Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Vain koulukiusatut

TJ 0

ja mammanpojat menee Aukiin!

6

2232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sen sijaan

      menee kotiin wänkkäämään heti kun tilaisuus tulee

    • taitaa olla

      Ne koulukiusatut jatkaa muutenkin opiskeluaan pidemälle kuin arvon nimimerkki TJ 0. On siinä sitten kiusaajaraukalla kiva mennä kyselemään hattu kourassa töitä siltäentiseltä luuseritlta. Voi olla että luuserilla on enemmän rahaakin, kauniimpi vaimo, hienompi auto......jne. Että siitä vaan laiskottelemaan koulussa ja intissä, vai oiskohan niin että kiusaajilla ei kyvyt muuhun riitä.

    • Tsero

      Paskahousu mulvaanit omaavat niin huonon maun, että kuuden kuukauden jälkeen ilkeäävät huudella käyneensä armeijan, heiluttelemalla TJ 0:aa. Sinä olet vain piipahtanut armeijassa, tosimiehet tietää enemmän!

    • järjellä

      niin semmoset menee aukkiin joilla ei oo mitään muuta elämässä..naurettavinta oli intissä se kun todelliset ääliöt päästettiin aukkiin ja kun ne tuli takas niin johan oli niin huippujohtajia että oksat pois.Kehuskeli vaan että mennään firmoihin johtohommiin..En oo ite käyny aukkia mutta se mitä niiltä opin johtamisesta on aivan varmasti yks nopeimmista teistä firman konkurssiin.

      Mä olin intissä 6kk ja parhaassa hommassa eli kirjurina. Kun olin päivät pitkät toimistossa muiden juoksennellessa metsässä sotaa leikkimässä hoidin omia bisneksiä.

      Luuserit ovat 6kk??? Minulla oli todella kova kiire pois sieltä naurettavasta pellelaitoksesta. Miksi? Hoitamaan täyspäiväisesti täysin tyhjästä luotua miljoonatulosta tekevää firmaani. Eli samaan aikaan kun aukkilaiset opetteli kuinka ryömiä pusikoissa tein rahaa saman verran kuin he tulevat tekemään vuosiin.

      Mä arvostan niitä enemmän jotka tajuaa lähtee sieltä puolenvuoden päästä pois nauttimaan elämästä ja tekemään sillä jotain järkevää.

      • joo

        En tiedä aukista, mutta tutkimuksen mukaan sadan suomen suurinman pörssiyhtiön johtajista 9/10. on käynyt rukin.


      • kertoisit
        joo kirjoitti:

        En tiedä aukista, mutta tutkimuksen mukaan sadan suomen suurinman pörssiyhtiön johtajista 9/10. on käynyt rukin.

        kuinka paljon rukilla on todellisuudessa ollut asiaa suurimpien pörssiyhtiöiden johtajien menestykseen.

        Olisikohan niin että tuollakin tutkimuksen jämällä yritetään raukkoja sotamiehiä yrittämään hakemaan rukkiin ja varsinkin alokkaita innostumaan rukista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2005
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1624
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1420
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      60
      1327
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      13
      1285
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1201
    Aihe