Onko Rakkaus vain Sana?
Voiko Rakkaus toimii tekoina vain?
Voisiko Rakkaus olla vain Ajatus Onnesta?
Rakastan, Rakastan, Rakastan
12
935
Vastaukset
- bluepoem
...lahja ajattelipa sitä saajana tai antajana.
Rakkaus on elämän suola joka janottaa,
Rakkaus on riipuvuutta aiheuttava ikävänkohde.
Rakkaus on tunne joka saa maanantai-aamut entistäkin raskaamiksi ( pitää lähteä töihin)
Rakkaus siis on tekoja ,, teon sana,,, ajatus onnesta..
RAkkaus on melkein kaikki..myös kiukku ja ikävä.
he hee... ensyönä mä koitan nukkua riittävästi ;)))- EIIenAnna
Että rakkautta on myös ikävä ja kiukku.
Rakkauden teot eivät aina ole kovin kauniita;
LoppuTulos on kuitenkin Sopuisa.
Rakkaus on aikaMoinen TaisteluTanner.
Tosin se suo Rauhaa ja Suurta Yhdessä Olemisen Lempeyttä.
- romanttinen ;o)
ei Rakkaus ole pelkkä sana..se on tunne :o) Rakkaus ottaa sinut kokonaan valtaansa, se tuntuu pakahduttavana olona sydämessä, ihanana suurena ilona koko elämää kohtaan :o) Se avaa silmäsi maailman väreille ja kirkkaudelle..
- EIIenAnna
Romantiikka on syvä huokaus.
Kuin tietäisi... oven avattuaan,,,
Että Rakkauden Tulva hukuttaa alleen ;D
ja Että aina haluaa avata sen Oven
ja aina uudelleen haluaa jäädä tulvan yliPyyhkäisemäksi :D
- leijonaNa-leijonille
Korvat kuulevat rakastuneena linnunlaulun ja tuulen suhinan...nenä haistaa uudet raikkaat tuoksut...7-v. pikkutyttö joutui opettelemaan insuliinipiikin ottamisen , äiti antoi reitensä opettelupiikityksen kohteeksi . Eikö tämäkin ole rakkautta ?
- EIIenAnna
On mielestäni suurinta rakkautta,
tosin en yhtään väheksy isänkään rakkautta lastaan kohtaan.
Se on rakkaus, josta ei pysty sekoamatta luopumaan, tällä tarkoitan esim. lapsen kuolemaa, lopullista luopumista.
Ainakin toipuminen kestää kauan. - ellinor
EIIenAnna kirjoitti:
On mielestäni suurinta rakkautta,
tosin en yhtään väheksy isänkään rakkautta lastaan kohtaan.
Se on rakkaus, josta ei pysty sekoamatta luopumaan, tällä tarkoitan esim. lapsen kuolemaa, lopullista luopumista.
Ainakin toipuminen kestää kauan.se niin, että äidin rakkaus lapsiin on suurinta mitä olla voi....
Ainakin minä rakastan lapsiani yli kaiken..
Mut nyt ne on jo molemmat maailmalla, mut on mulla nämä ..kisu ja koira jotka on tärkeintä elämässäni, sekin on rakkautta ja suurta onkin...
Ja sit tää mun ikioma ruiskumies....se on jotain josta on vieläkin vaikea kirjottaa....koska se on niin ihanaa että en viitsi siitä oikein paljon hehkuttaa..vaikka olen kyllä hehkuttanut aika paljon.....mut asia on niin että rakastan tätä miestä...... - EIIenAnna
ellinor kirjoitti:
se niin, että äidin rakkaus lapsiin on suurinta mitä olla voi....
Ainakin minä rakastan lapsiani yli kaiken..
Mut nyt ne on jo molemmat maailmalla, mut on mulla nämä ..kisu ja koira jotka on tärkeintä elämässäni, sekin on rakkautta ja suurta onkin...
Ja sit tää mun ikioma ruiskumies....se on jotain josta on vieläkin vaikea kirjottaa....koska se on niin ihanaa että en viitsi siitä oikein paljon hehkuttaa..vaikka olen kyllä hehkuttanut aika paljon.....mut asia on niin että rakastan tätä miestä......*kaikkea hyvää* Teille
- rakkaus
on sitä, että kohtaan huomisen yhdessä rakkaani kanssa.
- EIIenAnna
Yhdessä eletyt Tilanteet,
Yhdessä odotettu huomen,
Yhdessä vietetyt illat, päivät, vuodet
Rakkautta, rakkautta, rakkautta Wain ;D
Rakkaus on ainoa rikkaus, joka karttuu jakamalla;
se on ainoa lahja, joka kasvaa sitä suuremmaksi, mitä enemmän siitä otetaan.
Se on ainoa hanke, jossa silmitön tuhlaavaisuus kannattaa.
Anna sitä pois, syydä sitä ympärillesi, roiski sitä joka taholle.
Tyhjennä taskusi, ravistele säkki pohjiaan myöten, käännä lasi ylösalaisin, ja huomenna sinulla on oleva entistä enemmän.
Tässä Tuntemattoman sanoja aiheesta, koska itse on niin vajavainen sanoissaan.
Aiheesta, joka ei ole koskaan loppuunkäsitelty :))- EIIenAnna
Minäkään en koskaan kyllästy rakkauteen,
vaaleanpunaisiin unelmiin,
Ihanaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h372987- 1322497
- 472317
- 1582094
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201808- 401429
- 511047
- 861015
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To241002- 36994