Katson olevani ns. uskovainen, vaikka en ole kristitty, en muslimi, vaan ihan "vanhanaikainen" luonnonuskovainen, pakana.
Löytyykö muita, vai oletteko kaikki kristittyjä? Suvaitsevaisuus on kova sana, ja minun puolestani ihmiset saavat uskoa mihin/keneen tahansa, kunhan eivät vahingoita toista ihmistä sen kummemmin henkisesti kuin fyysisestikään.
Täsmennys vielä; joskus minulta on kysytty, että eikös pakanat ole saatananpalvojia!! Ei todellakaan, kyllä minulle se jumaluus löytyy luonnosta ja joulua vietän Valon Juhlana.
Muitakin kuin kristittyjä?
8
895
Vastaukset
- sanottuna
Agathe.. alat vaikuttaa trollilta. Julistat joka palstalla olevasi vähän kaikkea ja suvaitsevasi kaiken. Mikähän lie olet oikeasti? Et vaikuta ollenkaan aidolta ihmiseltä. Enkä sano tätä ilkeilläkseni, vaan kerron, miltä tuntuu.
- Agathe
Enkä todellakaan suvaitse kaikkea, vaikka iän myötä olen huomannut, ettei pipo kiristä joka asiassa, kuten joskus nuorempana.
Kertoisitko täsmennystä, mitä tarkoitat "et vaikuta aidolta ihmiseltä"? Jos määrittelisin itseni muutamalla sanalla/määreellä, tekisikö se minusta ns. uskottavamman?
Kertoisitko myös, mitä "trolli" on, meni hiukan ohi. En ole niin paljoa näillä keskustelupalstoilla pyörinyt, että olisin ihan varma, mitä määrite tarkoittaa. Kiitos!
"Joka palstalla" en todellakaan ole, tarkista vaikka! Tällä hetkellä muistaakseni olen osallistunut keskusteluihin 3-4 palstalla. - käyttäytyvät
Agathe kirjoitti:
Enkä todellakaan suvaitse kaikkea, vaikka iän myötä olen huomannut, ettei pipo kiristä joka asiassa, kuten joskus nuorempana.
Kertoisitko täsmennystä, mitä tarkoitat "et vaikuta aidolta ihmiseltä"? Jos määrittelisin itseni muutamalla sanalla/määreellä, tekisikö se minusta ns. uskottavamman?
Kertoisitko myös, mitä "trolli" on, meni hiukan ohi. En ole niin paljoa näillä keskustelupalstoilla pyörinyt, että olisin ihan varma, mitä määrite tarkoittaa. Kiitos!
"Joka palstalla" en todellakaan ole, tarkista vaikka! Tällä hetkellä muistaakseni olen osallistunut keskusteluihin 3-4 palstalla.yleensä uteliaat tirkistelijät, joilla ei ole omaa elämää. Siis tarkoitan yli-innokkuutta, uteliaisuutta, kaikkeen samaistumista, lepertelevää, sovittelevaa tyyliä, kaiken suvaitsemista ja tuota (kärjistettynä)'voi kun te olette ihania kaikki'-meininkiä.
Tähän mennessä kertomastasi päätellen olet äiti, myöhäisherännyt lesbo, kenties bi-seksuaalikin?, ehkä transihailija?, pakana, työssäkäyvä, opiskelija ja vaikka mitä. Silti kaikki sanomisesi kalskahtavat todella ontolta. Musiikkimakusi tuntuu olevan kovin nuorekas, mutta samalla se lisää ei-uskottavuuttasi.
Kukaan, joka tekee, lukee, kuuntelee, katselee sitä kaikkea, mitä itsestäsi kerrot, ei voi olla noin teennäisen oloinen.
Siksi siis mielestäni olet feikki. Kuvaat itseäsi kyyniseksi, mutta silti suorastaan ruinaat seuraa, kavereita, ystäviä..
Jokin mättää, jossain on mätää. Mutta sehän tässä internetissä onkin niin mukavaa, että tänne kuka tahansa voi luoda itselleen minkälaisen persoonan tahansa. - Agathe
käyttäytyvät kirjoitti:
yleensä uteliaat tirkistelijät, joilla ei ole omaa elämää. Siis tarkoitan yli-innokkuutta, uteliaisuutta, kaikkeen samaistumista, lepertelevää, sovittelevaa tyyliä, kaiken suvaitsemista ja tuota (kärjistettynä)'voi kun te olette ihania kaikki'-meininkiä.
Tähän mennessä kertomastasi päätellen olet äiti, myöhäisherännyt lesbo, kenties bi-seksuaalikin?, ehkä transihailija?, pakana, työssäkäyvä, opiskelija ja vaikka mitä. Silti kaikki sanomisesi kalskahtavat todella ontolta. Musiikkimakusi tuntuu olevan kovin nuorekas, mutta samalla se lisää ei-uskottavuuttasi.
Kukaan, joka tekee, lukee, kuuntelee, katselee sitä kaikkea, mitä itsestäsi kerrot, ei voi olla noin teennäisen oloinen.
Siksi siis mielestäni olet feikki. Kuvaat itseäsi kyyniseksi, mutta silti suorastaan ruinaat seuraa, kavereita, ystäviä..
Jokin mättää, jossain on mätää. Mutta sehän tässä internetissä onkin niin mukavaa, että tänne kuka tahansa voi luoda itselleen minkälaisen persoonan tahansa.En ole tirkistelijä, oma elämä on ja vahvasti onkin!
En mielestäni ole mikään yli-innokas, en todellakaan samaistu kaikkeen, en lepertele - yritän käyttää asiallista kieltä.
TOISTAN: en todellakaan suvaitse kaikkea - mistä sellaista päättelet? Me kaikki emme ole ihania, kaukana siitä, osa on jopa hyvinkin vittumaisia.
En ole myöhäisherännyt lesbo, en transihailija. Pakana, työssäkäyvä opiskelija ja yhden aikuisen lapsen äiti - juu.
Miten ihmeessä "nuorekas" (?) musiikkimaku on ei-uskottavaa?? Pitäisikö kaikkien yli 30-kymppisten vaihtaa musiikkimakua, jos aikaisemmin on kuunnellut vaikkapa punkkia ja rokkia, niin sitten ei saisikaan pitää kuin iskelmästä ja humpasta?! Älä ole naiivi!
Kerro nyt toki itsestäsikin jotain - montaa asiaa et voi olla, koska et olisi uskottava, mutta edes muutama!
En minä lue, kuuntele, katsele kaikkea kerralla, mielialan yms. mukaan. Onko se sitten paha, jos sattuu pitämään monenlaisesta musiikista, kirjallisuudesta ja elokuvista? Minusta ei.
Etkä kertonut,mikä se trolli on! - klien
käyttäytyvät kirjoitti:
yleensä uteliaat tirkistelijät, joilla ei ole omaa elämää. Siis tarkoitan yli-innokkuutta, uteliaisuutta, kaikkeen samaistumista, lepertelevää, sovittelevaa tyyliä, kaiken suvaitsemista ja tuota (kärjistettynä)'voi kun te olette ihania kaikki'-meininkiä.
Tähän mennessä kertomastasi päätellen olet äiti, myöhäisherännyt lesbo, kenties bi-seksuaalikin?, ehkä transihailija?, pakana, työssäkäyvä, opiskelija ja vaikka mitä. Silti kaikki sanomisesi kalskahtavat todella ontolta. Musiikkimakusi tuntuu olevan kovin nuorekas, mutta samalla se lisää ei-uskottavuuttasi.
Kukaan, joka tekee, lukee, kuuntelee, katselee sitä kaikkea, mitä itsestäsi kerrot, ei voi olla noin teennäisen oloinen.
Siksi siis mielestäni olet feikki. Kuvaat itseäsi kyyniseksi, mutta silti suorastaan ruinaat seuraa, kavereita, ystäviä..
Jokin mättää, jossain on mätää. Mutta sehän tässä internetissä onkin niin mukavaa, että tänne kuka tahansa voi luoda itselleen minkälaisen persoonan tahansa.hän on todella luonut itselleen vähitellen feikki persoonan ja se persoona ottaa vallan kun hän tulee tietsikalle
- katarine88
www.pakanaverkko.fi
www.lehto-ry.org- katarine88
Ei uuspakanuus mikään harvinainen juttu ole.
- Nimby
olevani panteisti. Jumala on kaikkialla. Luonnonuskoinen. Erityisesti jumala on luonnossa, eläimissä, puissa yms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791766
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19693- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m166531Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä25497Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466