Onko kellään psoria korvakäytävissä?

korvat

Onko kellään todettu psoria korvakäytävässä? Muutamia kuivia ja kutisevia länttejä myös kasvoissa, korvat vuotavat kirkasta kuin vettä, ovat paksun karstan peitossa ja kutisevat. Ihotautilääk. korvat katsottuaan totesi heti, että psoriasis, mutta itse vielä epäröin josko jotakin muuta...

6

4872

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Psorilainen

molemmissa korvakäytävissä ja heti, kun alkaa tulla hilsettä laitan Diprosalic tai Betnovat linimenttiä niin auttaa ja ei tule niin pahana kuin muuten tulisi. Myös päänahalla ja muuallakin on ja nuo edellä mainitut auttavat hyvin. Kyllä ammatti-ihmiset huomaa heti Psorin nähdessään milloin se sitä on. Turha kiusata itseään vaan luota lääkäriisi.

• korvatar

dermovat 0,05% voidetta myös korviin,niin auttaa hillitsemään kutinat.

• Mikä neuvoksi

Puolisollani psori myös kummassakin korvakäytävässä,alkoikin juuri korvista.
      Lääkäri huuhteli pirtulla ja määräsi erilaisia korvatippoja ja korvat senkun pahenivat.
      Korvakäytavät olivat tukossa paksusta karstasta ja hilseestä.
      Itse sanoin heti niitä katsottuani että se on psoria,lääkäri ei maininnut mitään tästä mahdollisuudesta.
      Sitten 1-2v päästä tuli päänahkaan ja kyynäepäähän, kumpaankin ihovaurion jälkeen.
      Nyt psori on pahentunut tasaiseen tahtiin.
      Käsissä ,jaloissa, korvakäytävissä, päässä,kasvoissa,hartioissa, korvan takana.
      Iho tulee paksuksi ja punaiseksi.
      Tietääkö kukaan auttaako ruokavalio ja jos niin millainen?
      Alkoholi kyllä pahentaa.

• Köhnäle

Minulla vuosikaudet epäiltiin joko taliköhnää tai psoria, sain nyt kehotuksen viimeinkin mennä otattamaan näytepala korvasta. Ihottuman pitää olla selvärajainen, että parasta siis otattaa koepala silloin kun korva "kukkii". Salvoja ei saa olla käyttänyt pariin viikkoon. Bemetson kyllä on auttanut.

• Mitä te kortisoneja

käytätte kun parhaiten toimii Protopic!

• Quez

Onko kenelläkään ollu psoria tärykalvossa? Mulla on päänahassa psori ja korvissa kanssa välillä, mut toinen korva nyt kutissi pitemmän aikaa ja näytin lääkärille, ni se sano et tärykalvo hilseilee ja käski hakee apteekista korvaöljyä. Kerran nyt laittanu sitä öljyä ja koko ajan tuntuu et korva lukossa, lääkäri ei osannu sanoo et onko psoria just tuolla tärykalvossa mut ite epäilen et on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      66
      2248
    2. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1863
    3. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      171
      1490
    4. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      22
      1484
    5. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      79
      1186
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      177
      1144
    7. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      21
      1096
    8. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      105
      1074
    9. Luotatko kaivattuusi?

Jos et, mistä kiikastaa?
      Ikävä
      77
      929
    10. En mä tiedä mitä tapahtuu

siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.
      Ikävä
      9
      922
    Aihe