Jokerit tulee nouseen!!

Hyde

Nyt kun muutaman välikauden jälkeen on taas mestaruudella jotain arvostusta.
Mun veikkaus kärkikolmikoksi on:
1. Jokerit
2. Hifk
3. Tps
Heh, onx jollekin viälä epäselvää mikä on Suomen paras joukkue nyt ja myös keväällä!
Hei nyt on liigamestaruus taas arvossaan muutaman välivuoden jälkeen ja silloin siitä taistellaan tosissaan.
Eli mestari on JOKERIT!!!

4

442

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haahahaaaa

      jokerit ei tuu koskaan voittaan mitää....ainakaan 5 vuoteen!!! hyvä jos kalpan voittavat! ja ovatpahan jokerifanit ainakin hiljaa näillä palstoilla ku ei tuu voittoja!!! =)
      viim.2012 juhlitaan ässiä mestarina sanoittepa mitä vaan!

    • Ennen kauden alkua oma veikkaukseni mestariksi oli Jokerit. Pidin siitä pakasta, joka Jokereilla oli kasassa, minkä lisäksi uskoin Immosen olevan valmis liigavalmentaja. Immonenkaan ei ollut profeetta omalla maallaan, mutta varmasti hän on pätevä, ei vuodet Summasen ja Jortikan alaisena voi mennä täysin hukkaan.

      Tällä hetkellä liigassa parasta kiekkoa pelaavat HPK, Tappara, JYP ja Kärpät. Nämä joukkueet ovat oikeutetusti kärjessä, viisikkopeli on selvästi luokkaa tai kahta parempaa kuin muilla, liikettä ja taitoa riittää, joten oikeat joukkueet johtavat sarjaa.

      Jokerit tulee nousemaan kevättä kohden, materiaali on leveä ja tasokas, millä voidaan keväällä mennä hyvinkin pitkälle. Tosin joukkueen on alettava puhaltamaan yhteen hiileen kentällä ja esittää niitä otteita mihin rahkeet riittävät. Helkatin kova nippu Jokereilla on, pelaavat vain huonosti. Jahka esitykset ovat taitojen mukaisia, niin tulostakin tulee.

      Sen tunnustan, että Jokereiden rämpiminen tuottaa kyllä loputonta mielihyvää.

      Hatunnosto Hydelle, takki ei kääntyile muutaman tappion myötä :)

      • Hyde

        Jokereil on tällä hetkel pelin osa alueet parhaimmassa kunnos eli kuten oon aikasemminki kirjottanu, A ja B alueella.

        Enää ei tarvi saada kun maalien viimestely parempaan kuntoo ja vähä tiivistää puolustusta niin näätte mikä on Jokeriden todellinen kunto.


      • Hyde kirjoitti:

        Jokereil on tällä hetkel pelin osa alueet parhaimmassa kunnos eli kuten oon aikasemminki kirjottanu, A ja B alueella.

        Enää ei tarvi saada kun maalien viimestely parempaan kuntoo ja vähä tiivistää puolustusta niin näätte mikä on Jokeriden todellinen kunto.

        Jokereiden todellista osaamista ja taitotasoa ei olla nähty tällä kaudella. Todennäköisesti se peli vielä aukeaa. Tosiasia kuitenkin on, että pelit voitetaan tekemällä maaleja ja puolustamalla ja jos niissä on vähänkään ongelmia, niin pelejä ei voiteta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      108
      867
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe