Siis ruokakaupassa?
Onko hyllyttäminen
8
6009
Vastaukset
- kysymykseesi
on, että ON !
- dyfdtytfy
Eipä se kyllä omasta mielestäni olen lainkaan raskasta. Testaa vaikka kotona. Ota jauhopaketti käteesi ja laita se kaappiin. Tai ota voipaketti käteesi ja laita se jääkaappiin. Yhtä raskasta hommaa se on kaupassakin.
Yhteenveto:
Raskasta - EI
Tylsää - KYLLÄ - vaikka
dyfdtytfy kirjoitti:
Eipä se kyllä omasta mielestäni olen lainkaan raskasta. Testaa vaikka kotona. Ota jauhopaketti käteesi ja laita se kaappiin. Tai ota voipaketti käteesi ja laita se jääkaappiin. Yhtä raskasta hommaa se on kaupassakin.
Yhteenveto:
Raskasta - EI
Tylsää - KYLLÄlihalaatikoita niin olet toista mieltä.
- ex hyllyttäjä
vaikka kirjoitti:
lihalaatikoita niin olet toista mieltä.
Moikka... Kyllä on raskasta hommaa jos on hyllyttäjänä tukussa... Elintarvikekaupassa ei ole mielestäni mitenkään raskasta eikä myöskään tylsää
- sitten
ex hyllyttäjä kirjoitti:
Moikka... Kyllä on raskasta hommaa jos on hyllyttäjänä tukussa... Elintarvikekaupassa ei ole mielestäni mitenkään raskasta eikä myöskään tylsää
meidän kauppaan
- kaupan-täti
dyfdtytfy kirjoitti:
Yhteenveto:
Raskasta - EI
Tylsää - KYLLÄKun luin tän sun viestin, niin sepä pisti oikein vereni kuohahtamaan... Olen ollut kaupassa töissä monta vuotta ja mielestäni tosi moni suomalainen vähättelee, meidän töitä!
On ihan eri asia, vaikka purkaa kauppakassi kotona kaappiin... Kuin purkaa lavoja kaupassa..
Ensin mennään kotiin edellisenä iltana kotiin töistä, ollaan oltu 9 tuntia töissä ja kotiin pääsee lähtemäänkin vasta 21.30 jälkeen. Mulla työmatkaa pari kilsaa, kävellen.
En saa koskaan unta samantien, vaikka menisin nukkumaan heti kotiin päästyäni..
Kello soi 4.30.. armotta. VÄSYTTÄÄ... Töissä pitää olla 6.00.
Ensin purat lihalaatikoita ja tässä vaiheessa talvea, kinkkulaatikot on aikas painavia... Ne on siellä ylimmäisenä, tietty!
Lihakuorma purettu->
Leivät esiin.
Hedelmät ja vihannekset tuoreina esiin. Banaanilaatikotkin osaa painaa...
Kauppa avataan. Menet laskemaan kassapohjan valmiiksi.
Sen jälkeen vedät sen painavan "seka-lavan" myymälän puolelle, haet "roskarullakon". Kuormassa on vähän kaikkea, kissanruoista hammasharjoihin, ainakin meidän kaupassa. Pitää olla nopea, lavaa kuljetetaan sit toiselle puolelle myymälää...
Tyhjennetään pullopöytä.
Pakasteet... Pakastelava saa olla kerrallaan maksimissaan puoli tuntia pois pakkasesta, sitten oli se purettu tai ei, se viedään takaisin varastoon! Pakkaukset on liukkaita ja kylmiä. Hanskat kädessä.. mutta niillä ei saa kunnon otetta...
Kassojen tauotus... Asiakkaat on pääosin aivan ihania, mutta päivittäin löytyy "marisijoita".. jotka valittaa vaan valittamisen ilosta!
Siivoat hajonneen jugurtin lattialta ja samantien olutpuolella räsähtää, mäyräkoira hajalla...-> siivoamaan lisää.
Tilaukset.
Työkaveri ilmoittaa, että kaupassa on "epäilyttävä" tyyppi ja lähdette häntä tarkastamaan.. Häneltä löytyykin sitten taskuistaan karkkia ja makkarapaketti. Soitatte poliisit. Poliisien tulo kestää, mutta sinun pitää odottaa.
Tulee seuraavat lavat jo. Omat taukosi jossain välissä... (esim.jos töitä on 6 tuntia, niin kuuluu vain yksi 15 min tauko... eli justiinsa ehtii jotain syödäkkin...)
Teet tätä tuonne ehkä kolmeen asti, seuraava tulee töihin.
Seuraavana päivänä tulet iltaan, joten kotityöt pitää tehdä heti aamusta...
Siinä oli mun yks päivä... kyllä tuo mun mielestä on aika rankkaa... Mitä mieltä muut ovat? - kaupan-täti
kaupan-täti kirjoitti:
Kun luin tän sun viestin, niin sepä pisti oikein vereni kuohahtamaan... Olen ollut kaupassa töissä monta vuotta ja mielestäni tosi moni suomalainen vähättelee, meidän töitä!
On ihan eri asia, vaikka purkaa kauppakassi kotona kaappiin... Kuin purkaa lavoja kaupassa..
Ensin mennään kotiin edellisenä iltana kotiin töistä, ollaan oltu 9 tuntia töissä ja kotiin pääsee lähtemäänkin vasta 21.30 jälkeen. Mulla työmatkaa pari kilsaa, kävellen.
Ensin purat lihalaatikoita ja tässä vaiheessa talvea, kinkkulaatikot on aikas painavia... Ne on siellä ylimmäisenä, tietty!
Lihakuorma purettu->
Leivät esiin.
Sen jälkeen vedät sen painavan "seka-lavan" myymälän puolelle, haet "roskarullakon". Kuormassa on vähän kaikkea, kissanruoista hammasharjoihin, ainakin meidän kaupassa. Pitää olla nopea, lavaa kuljetetaan sit toiselle puolelle myymälää...
Tyhjennetään pullopöytä.
Pakasteet... Pakastelava saa olla kerrallaan maksimissaan puoli tuntia pois pakkasesta, sitten oli se purettu tai ei, se viedään takaisin varastoon! Pakkaukset on liukkaita ja kylmiä. Hanskat kädessä.. mutta niillä ei saa kunnon otetta...
Kassojen tauotus... Asiakkaat on pääosin aivan ihania, mutta päivittäin löytyy "marisijoita".. jotka valittaa vaan valittamisen ilosta!
Siivoat hajonneen jugurtin lattialta ja samantien olutpuolella räsähtää, mäyräkoira hajalla...-> siivoamaan lisää.
Tilaukset.
Työkaveri ilmoittaa, että kaupassa on "epäilyttävä" tyyppi ja lähdette häntä tarkastamaan.. Häneltä löytyykin sitten taskuistaan karkkia ja makkarapaketti. Soitatte poliisit. Poliisien tulo kestää, mutta sinun pitää odottaa.
Tulee seuraavat lavat jo. Omat taukosi jossain välissä... (esim.jos töitä on 6 tuntia, niin kuuluu vain yksi 15 min tauko... eli justiinsa ehtii jotain syödäkkin...)
Siinä oli mun yks päivä... kyllä tuo mun mielestä on aika rankkaa... Mitä mieltä muut ovat?Tuo edellinen viestini oli tarkoitettu vastaukseksi eräälle, joka sanoi että kokeilla voi kotona: laittamalla jauhot kaappiin tai voi jääkaappiin...
- SuperX
kaupan-täti kirjoitti:
Kun luin tän sun viestin, niin sepä pisti oikein vereni kuohahtamaan... Olen ollut kaupassa töissä monta vuotta ja mielestäni tosi moni suomalainen vähättelee, meidän töitä!
Lihakuorma purettu->
Leivät esiin.
Tyhjennetään pullopöytä.
Tilaukset.
Siinä oli mun yks päivä... kyllä tuo mun mielestä on aika rankkaa... Mitä mieltä muut ovat?kuulostaa tutulta....kylmätväreet vaan tuli ku ajattelin et huomenna voi olla justiinsa samanlainen päive ku kuvailit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272850- 462579
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391321