NYT SUOMEN NAISET ON AIKA NÄYTTÄÄ MISTÄ SE KANA KUSEE ELI KAIKKI ÄÄNESTÄMÄÄN TERHI TAI TIINA VOITTOON!!IDIOOTIT ANTTI JA PERTTU V...N TALOSTA!!
KAIKKI NAISET!
7
569
Vastaukset
- NAINEN73
kyllä mä hallun et mukavin voittaa eli perttu ja jos huonosti käy et perttu tippuu niin sit sais antti voittaa, mut ei missään nimessä kurttunaama terhi tai synkkä tiina.
- Jokusen Jaska
...ylivoimaisen vaikeaa kannattaa toista naista. Mistä lie johtuu, kateudesta kenties? Mutta niinhän se aina menee: mies äänestää miestä ja nainen äänestää miestä =) Kuinka naisella voisi olla mahdollisuus voittaakaan?!? Huvittavaa...
- Liisa
Olen sun kanssasi.Tytöt siellä eivät ole käyttäytyneet naisten tavoin!Hävettää katsoa heidän käytöstä.
- nainen73
Jokusen Jaska kirjoitti:
...ylivoimaisen vaikeaa kannattaa toista naista. Mistä lie johtuu, kateudesta kenties? Mutta niinhän se aina menee: mies äänestää miestä ja nainen äänestää miestä =) Kuinka naisella voisi olla mahdollisuus voittaakaan?!? Huvittavaa...
suurin osa kansasta vaan tykkää pertusta :D
- nainen73
Liisa kirjoitti:
Olen sun kanssasi.Tytöt siellä eivät ole käyttäytyneet naisten tavoin!Hävettää katsoa heidän käytöstä.
hävettää naisten puolesta :(
- lola
nainen73 kirjoitti:
hävettää naisten puolesta :(
Ei tulis mieleenkään äänestää Terhiä tai Tiinaa.En todellakaan ole kateellinen tytöille vaan pojat on vaan parempia ja varsinkin se toinen eli Perttu.
- ei terhi tai tiinakaan olleet
Muisteles ketkä siellä antoi 2 pistettä viimeisimmissä äänestyksissä aina tytöille, kun heitä oli vielä jäljellä talossa.
Jos Terhi ja Tiina olis olleet lojaalisempia, olis talossa nyt pelkkiä naisia, ja sit voitais valita se suosikki.
Nyt siellä on vain 2 ällökkiä, joista en todellakaan halua äänestää kumpaakaan.
Ps. Minä olen aina äänestänyt naista presidentiksi, kun nainen on ollut ehdolla, teethän sinäkin niin.....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750