ja mammanpojat menee Aukiin!
Vain koulukiusatut
6
2254
Vastaukset
- sen sijaan
menee kotiin wänkkäämään heti kun tilaisuus tulee
- taitaa olla
Ne koulukiusatut jatkaa muutenkin opiskeluaan pidemälle kuin arvon nimimerkki TJ 0. On siinä sitten kiusaajaraukalla kiva mennä kyselemään hattu kourassa töitä siltäentiseltä luuseritlta. Voi olla että luuserilla on enemmän rahaakin, kauniimpi vaimo, hienompi auto......jne. Että siitä vaan laiskottelemaan koulussa ja intissä, vai oiskohan niin että kiusaajilla ei kyvyt muuhun riitä.
- Tsero
Paskahousu mulvaanit omaavat niin huonon maun, että kuuden kuukauden jälkeen ilkeäävät huudella käyneensä armeijan, heiluttelemalla TJ 0:aa. Sinä olet vain piipahtanut armeijassa, tosimiehet tietää enemmän!
- järjellä
niin semmoset menee aukkiin joilla ei oo mitään muuta elämässä..naurettavinta oli intissä se kun todelliset ääliöt päästettiin aukkiin ja kun ne tuli takas niin johan oli niin huippujohtajia että oksat pois.Kehuskeli vaan että mennään firmoihin johtohommiin..En oo ite käyny aukkia mutta se mitä niiltä opin johtamisesta on aivan varmasti yks nopeimmista teistä firman konkurssiin.
Mä olin intissä 6kk ja parhaassa hommassa eli kirjurina. Kun olin päivät pitkät toimistossa muiden juoksennellessa metsässä sotaa leikkimässä hoidin omia bisneksiä.
Luuserit ovat 6kk??? Minulla oli todella kova kiire pois sieltä naurettavasta pellelaitoksesta. Miksi? Hoitamaan täyspäiväisesti täysin tyhjästä luotua miljoonatulosta tekevää firmaani. Eli samaan aikaan kun aukkilaiset opetteli kuinka ryömiä pusikoissa tein rahaa saman verran kuin he tulevat tekemään vuosiin.
Mä arvostan niitä enemmän jotka tajuaa lähtee sieltä puolenvuoden päästä pois nauttimaan elämästä ja tekemään sillä jotain järkevää.- joo
En tiedä aukista, mutta tutkimuksen mukaan sadan suomen suurinman pörssiyhtiön johtajista 9/10. on käynyt rukin.
- kertoisit
joo kirjoitti:
En tiedä aukista, mutta tutkimuksen mukaan sadan suomen suurinman pörssiyhtiön johtajista 9/10. on käynyt rukin.
kuinka paljon rukilla on todellisuudessa ollut asiaa suurimpien pörssiyhtiöiden johtajien menestykseen.
Olisikohan niin että tuollakin tutkimuksen jämällä yritetään raukkoja sotamiehiä yrittämään hakemaan rukkiin ja varsinkin alokkaita innostumaan rukista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005378817Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo8376224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102252Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1751332Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17996Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41817- 51797
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57772Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72764En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.37672