On surullista kun ihmiset eivät uskalla tapella reilusti. Aina kuulee tarinaa/näkee kun kymmenen jätkää potkii yhtä maassa. Sitten nämä runkut vielä kerskuvat tekosillaan. Luulevatko he todella olevansa kovia jätkiä?(Ikävää yleistää mutta miltei aina nämä jätkät ovat lökäpöksy hip hop skeittikovanaamoja)
Itse en ole mikään riidanhaastaja, mutta mielestäni ei ole mitään pahaa ottaa vähän kontaktia kadulla, mikäli peli pystytään pitämään reiluna. Eli tappelu pysyy kahden äijän välillä eikä toisen joutuessa tonttiin, sinne sitten hyökätä enää potkimaan päähän, tai heitetä jollain pyörätelineellä niskaan. En ole koskaan tapellut oikein kunnolla ja haluasinkin siksi ottaa vapaaottelu/fight club hengessä kunnon käsirysyn jonkun apinan kanssa, lyötäisiin sitten verissäpäin kättä päälle ja lähdettäisiin kapakkaan tekemään jatkoanalyysiä.
Katutappelu
2
2729
Vastaukset
- Mogadishun urheilijat
Pöljä! Tappelu on joukkuelaji.
- diablo
^^Aina kuulee tarinaa/näkee kun kymmenen jätkää potkii yhtä maassa. Luulevatko he todella olevansa kovia jätkiä?^^
Pieniä raukkojahan ne ovat. Näitä luusereita odottaa vankilakierre...
^^Itse en ole mikään riidanhaastaja, mutta mielestäni ei ole mitään pahaa ottaa vähän kontaktia kadulla, mikäli peli pystytään pitämään reiluna.^^
Kannattaa hakeutua kamppailulajiseuraan, niin vähenee myös katuhässäkkä halu. Hyviä aggression purkautumiskanavia mielestäni ovat vapaaottelu, nyrkkeily, kick- ja thaiboixing, brassijujutsu, judo ja vapaapaini. Näissä lajeissa saat painaa sata lasissa...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1133665Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai232739Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1222304Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso62243Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani81964- 361606
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es581066Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t36970Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 74942Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä48888