LASTENVAUNUT TALLINNASTA?

äiti

Lastenvaunuja olen lähdössä katselemaan/ostamaan. Hintataso? Löytyykö yleisimmät merkit: brio, emmaljunga ja mistä niitä löytää?

11

48614

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tepi

Länsimaissa tunnetut merkit kalliita, mutta "itämaisia" saa halvalla. Tuontitavara maksaa...

• Käyn usein

Moi!

Itse ostin Emmaljungat täältä. Hinta ero oli tosi pieni, oikeastaan ALV:n 4 %:nen ero. Kaikki merkit löytyy, ainakin Emmaljungasta varastovalikoima oli pienempi kuin Suomessa.

• abc

Hei, kävomme kanssa keväällä virossa katselemassa..länsimerkit noin samanhintaisia, itämerkit (ara ym.)erittäin edullisia..

Tilasimme kolmipyöräiset Hartanit saksasta netin kautta..säästö kotiinkannettuna (ups) n. 300€ hesan hintoihin..

• Kinderwagen

• Eetvartti

Tilasimme www.pingpong-online.com nettikaupasta.

Siellä oli "special offers" osastolla Teutonia Mistral vaunut kantokoppa pyörät tuulisuoja hintaan 499 eur.

Tilasimme lisäksi hoitolaukun 50 eur ja hyttysverkon 6 eur. Kokonaishinnaksi tuli 555 eur. vastaava setti Suomessa yli 800 eur. Postikuluja ei tarvitse maksaa yli 300 eur tilauksesta.

Maksoin tilauksen ennakkoon, mutta turvallisempi tapa lienee maksaa luottokortilla, jolloin ongelmatilanteissa voi reklamoida luottokunnalle ja saa rahat takaisin.

Tein tilauksen 13.03.2006 ja saimme vaunut UPS:in toimittamina 28.03.2006. Mukava palvelu tähän asti ja ei ongelmia - kaikki tuli ehjänä perille.

• Gessu

Katsoin ping-pong-onlinea. Siellä sanotaan, että suomalaiset asiakkaat joutuvat maksamaan saksan alv:n (16%) sijaan/lisäksi Suomen alv:n (22%). Maksetaanko siis molemmat vai vaan toinen ja jos toinen niin kumpi?

• Besserwisser ;o)
        Gessu kirjoitti:

Katsoin ping-pong-onlinea. Siellä sanotaan, että suomalaiset asiakkaat joutuvat maksamaan saksan alv:n (16%) sijaan/lisäksi Suomen alv:n (22%). Maksetaanko siis molemmat vai vaan toinen ja jos toinen niin kumpi?

Pingpong-onlinen etusivulla kerrotaan, että kauppa kompensoi Suomen ja Ruotsin korkean ALV:n erityisin alennuksin. Suomalaiselta vähennetään 6% arvonlisäverottomasta kauppahinnasta, ja tästä summasta maksetaan sitten Suomen ALV 22%. Lopputuloksena sama hinta kuin Saksassa.

Suosittelen lämpimästi Saksasta tilaamista! Säästää useita satoja euroja ja Saksan tiukan kuluttajansuojan vuoksi tilaaminen on turvallista. Kaiken lisäksi tuovat kaiken kotiovelle!

• Gessu
        Besserwisser ;o) kirjoitti:

Pingpong-onlinen etusivulla kerrotaan, että kauppa kompensoi Suomen ja Ruotsin korkean ALV:n erityisin alennuksin. Suomalaiselta vähennetään 6% arvonlisäverottomasta kauppahinnasta, ja tästä summasta maksetaan sitten Suomen ALV 22%. Lopputuloksena sama hinta kuin Saksassa.

Suosittelen lämpimästi Saksasta tilaamista! Säästää useita satoja euroja ja Saksan tiukan kuluttajansuojan vuoksi tilaaminen on turvallista. Kaiken lisäksi tuovat kaiken kotiovelle!

Kiitos tiedosta. Jos oikein ymmärsin, myyjä siis veloittaa suoraan Suomen alv:n, eikä meidän tarvitse sitä erikseen mihinkään tilittää.

Tilaamisen puolelle ollaan mekin kääntymässä.

• heinäkuun alussa
        Besserwisser ;o) kirjoitti:

nyt on 23%

• onnellinen äiti

Itse tilasin täältä esprit kärryt ja muut pyysivät niistä 399 ja täällä ne makso vain 239€ ja toimituskulut oli jotain 12€ eli en itse nähnyt ainakaan syytä tilata ulkomailta vaunuja.

• titta1984

Vaunuja ei kannata hakea ulkomailta, kun katsoo esim. Suomi-vaunun hintoja.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2785
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2684
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1560
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      10
      1515
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1402
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1257
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1243
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1219
    Aihe