moi!
ois kiva saaha seuraa kemin alueelta...
laittakaa viestiä tälle palstalle...;)
kaikki bi tytöt kemissä huom!
10
1176
Vastaukset
- Etsiskelen.
Minulla oli joitakin vuosia sitten Ruotsalainen
Deitisivujen osoite joissa Lesbot ja Bi tytöt ilmoitelivat halustaan löytää uuta seuraa. Kävin siellä usein. Nyt Tietsikan vaihdon yhteydessä kadotin kyseesä olevan osoiteen. Rakkaat sisarret mahdateko tietää ja autaa?. Kiitos etukäteen. - fuzzzy
täällähän meitä =)
- bi-likka
moi!
minkäs ikänen oot? - fuzzzy
bi-likka kirjoitti:
moi!
minkäs ikänen oot?olen 28-vuotias.
Kirjotella voit [email protected] jos kiinnostusta riittää.
- valensia
täällä ois kans bi tyttö kemin seudulta.
28v.- juttuseura?
Jos haluat vaihtaa muutaman sanasen, laita s-postiosoitteesi.
- bi-likka
juttuseura? kirjoitti:
Jos haluat vaihtaa muutaman sanasen, laita s-postiosoitteesi.
tässä mun sähkäri: [email protected]
- Bi-kö??
En ole kyllä koskaan kokeillut mitään naisten välistä, mutta kiinnostunut olen.. 26v ja Kemistä..
- =))
Yksi laittoikin jo, mut miten teihin muihinkin saa yhteyden jos ei osoitetta kerrota..?
- Bi-kö??
=)) kirjoitti:
Yksi laittoikin jo, mut miten teihin muihinkin saa yhteyden jos ei osoitetta kerrota..?
Minut tavoittaa osoitteesta [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell392208Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.491787Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1271659Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041346Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,541070Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.761018- 59925
Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗54837Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd102811- 61803