Luulisi Kimin olevan voittoja, mutta oma ääneni meni omaan vaihtoehtoon ja ehdotin Marko Märtiniä.
Vuoden suomalainen moottoriurheilija 2005
4
808
Vastaukset
- NEIn
Hyvä idea. Markolle siis äänet. Todellakaan Nicolla ei ole mitään oikeutta olla edes ehdolla.
- aaaaaaaaaa
Helekuttiin koko sakemanni sieltä!
Eikös kilpailu ole vuoden Suomalainen?
ps.maailman menoa palstalla sama asia käsittelyssä! - kansalaisuus
aaaaaaaaaa kirjoitti:
Helekuttiin koko sakemanni sieltä!
Eikös kilpailu ole vuoden Suomalainen?
ps.maailman menoa palstalla sama asia käsittelyssä!mm. mainittu.
http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/motorsport/4423984.stm
- kimi
Tuotas noin, meillä on 1 maailmanmestari moottoriurheilussa vuodelle 2005 (siis ainoastaan yksi) ja hän on tuolta enduron puolelta. Joten siis luulisi maailmanmestaruuden olevan kovempi juttu kuin F1 2 tilan. Tämän lisäksi Kallio oli 2 RR MM:ssä ja sekin on kovempi juttu kuin Räkän 2-tila (historiallisesti Formuloissa meillä on mestareitakin...mutta RR:ssä menestyjät on harvinaisia).
Joten miten hel*** kukaan voi äänestää Kimiä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 402401
- 912370
- 1912330
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231788- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243- 351146