiöön pätkää kaappeja edullisesti.
- Iidapaaso
Olen kovasti etsinyt käytöstä poistettuja, vaaleita keittiökaappeja tulevaan mökkikeittiö remppaani Mäntyharjulle, lähinnä pääkaupunkiseudulta sekä Mäntyharjun lähiympäristöstä. Tarjouksia olen kyllä saanut, mutta varteenotettavat tarjoukset ovat älyttömän kaukana, ts. ei kannata lähteä katsomaan saati hakemaan. Siis etsintä on edelleen päällä. Sinulla jolla on siistit kaapistot menossa vaihtoon, otatko yhteyttä, s-postini on [email protected]
- Tukkitäti
tori.fi :ssä on vähän väliä tarjolla käytettyjä keittiön kaapistoja jopa koneineen, halvalla tai ilmaiseksi (silloin yleensä täytyy itse hakea ja purkaa myös). Miten käytettyjen kaapistojen asentaminen oikein sujuu, tuleeko siistiä, mitä erikoisjippoja asiaan ehkä liittyy, mitä olisi hyvä asiaa harkitsevan tietää?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236955Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421239Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271032- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47834Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38781Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733