bimini

bavariaan

Tarvitsisin samanlaisen biminin veneeseeni kuin etelän vuokraveneissä on.Ainakin luulen sen auttavan auringon paisteessa kuin sateessakin.

12

2482

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .......

      Suosittelen EL-tuote www.eltuote.com.

    • sama

      Itsellä olisi suunnitteilla sama projekti.
      Mikä bavarian malli ?

    • balle

      Ainakin siinä kolmekutosessa, jolla olen seilaillut, on ko. systeemi kuulunut veneeseen jo uutena, joten eiköhän valmistajan tarvikeluettelosta löytyne...

      • sama

        Itsellä oli vain aikomus toteuttaa asia jollakin järjellisellä kustannuksella.

        Em asia ei valitettavasti toteudu jos lähestyy asiaa dealerin kautta.

        ;-)


      • balle
        sama kirjoitti:

        Itsellä oli vain aikomus toteuttaa asia jollakin järjellisellä kustannuksella.

        Em asia ei valitettavasti toteudu jos lähestyy asiaa dealerin kautta.

        ;-)

        Mikäli et löydä ko. härvelin hintaa verkosta, voin kysyä, paljonko kaverille tuli moisesta lisähintaa. En oikein jaksa uskoa, että hintaero tehtaan lisävarusteen (varsinkin kun kyseessä on muutenkin kokoluokassaan edullinen vene) ja teetetyn välillä muodostuu kovin suureksi.

        Olen joskus moittinut tälläkin palstalle kolmekutosen skuutti/levankijärjestelyä, joka on kajuutan katolla. Tämän katoksen käyttöä ajatellen systeemi on hyvä, koska käsittääkseni katosta ei tarvitse kerätä kasaan purjehduksen aikana (kevyessä tuulessa) , koska puomikin kulkee sen yläpuolella...


    • Skönäri-x

      olosuhteissa (oletan, että purjehdit Suomessa) toimivampi ratkaisu minun mielestäni on kunnon avotilan peittävä kuomu. Niitä näkee myös Bavarioissa. Kuomun etuna on, että se suojaa hyvin myös tuulisessa säässä. Auringon paisteella voi kaikki reunat (tai ainakin suojanpuoleiset) rullata ylös ja kuomu toimii tuolloin bimininä. Kuomuja tekvät yrittäjät kyllä tekevät kuomun sinulle mittojen mukaan. Itsekkin jouduin n. viitisen vuotta sitten teettämään kuomun, eikä ollut mielestäni kovin kallis.

      • sprayhoodit

        ja binit on valmistanut sellainen firma kuin Verhoilu Seppo. Ne varmaan tietää parhaiten millainen kuomu toimii ja millainen ei.


      • Skönäri-x
        sprayhoodit kirjoitti:

        ja binit on valmistanut sellainen firma kuin Verhoilu Seppo. Ne varmaan tietää parhaiten millainen kuomu toimii ja millainen ei.

        mielestäni käyttäjä tietää minkälaisen tarvitsee, ei mikään kuomuntekijä. Tulee ihan mieleen entisaikojen tietojärjestelmät, jotka tehtiin tietotekniikkaihmisten ehdoilla, nykyäänhän järjetelmät tehdään liiketoiminnan ja käyttäjien ehdoilla. Miksi ei venekuomutkin tehtäisi käyttän ehdoilla, vai eikö käyttäjä tiedä?


    • epätietoinenkin

      Mikä on tälläinen bimini ? Kuuluuko yleensä ollenkaan purjeveneeseen, en ole osannut vaatia kun en tiedä mikä se on.

      • Toope

        Kun rahat polttelevat taskunpohjia, vaaditaan kaikkea mitä on tarjolla riippumatta tavaran tarpeellisuudesta :) Mutta asiaan: Käsittääkseeni tässä keskustellaan hellekatoksesta ja jotkut suosittelevat sen sijaan seinillä varustettua pressukoppia, joka tarjoaisi paremman sääsuojan tuulen tuiverrusta, tuota purjehtijan ainaista epämukavuuden aiheuttajaa, vastaan.


      • samaa
        Toope kirjoitti:

        Kun rahat polttelevat taskunpohjia, vaaditaan kaikkea mitä on tarjolla riippumatta tavaran tarpeellisuudesta :) Mutta asiaan: Käsittääkseeni tässä keskustellaan hellekatoksesta ja jotkut suosittelevat sen sijaan seinillä varustettua pressukoppia, joka tarjoaisi paremman sääsuojan tuulen tuiverrusta, tuota purjehtijan ainaista epämukavuuden aiheuttajaa, vastaan.

        ajattelin.Yksi kyselee aurinkorasvoista ja bikineistä ja toinen tarjoaa suhinapukua vaihtoehdoksi.Hyvä näin pysyy keskustelu yllä...


    • Anonyymi

      Kyllä bikini hyvä on joo

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8386
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe