Muitakin kuin kristittyjä?

Agathe

Katson olevani ns. uskovainen, vaikka en ole kristitty, en muslimi, vaan ihan "vanhanaikainen" luonnonuskovainen, pakana.

Löytyykö muita, vai oletteko kaikki kristittyjä? Suvaitsevaisuus on kova sana, ja minun puolestani ihmiset saavat uskoa mihin/keneen tahansa, kunhan eivät vahingoita toista ihmistä sen kummemmin henkisesti kuin fyysisestikään.

Täsmennys vielä; joskus minulta on kysytty, että eikös pakanat ole saatananpalvojia!! Ei todellakaan, kyllä minulle se jumaluus löytyy luonnosta ja joulua vietän Valon Juhlana.

8

895

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanottuna

      Agathe.. alat vaikuttaa trollilta. Julistat joka palstalla olevasi vähän kaikkea ja suvaitsevasi kaiken. Mikähän lie olet oikeasti? Et vaikuta ollenkaan aidolta ihmiseltä. Enkä sano tätä ilkeilläkseni, vaan kerron, miltä tuntuu.

      • Agathe

        Enkä todellakaan suvaitse kaikkea, vaikka iän myötä olen huomannut, ettei pipo kiristä joka asiassa, kuten joskus nuorempana.

        Kertoisitko täsmennystä, mitä tarkoitat "et vaikuta aidolta ihmiseltä"? Jos määrittelisin itseni muutamalla sanalla/määreellä, tekisikö se minusta ns. uskottavamman?

        Kertoisitko myös, mitä "trolli" on, meni hiukan ohi. En ole niin paljoa näillä keskustelupalstoilla pyörinyt, että olisin ihan varma, mitä määrite tarkoittaa. Kiitos!

        "Joka palstalla" en todellakaan ole, tarkista vaikka! Tällä hetkellä muistaakseni olen osallistunut keskusteluihin 3-4 palstalla.


      • käyttäytyvät
        Agathe kirjoitti:

        Enkä todellakaan suvaitse kaikkea, vaikka iän myötä olen huomannut, ettei pipo kiristä joka asiassa, kuten joskus nuorempana.

        Kertoisitko täsmennystä, mitä tarkoitat "et vaikuta aidolta ihmiseltä"? Jos määrittelisin itseni muutamalla sanalla/määreellä, tekisikö se minusta ns. uskottavamman?

        Kertoisitko myös, mitä "trolli" on, meni hiukan ohi. En ole niin paljoa näillä keskustelupalstoilla pyörinyt, että olisin ihan varma, mitä määrite tarkoittaa. Kiitos!

        "Joka palstalla" en todellakaan ole, tarkista vaikka! Tällä hetkellä muistaakseni olen osallistunut keskusteluihin 3-4 palstalla.

        yleensä uteliaat tirkistelijät, joilla ei ole omaa elämää. Siis tarkoitan yli-innokkuutta, uteliaisuutta, kaikkeen samaistumista, lepertelevää, sovittelevaa tyyliä, kaiken suvaitsemista ja tuota (kärjistettynä)'voi kun te olette ihania kaikki'-meininkiä.

        Tähän mennessä kertomastasi päätellen olet äiti, myöhäisherännyt lesbo, kenties bi-seksuaalikin?, ehkä transihailija?, pakana, työssäkäyvä, opiskelija ja vaikka mitä. Silti kaikki sanomisesi kalskahtavat todella ontolta. Musiikkimakusi tuntuu olevan kovin nuorekas, mutta samalla se lisää ei-uskottavuuttasi.

        Kukaan, joka tekee, lukee, kuuntelee, katselee sitä kaikkea, mitä itsestäsi kerrot, ei voi olla noin teennäisen oloinen.

        Siksi siis mielestäni olet feikki. Kuvaat itseäsi kyyniseksi, mutta silti suorastaan ruinaat seuraa, kavereita, ystäviä..

        Jokin mättää, jossain on mätää. Mutta sehän tässä internetissä onkin niin mukavaa, että tänne kuka tahansa voi luoda itselleen minkälaisen persoonan tahansa.


      • Agathe
        käyttäytyvät kirjoitti:

        yleensä uteliaat tirkistelijät, joilla ei ole omaa elämää. Siis tarkoitan yli-innokkuutta, uteliaisuutta, kaikkeen samaistumista, lepertelevää, sovittelevaa tyyliä, kaiken suvaitsemista ja tuota (kärjistettynä)'voi kun te olette ihania kaikki'-meininkiä.

        Tähän mennessä kertomastasi päätellen olet äiti, myöhäisherännyt lesbo, kenties bi-seksuaalikin?, ehkä transihailija?, pakana, työssäkäyvä, opiskelija ja vaikka mitä. Silti kaikki sanomisesi kalskahtavat todella ontolta. Musiikkimakusi tuntuu olevan kovin nuorekas, mutta samalla se lisää ei-uskottavuuttasi.

        Kukaan, joka tekee, lukee, kuuntelee, katselee sitä kaikkea, mitä itsestäsi kerrot, ei voi olla noin teennäisen oloinen.

        Siksi siis mielestäni olet feikki. Kuvaat itseäsi kyyniseksi, mutta silti suorastaan ruinaat seuraa, kavereita, ystäviä..

        Jokin mättää, jossain on mätää. Mutta sehän tässä internetissä onkin niin mukavaa, että tänne kuka tahansa voi luoda itselleen minkälaisen persoonan tahansa.

        En ole tirkistelijä, oma elämä on ja vahvasti onkin!

        En mielestäni ole mikään yli-innokas, en todellakaan samaistu kaikkeen, en lepertele - yritän käyttää asiallista kieltä.

        TOISTAN: en todellakaan suvaitse kaikkea - mistä sellaista päättelet? Me kaikki emme ole ihania, kaukana siitä, osa on jopa hyvinkin vittumaisia.

        En ole myöhäisherännyt lesbo, en transihailija. Pakana, työssäkäyvä opiskelija ja yhden aikuisen lapsen äiti - juu.

        Miten ihmeessä "nuorekas" (?) musiikkimaku on ei-uskottavaa?? Pitäisikö kaikkien yli 30-kymppisten vaihtaa musiikkimakua, jos aikaisemmin on kuunnellut vaikkapa punkkia ja rokkia, niin sitten ei saisikaan pitää kuin iskelmästä ja humpasta?! Älä ole naiivi!

        Kerro nyt toki itsestäsikin jotain - montaa asiaa et voi olla, koska et olisi uskottava, mutta edes muutama!

        En minä lue, kuuntele, katsele kaikkea kerralla, mielialan yms. mukaan. Onko se sitten paha, jos sattuu pitämään monenlaisesta musiikista, kirjallisuudesta ja elokuvista? Minusta ei.

        Etkä kertonut,mikä se trolli on!


      • klien
        käyttäytyvät kirjoitti:

        yleensä uteliaat tirkistelijät, joilla ei ole omaa elämää. Siis tarkoitan yli-innokkuutta, uteliaisuutta, kaikkeen samaistumista, lepertelevää, sovittelevaa tyyliä, kaiken suvaitsemista ja tuota (kärjistettynä)'voi kun te olette ihania kaikki'-meininkiä.

        Tähän mennessä kertomastasi päätellen olet äiti, myöhäisherännyt lesbo, kenties bi-seksuaalikin?, ehkä transihailija?, pakana, työssäkäyvä, opiskelija ja vaikka mitä. Silti kaikki sanomisesi kalskahtavat todella ontolta. Musiikkimakusi tuntuu olevan kovin nuorekas, mutta samalla se lisää ei-uskottavuuttasi.

        Kukaan, joka tekee, lukee, kuuntelee, katselee sitä kaikkea, mitä itsestäsi kerrot, ei voi olla noin teennäisen oloinen.

        Siksi siis mielestäni olet feikki. Kuvaat itseäsi kyyniseksi, mutta silti suorastaan ruinaat seuraa, kavereita, ystäviä..

        Jokin mättää, jossain on mätää. Mutta sehän tässä internetissä onkin niin mukavaa, että tänne kuka tahansa voi luoda itselleen minkälaisen persoonan tahansa.

        hän on todella luonut itselleen vähitellen feikki persoonan ja se persoona ottaa vallan kun hän tulee tietsikalle


    • katarine88

      www.pakanaverkko.fi

      www.lehto-ry.org

      • katarine88

        Ei uuspakanuus mikään harvinainen juttu ole.


    • Nimby

      olevani panteisti. Jumala on kaikkialla. Luonnonuskoinen. Erityisesti jumala on luonnossa, eläimissä, puissa yms.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1766
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      166
      531
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      25
      497
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe