Onkos kellään (huonoja) kokemuksia keski-Euroopasta tuodun Jagen soveltumisesta Suomen pakkasiin.
Vastaukset 5
- ainakaan minulla
hyvin on toiminut
- 40hbj43rvk24okr+9
Hyvin on minullakin toiminut. Laitoin moottorilämmittimen, vaihdoin varmuuden vuoksi jäähdyttimen liemet ja myös jarrunesteet. Jagge toimii siinä, kuin muutkin autot. Tulee se talvi Saksaankin.
- Vastatuuli
Hei!
Toinen talvi menossa Jagge XJ40:llä ja siinä se kulkee kun muutkin takavetoset. Itselläni on harvinainen malli ilman penkinlämmittimiä, mutta auto lämpiää mukavasti. Minä olen usein ihmetellyt tätä Suomiauto/tuontiauto keskustelua - siitä hyötyy eniten suomalaiset autokauppiaat, jotka lienevät lanseerannutkin termin "Suomi-auto". Keski-Eurooppaan siis myydään tyhmille saksalaisille huonompia autoja kuin viisaille suomalaisille - vaikea uskoa!
T:Vastatuuli - BRG
Voi olla haittaa jos autossa ja kuskissa on seuraavat 3 ominaisuutta:
- takaveto ja automaattilaatikko, niinkuin näissä autoissa yleensä on
- ei luistonestoa, puuttuu yleisesti Saksan autoista
- halu ohitella talvellakin
Eli kun ei luistonestoa ja painaa tallan pohjaan, niin XJ heittää pykälää pienemmälle ja taka akselille kertyy sen verran vääntöä, että perä ei meinaa pysyä paikallaan. Vaatii jonkin verran rattimiehen taitoja verrattuna nykyisiin EPS viritelmiin.- BRG
OOPS, EPS, ABS, SAP, ESP, UPS or what ever...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931719
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4701279- 871154
- 721088
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1861063Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.40971- 93917
- 65695
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta174680Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60672