Kenen kans Eini on duetoinut vai onko tehnyt yhtään koskaan?
Kenen kans Eini vois teidän mielestä duetoida?
Duetto: Eini + ?
8
482
Vastaukset
- Fraiche
Eini on ainakin yhden dueton tehnyt Markku Aron kanssa muistaakseni 80-luvulla... Nimeltään "Nousen kanssas aurinkoon"...
- Daniel
Hei, mä sattumoisin muistan tuon dueton oikein hyvin, jossa Eini ja Markku Aro lauloivat: "Mä nousen kanssas aurinkoon ja päivänpaiste mulle oot. Ei tähti sammuis milloinkaan, kun tuo se lämmön tullessaan". Hieno biisi - alunperin Pia Zadoran ja Jermaine "Michaelin veli" Jacksonin "When the rain begins to fall". Ai, miten tuli nuoruus mieleen...
- _Jaana_
Daniel kirjoitti:
Hei, mä sattumoisin muistan tuon dueton oikein hyvin, jossa Eini ja Markku Aro lauloivat: "Mä nousen kanssas aurinkoon ja päivänpaiste mulle oot. Ei tähti sammuis milloinkaan, kun tuo se lämmön tullessaan". Hieno biisi - alunperin Pia Zadoran ja Jermaine "Michaelin veli" Jacksonin "When the rain begins to fall". Ai, miten tuli nuoruus mieleen...
Jari Sillanpään kans vois tehdä
- Yrjänä
Eikös Eini vois duetoida Frederikin kanssa?
- Santtu
Taisi muuten mainita Eini asiasta Leikin varjolla ohjelmassa , että Frederikin kans haluais tehdä. Minusta Reetu on liian eri tyylinen artisti laulamaan Einin kanssa yhteislaulua. Millä levyllä muuten on sellainen kappale kuin Sua liikaa rakastan?
- Sinikka
Santtu kirjoitti:
Taisi muuten mainita Eini asiasta Leikin varjolla ohjelmassa , että Frederikin kans haluais tehdä. Minusta Reetu on liian eri tyylinen artisti laulamaan Einin kanssa yhteislaulua. Millä levyllä muuten on sellainen kappale kuin Sua liikaa rakastan?
Einin "Sua liikaa rakastan" löytyy Einin Lauantai-illan tyttö-levyltä (1989) ja myös Einin 20 suosikkia (Yes Sir, alkaa polttaa,1996) levyltä.
- mollismal
kake randelin.
tai
fredi Laitan jotain erikoista:
Tony Kakko Sonata Arcticasta....
Tai jos iskelmäartistin välttämättä haluat niin Kake Randelin olisi hyvä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271306
- 98973
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25907Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat297789- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140589Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581