Oli kyl makeeta katottavaa äskeinen!!Harmi vaan et tosta Tv2:sen näyttämästä taltioinnista puuttui muutama biisi. Nyt vaan ostamaan kyseinen DVD!!!
Mahtava
6
649
Vastaukset
- U2heart
Joo, eivät saa näyttää kaikkia biisejä, koska tuosta on julkaistu myös se DVD. Yahweh oli mielestäni yksi hienoimmista esityksistä. Toimii akustisena aivan mahtavasti! Samaten Electric Co. ensimmäiseltä levyltä (BOY) vuodelta 1980 oli hieno veto!
Silti paras näkemäni U2 taltiointi on U2 Go Home! Live at Slane Castle vuodelta 2001. - Elevation
Hieno keikka, mut yks juttu löi mut TÄYSIN ällikällä. Mulla kun on ollu Bonon lauluäänestä sellanen käsitys, että se on enemmän tai vähemmän siinä kunnossa, mitä välillä ollaan kuultu. Oliko se Grammyt, missä U2 esiintyi? Nimittäin Bonon ääni oli silloin tosi pahasti kateissa, kun ne soitti "Sometimesin". Aika paha se oli myös Live 8:ssa. Conan O´Brienin showssakin ääni oli vähän heikossa kunnossa. Mul ei näy kuin valtakunnalliset kanavat, ni en ole U2:n mahdollisia live-esityksiä muualta nähnyt ja siks mulla oli vähän väärä käsitys äänen kunnosta.
Onhan miehen lauluäänestä ollu puhetta ja joku on sanonu, että ihan hyvässä kunnossa se parhaimmillaan on, mutten olis ikinä uskonu, että NOIN hyvässä kunnossa! Laulu kuulosti paikoittain käsittämättömän puhtaalta, kun ottaa huomioon, millaselta se välillä on kuulostanu. Miks ihmeessä Bonon ääni kuulostaa HTDAAB:lla niin käheältä ja rikkonaiselta?- Yllättynyt N28
Piiitkän tauon jälkeen pääsin taas netin ääreen, joten piti tulla katsomaan mitä täällä kirjoitellaan...
Minäkin yllätyin miten hyvältä Bono kuulosti siinä Yle TV2:n näyttämässä konsertissa! Siis aivan uskomatonta, koska se on tasan tarkkaan ainoa kuulemani esitys, joka kuulostaa aivan puhtaalta! Ja kaiken lisäksi se taisi olla kuvattu toukokuussa, eli ei ole tapahtunut vain sellainen harjoittelun tuoma äänen puhdistuminen kiertueen kuluessa, kun kaikki sen JÄLKEEN kuullut on kuulostaneet aikas kamalilta...
Mä jo aivan turhauduin kesällä, kun Bonon ääni kuulosti sekä livenä, että kaikilla taltioinneilla niin "räjähtäneeltä", ja olinkin tosi onnessani saadessani vihdoinkin kuunnella "puhdasta" uukakkosta! Nyt sitten tuli mieleeni, että liekö osa heidän konserteistaan kesänkin aikana sujunut paremmin kuin toiset?? Niin sen täytyy olla, kun moni tuntui kuitenkin olevan tyytyväinen Bonon lauleluun kesällä esimerkiksi Ullevilla, kun taas minä kuuntelin hänen ääntään järkyttyneenä ihan toisella konserttipaikkakunnalla....
No mutta tähänpä jäi minun turinointini taas vähäksi aikaa, koska suomalainen kattava internetkoneverkosto on käytettävissäni vasta tuolla joulun seudulla, kun palaan kotia... Ciao! :) - U2heart
Yllättynyt N28 kirjoitti:
Piiitkän tauon jälkeen pääsin taas netin ääreen, joten piti tulla katsomaan mitä täällä kirjoitellaan...
Minäkin yllätyin miten hyvältä Bono kuulosti siinä Yle TV2:n näyttämässä konsertissa! Siis aivan uskomatonta, koska se on tasan tarkkaan ainoa kuulemani esitys, joka kuulostaa aivan puhtaalta! Ja kaiken lisäksi se taisi olla kuvattu toukokuussa, eli ei ole tapahtunut vain sellainen harjoittelun tuoma äänen puhdistuminen kiertueen kuluessa, kun kaikki sen JÄLKEEN kuullut on kuulostaneet aikas kamalilta...
Mä jo aivan turhauduin kesällä, kun Bonon ääni kuulosti sekä livenä, että kaikilla taltioinneilla niin "räjähtäneeltä", ja olinkin tosi onnessani saadessani vihdoinkin kuunnella "puhdasta" uukakkosta! Nyt sitten tuli mieleeni, että liekö osa heidän konserteistaan kesänkin aikana sujunut paremmin kuin toiset?? Niin sen täytyy olla, kun moni tuntui kuitenkin olevan tyytyväinen Bonon lauleluun kesällä esimerkiksi Ullevilla, kun taas minä kuuntelin hänen ääntään järkyttyneenä ihan toisella konserttipaikkakunnalla....
No mutta tähänpä jäi minun turinointini taas vähäksi aikaa, koska suomalainen kattava internetkoneverkosto on käytettävissäni vasta tuolla joulun seudulla, kun palaan kotia... Ciao! :)Kyllä kiertueen myöhemmät keikat ovat olleet vielä paljon parempia sekä yleisen meiningin, että Bonon äänen suhteen. Esim. se Milanon keikka joka myös kuvattiin. Toivottavasti julkaisevat senkin.
- jarman
Hienoo ku tv2 näyttää U2:sta aina neljän vuoden välein kanavalla!
Oli vaan karsittu monta hienoa biisiä pois, kuten elevation... aivan mahtava versio. Menee aivan kylmät väreet kun yleisö ensimmäisen kerran räjähtää huutamaan elevation! Tulee göteborgin muistot elävä mieleen!- Elevation
En tiedä tarkotitko, et TV2 oli päättäny tästä TV-versiosta. Ulkopuolisethan ei saan materiaaliin koskea, vaan U2 itse päättää, millainen versio konsertista myydään televisiokanaville.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_242514Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.571853Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup151409Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3041115Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua141085- 2591002
- 62957
- 146913
- 49835
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.113827