Lastenvaunuja olen lähdössä katselemaan/ostamaan. Hintataso? Löytyykö yleisimmät merkit: brio, emmaljunga ja mistä niitä löytää?
LASTENVAUNUT TALLINNASTA?
11
49331
Vastaukset
- Tepi
Länsimaissa tunnetut merkit kalliita, mutta "itämaisia" saa halvalla. Tuontitavara maksaa...
- Käyn usein
Moi!
Itse ostin Emmaljungat täältä. Hinta ero oli tosi pieni, oikeastaan ALV:n 4 %:nen ero. Kaikki merkit löytyy, ainakin Emmaljungasta varastovalikoima oli pienempi kuin Suomessa.- abc
Hei, kävomme kanssa keväällä virossa katselemassa..länsimerkit noin samanhintaisia, itämerkit (ara ym.)erittäin edullisia..
Tilasimme kolmipyöräiset Hartanit saksasta netin kautta..säästö kotiinkannettuna (ups) n. 300€ hesan hintoihin.. - Kinderwagen
abc kirjoitti:
Hei, kävomme kanssa keväällä virossa katselemassa..länsimerkit noin samanhintaisia, itämerkit (ara ym.)erittäin edullisia..
Tilasimme kolmipyöräiset Hartanit saksasta netin kautta..säästö kotiinkannettuna (ups) n. 300€ hesan hintoihin..http://www.hartan.de/impressum/main.php
http://www.hartan.de/produkte/main.php?artnr=2511-24-610
- Eetvartti
Tilasimme www.pingpong-online.com nettikaupasta.
Siellä oli "special offers" osastolla Teutonia Mistral vaunut kantokoppa pyörät tuulisuoja hintaan 499 eur.
Tilasimme lisäksi hoitolaukun 50 eur ja hyttysverkon 6 eur. Kokonaishinnaksi tuli 555 eur. vastaava setti Suomessa yli 800 eur. Postikuluja ei tarvitse maksaa yli 300 eur tilauksesta.
Maksoin tilauksen ennakkoon, mutta turvallisempi tapa lienee maksaa luottokortilla, jolloin ongelmatilanteissa voi reklamoida luottokunnalle ja saa rahat takaisin.
Tein tilauksen 13.03.2006 ja saimme vaunut UPS:in toimittamina 28.03.2006. Mukava palvelu tähän asti ja ei ongelmia - kaikki tuli ehjänä perille.- Gessu
Katsoin ping-pong-onlinea. Siellä sanotaan, että suomalaiset asiakkaat joutuvat maksamaan saksan alv:n (16%) sijaan/lisäksi Suomen alv:n (22%). Maksetaanko siis molemmat vai vaan toinen ja jos toinen niin kumpi?
- Besserwisser ;o)
Gessu kirjoitti:
Katsoin ping-pong-onlinea. Siellä sanotaan, että suomalaiset asiakkaat joutuvat maksamaan saksan alv:n (16%) sijaan/lisäksi Suomen alv:n (22%). Maksetaanko siis molemmat vai vaan toinen ja jos toinen niin kumpi?
Pingpong-onlinen etusivulla kerrotaan, että kauppa kompensoi Suomen ja Ruotsin korkean ALV:n erityisin alennuksin. Suomalaiselta vähennetään 6% arvonlisäverottomasta kauppahinnasta, ja tästä summasta maksetaan sitten Suomen ALV 22%. Lopputuloksena sama hinta kuin Saksassa.
Suosittelen lämpimästi Saksasta tilaamista! Säästää useita satoja euroja ja Saksan tiukan kuluttajansuojan vuoksi tilaaminen on turvallista. Kaiken lisäksi tuovat kaiken kotiovelle! - Gessu
Besserwisser ;o) kirjoitti:
Pingpong-onlinen etusivulla kerrotaan, että kauppa kompensoi Suomen ja Ruotsin korkean ALV:n erityisin alennuksin. Suomalaiselta vähennetään 6% arvonlisäverottomasta kauppahinnasta, ja tästä summasta maksetaan sitten Suomen ALV 22%. Lopputuloksena sama hinta kuin Saksassa.
Suosittelen lämpimästi Saksasta tilaamista! Säästää useita satoja euroja ja Saksan tiukan kuluttajansuojan vuoksi tilaaminen on turvallista. Kaiken lisäksi tuovat kaiken kotiovelle!Kiitos tiedosta. Jos oikein ymmärsin, myyjä siis veloittaa suoraan Suomen alv:n, eikä meidän tarvitse sitä erikseen mihinkään tilittää.
Tilaamisen puolelle ollaan mekin kääntymässä. - heinäkuun alussa
Besserwisser ;o) kirjoitti:
Pingpong-onlinen etusivulla kerrotaan, että kauppa kompensoi Suomen ja Ruotsin korkean ALV:n erityisin alennuksin. Suomalaiselta vähennetään 6% arvonlisäverottomasta kauppahinnasta, ja tästä summasta maksetaan sitten Suomen ALV 22%. Lopputuloksena sama hinta kuin Saksassa.
Suosittelen lämpimästi Saksasta tilaamista! Säästää useita satoja euroja ja Saksan tiukan kuluttajansuojan vuoksi tilaaminen on turvallista. Kaiken lisäksi tuovat kaiken kotiovelle!nyt on 23%
- onnellinen äiti
Itse tilasin täältä esprit kärryt ja muut pyysivät niistä 399 ja täällä ne makso vain 239€ ja toimituskulut oli jotain 12€ eli en itse nähnyt ainakaan syytä tilata ulkomailta vaunuja.
- titta1984
Vaunuja ei kannata hakea ulkomailta, kun katsoo esim. Suomi-vaunun hintoja.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1641551
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412