Onko kellään todettu psoria korvakäytävässä? Muutamia kuivia ja kutisevia länttejä myös kasvoissa, korvat vuotavat kirkasta kuin vettä, ovat paksun karstan peitossa ja kutisevat. Ihotautilääk. korvat katsottuaan totesi heti, että psoriasis, mutta itse vielä epäröin josko jotakin muuta...
Onko kellään psoria korvakäytävissä?
6
4440
Vastaukset
- Psorilainen
molemmissa korvakäytävissä ja heti, kun alkaa tulla hilsettä laitan Diprosalic tai Betnovat linimenttiä niin auttaa ja ei tule niin pahana kuin muuten tulisi. Myös päänahalla ja muuallakin on ja nuo edellä mainitut auttavat hyvin. Kyllä ammatti-ihmiset huomaa heti Psorin nähdessään milloin se sitä on. Turha kiusata itseään vaan luota lääkäriisi.
- korvatar
dermovat 0,05% voidetta myös korviin,niin auttaa hillitsemään kutinat.
- Mikä neuvoksi
Puolisollani psori myös kummassakin korvakäytävässä,alkoikin juuri korvista.
Lääkäri huuhteli pirtulla ja määräsi erilaisia korvatippoja ja korvat senkun pahenivat.
Korvakäytavät olivat tukossa paksusta karstasta ja hilseestä.
Itse sanoin heti niitä katsottuani että se on psoria,lääkäri ei maininnut mitään tästä mahdollisuudesta.
Sitten 1-2v päästä tuli päänahkaan ja kyynäepäähän, kumpaankin ihovaurion jälkeen.
Nyt psori on pahentunut tasaiseen tahtiin.
Käsissä ,jaloissa, korvakäytävissä, päässä,kasvoissa,hartioissa, korvan takana.
Iho tulee paksuksi ja punaiseksi.
Tietääkö kukaan auttaako ruokavalio ja jos niin millainen?
Alkoholi kyllä pahentaa. - Köhnäle
Minulla vuosikaudet epäiltiin joko taliköhnää tai psoria, sain nyt kehotuksen viimeinkin mennä otattamaan näytepala korvasta. Ihottuman pitää olla selvärajainen, että parasta siis otattaa koepala silloin kun korva "kukkii". Salvoja ei saa olla käyttänyt pariin viikkoon. Bemetson kyllä on auttanut.
- Mitä te kortisoneja
käytätte kun parhaiten toimii Protopic!
- Quez
Onko kenelläkään ollu psoria tärykalvossa? Mulla on päänahassa psori ja korvissa kanssa välillä, mut toinen korva nyt kutissi pitemmän aikaa ja näytin lääkärille, ni se sano et tärykalvo hilseilee ja käski hakee apteekista korvaöljyä. Kerran nyt laittanu sitä öljyä ja koko ajan tuntuu et korva lukossa, lääkäri ei osannu sanoo et onko psoria just tuolla tärykalvossa mut ite epäilen et on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569