Hei! Olen harjoitellut, judoa. karatea ja jujutsua ja suorittanut niissä kaikissa keltaisen vyön, kuinka nopeasti voisin edetä hermopistekamppailussa mustaan vyöhön, koska minulla on pohjaa noista lajeista, entä jos otan rinnalle Krav magaan, kuinka nopeasti siinä voisin edetä?
Kiinnostaa todellinen itsepuolustus!
Kuinka nopeasti Musta vyö?
4
1674
Vastaukset
- Keltainen Vyö
Piti vielä mainita, että olen aika notkea, spaagaatti menee hyvin ja potkin korkealle, joten olen aika peruslahjakas,kaveri suositteli minulle Tae Kwon doa ja siinä varmaan pääsisin nopeasti matsaamaan, mutta enmmän kiinnostaa itsepuolustus.
- dan
Miksi haluat mahd. nopeasti mustan vyön? Jos sulla noin kova hinku saada se, niin käy ostamassa sellainen. Ei budolajeja harrasteta vyön värin takia. Kunhan tämä valkenee sinulle, voit alkaa treenaamaan kunnolla.
- 11111111111111111 dan
Ote kellosta aika.
Juokse lähimpään kauppaan ja osta se musta vyö.
Ei siinä kauan mene.
Voiko 10 vuoden kokemuksen ostaa?
Voisiko viidessä vuodessa elää 10 vuotta?- Minä täällä hei :)
hehheh.. Olishan se musta vyö aika macho ;) :p
Mulla on nyt ruskea vyö ja siihen on tehty lisäreikä, jotta saan sen kiinni ilman, että maha pömpöttää.. :D
Olen kuullut sanottavan, että ensin harjoitellaan, jotta voi ruveta harjoittelemaan.
Kun olet suorittanut 1 dan, olet senverran lajissa sisällä, että voit aloittaa harjoittelemaan kyseistä lajia.
Ei se vyön väri vaan se miten asiat sisäistää ja mitä osaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.4405352Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1282204- 1461770
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko801515Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass181448Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise191394Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔821315- 711237
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään701188- 381130