rapu ja neitsyt

iholla

rapu-naiselle sopii neitsyt mies . rapu on kuoressaan eikä halua että joku on aina iholla, neitsytmies ei ole iholla vaikkakin on kova rakastaja ihana ja hellä, uudistuva ei samanlainen kuin muut sängyssäkin hän on boheemi ei salkkumies vaan niin erilainen tyylikäs ja ihana, älä yritä neitsyt miehen iholle, ole tarpeeksi etäällä ja tavoiteltava, hauku välillä, arvostele ja silleen mutta ole tarvittaessa hellä ja silleen silloin kaikki sujuu kuin tanssi, ja te olette erottamaton kukaan ei voi tulla väliin ei nyt eikä koskaan

6

1365

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rapuakka

Kunpa se olisikin mennyt noin!!!

Neitsytmies on turvallinen, siinä olen samaa mieltä. Mutta se turvallisuus sammutti kaiken muun.

• neits

millaiset asemat venuksella ja kuulla? Saitko selville mikä vaikutti tuossa neitsyesä tuolla tavalla?

• rapunen

Mä oon tapaillu nyt kolmisen viikkoo yhtä neitsytmiestä ja kyllä voin sanoo, etten oo koskaan ennen tavannu niin kilttiä, rauhallista ja turvallista ihmistä. Mua kuitenkin mietityttää, että onkohan se vähän liiankin kiltti ja mitenkähän sitten, kun/jos seksi tulee kuvioihin niin minkähänlainen sitten tollanen mies on sängyssä. Onko muilla kokemusta? Oikeestaan toi mies vaikuttaa musta jopa siveelliseltä.. Oon aina luullu, et neitsyet on ihan päinvastasia tai ainakin mitä tuttavapiirissä on pari neitsyttä.

• rapuakka
        neits kirjoitti:

millaiset asemat venuksella ja kuulla? Saitko selville mikä vaikutti tuossa neitsyesä tuolla tavalla?

No enpä todellakaan tiedä.

Flegmaattisin ikinä tapaamani ihminen...

• rapuakka
        neits kirjoitti:

Kävin maikkarin sivuilla. Hän on aurinkomerkiltään neitsyt, kuu neitsyessä, samoin merkurius, venus, uranus ja pluto.

• mumma

Ei varmana sovi rapu ja neitsyt yhteen. Mun ex mies oli neitsyt ja aina iholla, aina vonkumassa, eikä hellyydestä tietookaan, oikein tumpelo. Tyylikäs? Ei ikinä! Ei edes tienny mitä päällensä laittaa, jos piti olla muuta kuin farkut tai verkkarit.
      Naurattaa. Ja horoskoopit, voi voi. Nää on hölynpölyä. Käyttäkää järkee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      148
      11017
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      148
      5403
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      41
      4215
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      132
      3622
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2674
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1916
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      101
      1588
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      360
      1586
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      75
      1445
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1396
    Aihe