LASTENVAUNUT TALLINNASTA?

äiti

Lastenvaunuja olen lähdössä katselemaan/ostamaan. Hintataso? Löytyykö yleisimmät merkit: brio, emmaljunga ja mistä niitä löytää?

11

49331

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tepi

      Länsimaissa tunnetut merkit kalliita, mutta "itämaisia" saa halvalla. Tuontitavara maksaa...

    • Käyn usein

      Moi!

      Itse ostin Emmaljungat täältä. Hinta ero oli tosi pieni, oikeastaan ALV:n 4 %:nen ero. Kaikki merkit löytyy, ainakin Emmaljungasta varastovalikoima oli pienempi kuin Suomessa.

      • abc

        Hei, kävomme kanssa keväällä virossa katselemassa..länsimerkit noin samanhintaisia, itämerkit (ara ym.)erittäin edullisia..

        Tilasimme kolmipyöräiset Hartanit saksasta netin kautta..säästö kotiinkannettuna (ups) n. 300€ hesan hintoihin..


      • Kinderwagen
        abc kirjoitti:

        Hei, kävomme kanssa keväällä virossa katselemassa..länsimerkit noin samanhintaisia, itämerkit (ara ym.)erittäin edullisia..

        Tilasimme kolmipyöräiset Hartanit saksasta netin kautta..säästö kotiinkannettuna (ups) n. 300€ hesan hintoihin..

        http://www.hartan.de/impressum/main.php
        http://www.hartan.de/produkte/main.php?artnr=2511-24-610


    • Eetvartti

      Tilasimme www.pingpong-online.com nettikaupasta.

      Siellä oli "special offers" osastolla Teutonia Mistral vaunut kantokoppa pyörät tuulisuoja hintaan 499 eur.

      Tilasimme lisäksi hoitolaukun 50 eur ja hyttysverkon 6 eur. Kokonaishinnaksi tuli 555 eur. vastaava setti Suomessa yli 800 eur. Postikuluja ei tarvitse maksaa yli 300 eur tilauksesta.

      Maksoin tilauksen ennakkoon, mutta turvallisempi tapa lienee maksaa luottokortilla, jolloin ongelmatilanteissa voi reklamoida luottokunnalle ja saa rahat takaisin.

      Tein tilauksen 13.03.2006 ja saimme vaunut UPS:in toimittamina 28.03.2006. Mukava palvelu tähän asti ja ei ongelmia - kaikki tuli ehjänä perille.

      • Gessu

        Katsoin ping-pong-onlinea. Siellä sanotaan, että suomalaiset asiakkaat joutuvat maksamaan saksan alv:n (16%) sijaan/lisäksi Suomen alv:n (22%). Maksetaanko siis molemmat vai vaan toinen ja jos toinen niin kumpi?


      • Besserwisser ;o)
        Gessu kirjoitti:

        Katsoin ping-pong-onlinea. Siellä sanotaan, että suomalaiset asiakkaat joutuvat maksamaan saksan alv:n (16%) sijaan/lisäksi Suomen alv:n (22%). Maksetaanko siis molemmat vai vaan toinen ja jos toinen niin kumpi?

        Pingpong-onlinen etusivulla kerrotaan, että kauppa kompensoi Suomen ja Ruotsin korkean ALV:n erityisin alennuksin. Suomalaiselta vähennetään 6% arvonlisäverottomasta kauppahinnasta, ja tästä summasta maksetaan sitten Suomen ALV 22%. Lopputuloksena sama hinta kuin Saksassa.

        Suosittelen lämpimästi Saksasta tilaamista! Säästää useita satoja euroja ja Saksan tiukan kuluttajansuojan vuoksi tilaaminen on turvallista. Kaiken lisäksi tuovat kaiken kotiovelle!


      • Gessu
        Besserwisser ;o) kirjoitti:

        Pingpong-onlinen etusivulla kerrotaan, että kauppa kompensoi Suomen ja Ruotsin korkean ALV:n erityisin alennuksin. Suomalaiselta vähennetään 6% arvonlisäverottomasta kauppahinnasta, ja tästä summasta maksetaan sitten Suomen ALV 22%. Lopputuloksena sama hinta kuin Saksassa.

        Suosittelen lämpimästi Saksasta tilaamista! Säästää useita satoja euroja ja Saksan tiukan kuluttajansuojan vuoksi tilaaminen on turvallista. Kaiken lisäksi tuovat kaiken kotiovelle!

        Kiitos tiedosta. Jos oikein ymmärsin, myyjä siis veloittaa suoraan Suomen alv:n, eikä meidän tarvitse sitä erikseen mihinkään tilittää.

        Tilaamisen puolelle ollaan mekin kääntymässä.


      • heinäkuun alussa
        Besserwisser ;o) kirjoitti:

        Pingpong-onlinen etusivulla kerrotaan, että kauppa kompensoi Suomen ja Ruotsin korkean ALV:n erityisin alennuksin. Suomalaiselta vähennetään 6% arvonlisäverottomasta kauppahinnasta, ja tästä summasta maksetaan sitten Suomen ALV 22%. Lopputuloksena sama hinta kuin Saksassa.

        Suosittelen lämpimästi Saksasta tilaamista! Säästää useita satoja euroja ja Saksan tiukan kuluttajansuojan vuoksi tilaaminen on turvallista. Kaiken lisäksi tuovat kaiken kotiovelle!

        nyt on 23%


    • onnellinen äiti

      Itse tilasin täältä esprit kärryt ja muut pyysivät niistä 399 ja täällä ne makso vain 239€ ja toimituskulut oli jotain 12€ eli en itse nähnyt ainakaan syytä tilata ulkomailta vaunuja.

    • titta1984

      Vaunuja ei kannata hakea ulkomailta, kun katsoo esim. Suomi-vaunun hintoja.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe