Mistähän mahtais johtua kun ei mene enää vikasietotilaan?
Olen vikasietotilassa ajanut kaikki "örkinpoisto-ohjelmat" ja tehnyt levyn eheytyksen ym. temppien poistot.
Nyt vaikka kuinka "rämpyttää" F8, niin ei tapahdu mitään, ruutu pysyy mustana.
Aikaisemmin toiminut mainiosti.
Käyttis on XP hom.sp2
Käytössä Ad-Aware, CCleaner, RecCleaner, Spywareblaster, windowsin oma haittaohjelmien poistotyökalu sekä Norman virustorjunta ja palomuuri.
Onko ongelma korjattavissa vai teenkö "poistot" normaalitilassa?
Kiitos!
En saa konetta vikasietotilaan
4
363
Vastaukset
- Exchance
Suorita ja kirjoitat: msconfig
Yleiset välilehdeltä valitset kohdan "Käynnistys vianmääritystilassa" ja OK. Muista ottaa valinta pois, kun haluat takaisin normaalitilaan.- outo ...
Kiitos, kiitos, mutta oliskos mahdollista saada tietoon miksi ei mene ns. normaalisti f8 näpyttelemällä?
Aikaisemmin toimi.
Tietääkseni ei ole tehty mitään muutoksia koneeseen.
Konetta käyttää myös nuoriso pelitarkoitukseen ja musiikin kuunteluun ja tietysti "mese" on ahkerassa käytössä.
Kiitos ohjeesta. - Exchance
outo ... kirjoitti:
Kiitos, kiitos, mutta oliskos mahdollista saada tietoon miksi ei mene ns. normaalisti f8 näpyttelemällä?
Aikaisemmin toimi.
Tietääkseni ei ole tehty mitään muutoksia koneeseen.
Konetta käyttää myös nuoriso pelitarkoitukseen ja musiikin kuunteluun ja tietysti "mese" on ahkerassa käytössä.
Kiitos ohjeesta.vikasietotilastahan tapahtuu jo ennen kuin käyttöjärjestelmä lähtee latautumaan, joten syy lienee joko rauta tai bios-puolella. Syytä en osaa edes arvailla, kun ei ole tapauksia tullut aikaisemmin eteen.
- outo..................
Exchance kirjoitti:
vikasietotilastahan tapahtuu jo ennen kuin käyttöjärjestelmä lähtee latautumaan, joten syy lienee joko rauta tai bios-puolella. Syytä en osaa edes arvailla, kun ei ole tapauksia tullut aikaisemmin eteen.
Kiitoksia!
Annetaan asian olla, koska kaikki muuten toimii hyvin.
Ei taida olla kovinkaan suuri ongelma.
Kiitokset vielä ja hyvää talvenalkua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027