Olen mahdollisesti aikeissa remontoida keittiön.Mietin vaan mihin laitan vanhat ihan hyväkuntoiset.Löytyisiköhän niille ostaja ja missä kannattais ilmoittaa?Onko tietoa?
käytetyt keittiökaapit?
6
6707
Vastaukset
- lahjoitetaan
niin joku voi hakea ne pois.
- mää
ja jos ovat ok kuntoiset, voi jotain pyytääkkin. Itse pyysin kaapeista 120e ja jk pak 5 kymppää - ja sain. Ihan vaan työkuluina, koska ei kaappeja ihan hetkessä saa irrotettua..
itse ostin keväällä oikein siistit ja hyväkuntoiset kalusteet tikkurilan kierrätyskeskuksesta. Valtavasti kaappeja ja puutasot sun hanat ja muut.
Tosin mitään mäntyisiä peiliovikaappeja netkään eivät huoli.
mutta jos ei mene kaupaksi jossain huuto.netissä tai paikallislehdissä niin soita kierrätykseen. Net hakee kyllä jos kamat on irroitettu ja hyväkuntoiset.
Ja kun koitat myydä niin laita sellainen halpa hinta... satanen tai pari niin joku saattaa innostuakin :)- haussa
Missä sun kaapit on ja minkä kuntoiset? Haen apukeittiöön pätkää kaappeja edullisesti.
- Iidapaaso
Olen kovasti etsinyt käytöstä poistettuja, vaaleita keittiökaappeja tulevaan mökkikeittiö remppaani Mäntyharjulle, lähinnä pääkaupunkiseudulta sekä Mäntyharjun lähiympäristöstä. Tarjouksia olen kyllä saanut, mutta varteenotettavat tarjoukset ovat älyttömän kaukana, ts. ei kannata lähteä katsomaan saati hakemaan. Siis etsintä on edelleen päällä. Sinulla jolla on siistit kaapistot menossa vaihtoon, otatko yhteyttä, s-postini on [email protected]
- Tukkitäti
tori.fi :ssä on vähän väliä tarjolla käytettyjä keittiön kaapistoja jopa koneineen, halvalla tai ilmaiseksi (silloin yleensä täytyy itse hakea ja purkaa myös). Miten käytettyjen kaapistojen asentaminen oikein sujuu, tuleeko siistiä, mitä erikoisjippoja asiaan ehkä liittyy, mitä olisi hyvä asiaa harkitsevan tietää?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi463108Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs462901100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es512525Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo512514Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks322106Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581860- 451779
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä431636- 481572
- 261381